Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Er det bare meg, eller så det ut som det var Lekka som sto sammen med guttene under parsermonien neste uke?

Skulle akkurat til å skrive det samme :P Det lignet veeldig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker83924
Et øyeblikk siden, Cærrråp skrev:

Håper det!! Lekka er så god :laugh:

Ja, håper jeg og. Han fortjener en ny sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Glem det, tror det er Henning som får fredningen. 

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev:

Ja, håper jeg og. Han fortjener en ny sjanse. 

Han sa jo bare ting som det var. Mange på hotellet har sagt ting som er langt styggere enn det han sa, så ja.. skjønner ikke bager de har. Håper han kommer inn. Helt enig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
2 minutter siden, Cærrråp skrev:

Han sa jo bare ting som det var. Mange på hotellet har sagt ting som er langt styggere enn det han sa, så ja.. skjønner ikke bager de har. Håper han kommer inn. Helt enig!

Han virka jo egentlig bare som en godgutt.

 

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser mer ut som Jørgen (han som røk ut) enn lekka..

Anonymkode: 952c8...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående om Lekka har banket opp noen, så vet jeg ikke. Men jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at det er flere inne på hotellet/de som har sjekket ut som ikke har rent mel i posen. Laaaaaangt i fra. Uten at jeg vil gå noe videre inn på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser mer ut som Jørgen (han som røk ut) enn lekka..

Anonymkode: 952c8...204

Syns han ene ser ut som Jørgen, også er det en du så vidt ser bak hode til Carl Aksel som ligner på Lekka. Gjør meg ingenting om Jørgen kommer inn for så vidt. Vi fikk jo se veldig lite til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Syns han ene ser ut som Jørgen, også er det en du så vidt ser bak hode til Carl Aksel som ligner på Lekka. Gjør meg ingenting om Jørgen kommer inn for så vidt. Vi fikk jo se veldig lite til han.

Mener du han som røk ut etter 1 dag fordi ingen tok en bit av eplet? Han har i hvert fall vært veldig aktiv på instagram med paradise-bilder. Litt merkelig dersom han bare var der 1 dag ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikela ryker på tirsdag (den nye jenta, Sandra, Eileen, Stine og Nina sitter).

Eneste spenningen neste uke nå er om det er gutten eller jenta som sjekker inn mandag, og hvem av dem som sjekker inn tirsdag :P 

Tror som sagt tidligere i uka at det er Øystein som sjekker ut på torsdag.

Endret av ankara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende hva den blomsterbuketten kan brukes til, og hvem som bruker den. Jeg tror det er derfor Caksel gråter. Fordi han ikke så det komme. Hvis det er Lekka som sjekker inn med en slags magisk bukett, så tror jeg han lett bruker den på å få ut Øystein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ssophie skrev:

Det er spennende hva den blomsterbuketten kan brukes til, og hvem som bruker den. Jeg tror det er derfor Caksel gråter. Fordi han ikke så det komme. Hvis det er Lekka som sjekker inn med en slags magisk bukett, så tror jeg han lett bruker den på å få ut Øystein.

Tror det er en ny gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ankara skrev:

Tror det er en ny gutt.

Det kan godt hende! Uansett synes jeg at det virker som at den blomsterbuketten kommer til å gjøre neste ukes parseremoni spennende, selv om vi allerede vet at Mikela ryker på tirsdag. Der har produksjonen gjort noe riktig, slik at ikke absolutt alt er avklart på forhånd. Så får vi bare håpe at den personen som har den, tør å bruke den. Det kan jo kanskje virke sånn, ettersom CA gråter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er Carl Aksel som ryker:p såfall kommer han inn igjen...Han skal visstnok ha hatt sex på paradise hotel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper personen med blomsterbuketten kan bytte ut den som har røket med en annen deltager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Sandra og Jørgen på shopping sammen i Oslo i dag, just saying😄.  

Altså:

1)Jørgen kommer antageligvis inn igjen. Kanskje denne uka, som noen her allerede har gjetta seg til? 😮

2)Kanskje Sandra og Jørgen blir et par? Eller får god kontakt gjennom et lenger opphold? Vi har jo ikke sett dem sammen på TV ennå!:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Lekka får en ny sjanse og tar hevn på CA og co. Jeg synes han ble behandlet så urettferdig. Håper Øystein ryker. CA kommer garantert inn igjen hvis han ryker. Blir ikke kvitt han så lett.

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som får litt assosiasjoner til Steve Buscemi når de ser Caksel? 

Anonymkode: 11cf1...81d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Syns egentlig ikke det med Sandra var så drøyt. Han var full og irritert, og hun er jo ikke helt å stole på. Liker ikke Sandra i det hele tatt, og hvis en av dem er en bølle der så er det henne. Håper dog at Lekka er litt mer voksen nå enn det han var når den saken skjedde, for hans egen del.

Rapporterte forresten innleggene våre, kanskje ikke så lurt at de står her.

Endret av ElizabethTaylor
Formulerte meg så dårlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns personlig det er bedre å gå hardt ut og være ærlig om det man tenker og syns, fremfor å smiske for å bli partner og slenge drit bak ryggen. :) Men men, godt folk er forskjellige. Ellers hadde PH vært sykt kjedelig å se på. :fnise:

Anonymkode: 13ebf...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...