Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kjenner er vet av Jonas på utsiden av hotellet? Så nettopp noen skrev på Facebook om han, som tydeligvis er fra samme område som han og vet hvem han er. Hun sier at hun ikke kjenner han igjen på tv, da han ikke er sånn i virkeligheten, han har verken den "trønderbarten", eller bruker skinnvest eller noe som ligner på den stilen han kler seg i. Han er visst skikkelig ordentlig av seg også. 

Hvis dette stemmer blir jeg skikkelig skuffa, for hvem vet hvor mange andre av deltagerne som bare spiller en slags karakter som ikke er noe likt den de virkelig er. 

Anonymkode: 3036f...b87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ingen personlig som har vært med på PH, men har venner som kjenner to tidligere deltakere. Begge deltakerne har spilt ekstreme varianter av hvem de egentlig er. Parodiert seg selv, på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden får de lov av tv3 og bruke sosiale medier når de kommer hjem igjen?  Da er det jo veldig lett å se hvem som ryker ut osv.

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som kjenner er vet av Jonas på utsiden av hotellet? Så nettopp noen skrev på Facebook om han, som tydeligvis er fra samme område som han og vet hvem han er. Hun sier at hun ikke kjenner han igjen på tv, da han ikke er sånn i virkeligheten, han har verken den "trønderbarten", eller bruker skinnvest eller noe som ligner på den stilen han kler seg i. Han er visst skikkelig ordentlig av seg også. 

Hvis dette stemmer blir jeg skikkelig skuffa, for hvem vet hvor mange andre av deltagerne som bare spiller en slags karakter som ikke er noe likt den de virkelig er. 

Anonymkode: 3036f...b87

Jeg vet hvem Jonas er på utsiden, og kan trygt si han er seg selv der inne :)

Både stil og personlighet, selv om han absolutt ikke går i skinnvest hver dag. Tror jeg har sett han i det en gang før, på fest :P

Anonymkode: 4ca9d...5da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Ååå, gjett hvem som røyk ut da :dry:

Hvem? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924
Et øyeblikk siden, Adelia skrev:

Hvem? 😁

Jørgen :( 

 

Forresten, er det Jonas og Nina som er årets paradise-par?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han nye som kommer inn neste uke velger sandra..Så bildene deres sto vedsiden av hverandre på nattbordet..

Så kan håpe Carl aksel får svette litt i neste uke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkveld Norge intervjuet Carl Aksel som skal lage låt..han kan jo ikke synge!!!:p heavy autotune!

Kommer og fram at han har sex på hotellet...

Lurer på HVEM som har så lite respekt for seg selv ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. februar 2016 at 20.30, Dunkel skrev:

De spilte vel inn til slutten av februar? 

Jeg vet hvem Imme er. Hun er en ganske falsk person som later som om hun elsker og liker alle, sånn at alle andre skal like henne tilbake. Før var hun av typen som slang drit til folk, og var rett og slett ond. I tillegg er hun veldig opptatt av å vise seg selv frem og høre hvor deilig hun er - hun er glad i oppmerksomhet og bekreftelse. Hun var blant annet med i en Brun og blid-konkurranse for ikke så lenge siden. Hun ryker ut i løpet av noen uker i hvert fall siden hun har vært aktiv på facebook i hvert fall siden 28. januar. 
 

Dette er det nøyaktige inntrykket jeg har av henne, men jeg følte jeg var alene med denne oppfatningen. I den vanlige tråden ser det ut som hun er godt likt. Jeg ser på henne som selvopptatt, høylytt og oppmerksomhetssyk. Det gleder meg å lese at hun ryker tidlig. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.3.2016 at 18.39, Dunkel skrev:

Jeg er ikke anonymbruker, men jeg leste på sraad (Isabell fra i fjor) sin blogg at Carl Aksel nettopp hadde kommet hjem osv., noe som betyr at han er med hele veien. Måten han oppførte seg, og hvor giret han var under ph-festen tyder også på at han har nådd langt, og gjerne vunnet. 

Jeg vet at Isabell  var tre (?) uker utenfor hotellet før hun ble sendt hjem til Norge, fordi de vurderte og sende henne inn igjen. Det kan være at det skjedde med CA også. Jeg håper for guds skyld ikke at han vinner hele dritten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har fått med oss at han nye har stor tiss på liksom :fnise: nok om det!

jeg liker Mayoo og Eileen som par. selv om Mayoo virker litt slitsom til tider. han sier mye rart og kommer med lange setninger med mange ord, men liten mening. jeg ler høyt! liker også han trøndern og Henning selv om vi ikke har sett så mye til de. liker IKKE Carl Aksel og "han med hatten". bra at Mikaela har skjønt det og jeg håper hun og Lekka (?) blir et nytt par

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er lite spoilers i denne tråden i motsetning til hvordan det har vært i de trådene vi har hatt for de tidligere sesongene.. 

Håper også at Mikaela bytter ut Øystein med Lekka!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uka ➡️
Mandag:
Ny uke på Paradise Hotel. Deltakerne er fornøyde når det viser seg at Japan er ukens tema. Kostymene faller derimot ikke i smak for samtlige. Men det er raskt glemt når en ny sjarmerende jente sjekker inn. Hun spiller japansk turist, og knipser noen bilder i det hun møter de andre deltakerne. De får imidlertid bange anelser av kameraet hun har med seg – er det tilknyttet et hemmelig oppdrag?

Tirsdag:
Sushi til frokost i dag igjen? Ikke alle er like fornøyd. Humøret blir ikke bedre når den nye jenta skal splitte et par. Alle prater med alle, det slenges dritt og smiskes. Til slutt blir valget tatt og en av jentene må flytte til Solo. Etter hvert blir det bedre stemning og drinker på alle, og partystemningen står til slutt i taket. Men idyllen slår sprekker når en i gruppa innrømmer at hjemlengsel er blitt et stort problem. I loungen er det klining, som igjen fører til sjalusi.

Onsdag:
Om gårsdagens sushi-frokost ble tatt dårlig imot, får deltakerne seg litt av et sjokk i dag. De våkner slitne og kleine, og på frokostbordet finnes kun sjømat av verste sort. Jenta på Solo får ta med seg en av de andre jentene på en hyggelig utflukt, og mens de er borte arrangerer de andre deltakerne et japansk gameshow der blant annet sumobryting står på planen. En krangel tar fullstendig overhånd mot kvelden, og det er ikke godt nytt før Pandoras eske, der en lykkekake kan avgjøre skjebnen til en uheldig hotellgjest.

Torsdag:
Den store taktikkdagen er i gang, og forslagene om hvem som skal stille seg bak hvem på kveldens parseremoni er det mildt sagt mange av. Heldigvis for hotellgjestene kommer det et deilig avbrekk med karaoke, og da blir det en god blanding av deltakere som holder seg for ørene, jubel og frysninger. Mot kvelden tar taktikkpraten seg opp igjen, og det hele ender i et klimaks av en parseremoni der én i gjengen får seg et stort sjokk. Følelsene er til å ta og føle på, og det blir både beskyldninger og gråting. Kan det virkelig være sant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Adelia skrev:

Neste uka ➡️
Mandag:
Ny uke på Paradise Hotel. Deltakerne er fornøyde når det viser seg at Japan er ukens tema. Kostymene faller derimot ikke i smak for samtlige. Men det er raskt glemt når en ny sjarmerende jente sjekker inn. Hun spiller japansk turist, og knipser noen bilder i det hun møter de andre deltakerne. De får imidlertid bange anelser av kameraet hun har med seg – er det tilknyttet et hemmelig oppdrag?

Tirsdag:
Sushi til frokost i dag igjen? Ikke alle er like fornøyd. Humøret blir ikke bedre når den nye jenta skal splitte et par. Alle prater med alle, det slenges dritt og smiskes. Til slutt blir valget tatt og en av jentene må flytte til Solo. Etter hvert blir det bedre stemning og drinker på alle, og partystemningen står til slutt i taket. Men idyllen slår sprekker når en i gruppa innrømmer at hjemlengsel er blitt et stort problem. I loungen er det klining, som igjen fører til sjalusi.

Onsdag:
Om gårsdagens sushi-frokost ble tatt dårlig imot, får deltakerne seg litt av et sjokk i dag. De våkner slitne og kleine, og på frokostbordet finnes kun sjømat av verste sort. Jenta på Solo får ta med seg en av de andre jentene på en hyggelig utflukt, og mens de er borte arrangerer de andre deltakerne et japansk gameshow der blant annet sumobryting står på planen. En krangel tar fullstendig overhånd mot kvelden, og det er ikke godt nytt før Pandoras eske, der en lykkekake kan avgjøre skjebnen til en uheldig hotellgjest.

Torsdag:
Den store taktikkdagen er i gang, og forslagene om hvem som skal stille seg bak hvem på kveldens parseremoni er det mildt sagt mange av. Heldigvis for hotellgjestene kommer det et deilig avbrekk med karaoke, og da blir det en god blanding av deltakere som holder seg for ørene, jubel og frysninger. Mot kvelden tar taktikkpraten seg opp igjen, og det hele ender i et klimaks av en parseremoni der én i gjengen får seg et stort sjokk. Følelsene er til å ta og føle på, og det blir både beskyldninger og gråting. Kan det virkelig være sant?

Hvordan vet du alt dette? :o

Anonymkode: cdc39...9cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japantema høres faktisk ganske bra ut. Håper at det når opp til forventningene mine. Temauker tidligere har vært så intetsigende med null hensikt, men nå ser det jo ut til at twistene og aktivitetene er knyttet opp til det. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Tipper Synnøve sjekker inn på mandag.

Hvorfor? Det står jo "ny" jente i beskrivelsen. Personlig håper jeg ikke at hun sjekker inn. Jeg synes hun er irriterende. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...