Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, ankara skrev:

Ser ut som TV3 har slettet innlegget nå, jeg finner det i hvert fall ikke.

Så da er nok ryktene sanne :(

Det ligger der det. Nest øverst på "visitor post".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 29.3.2016 at 18.56, Adelia skrev:

Onsdag 6. april:
Et brev blir det store samtaleemnet rundt frokostbordet. Jentene skal sende de to mest følsomme guttene på en utflukt. Det de ikke vet er at når de kommer tilbake igjen, er det én av dem som er fredet ut uka. Samtidig skal de andre åpne Pandoras eske. Deltagerne blir stilt til veggs av de velformulerte spørsmålene, og senere kommer den gledelige beskjeden alle har ventet på. Det blir bryllup på Paradise Hotel!

Torsdag 7. april:
Det er siste dag i bryllupsuka på Paradise. Som vanlig må en deltaker reise hjem når det er klart for parseremoni. Denne gangen er det en av gutta som må pakke kofferten. Men dette blir ikke en hvilken som helst seremoni, den blir preget av tårer og begravelsesstemning. Det viser seg at buketten som kom inn i spill tidligere i uken kan prege utfallet av seremonien. Men vil blomstenes eier bruke makten som hører buketten til?

Hvordan skal de rekke alt dette i morgen? Her er det noe "mugler i osen" (sitat Are, sesong 4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, VinterSnø skrev:

Det ligger der det. Nest øverst på "visitor post".

Alle visitor postene er jo slettet.

570530a396bf7_Utennavn.png.021858317b0d0

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ankara skrev:

Alle visitor postene er jo slettet.

570530a396bf7_Utennavn.png.021858317b0d0

 

Nei, den er der enda. På Tv3 sin FB side

forum.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, VinterSnø skrev:

Nei, den er der enda. På Tv3 sin FB side

forum.jpg

Aha. Takk! :) Jeg var på Pærra-siden, selvfølgelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ankara skrev:

Jodel ryktene stemmer nok. Ikke i en viss grad, men helt. Øystein får bli, Jonas må dra.

Og helt enig angående Carl Aksel.

Men hvordan kan den buketten i det hele tatt havne hos Carl Aksel? Og hvem av guttene får fredningen i morgen?

 

Jeg synes det er nitrist om Jonas ryker, og i alle fall hvis det skjer kun fordi produksjonen vil redde alliansen til CA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste uke:

Mandag 11.4
Ny uke i paradis. Deltakerne får noia når det står "Valgets kvaler" på tavla. Usikkerheten på hotellet stiger når en ny gutt sjekker inn og får møte de andre deltakerne. Det gjengen ikke er klar over, er at gruppas siste tilskudd kommer inn med et hemmelig oppdrag. Alt er imidlertid ikke bare spill og taktikk. På kvelden blir det nemlig arrangert fargefest, der alle sammen må kle seg i grønt, gult eller rødt. Hvem er åpen for en ny flørt, og hvem bør holde fingrene fra fatet?

Tirsdag 12.4
Gjengen våkner opp ganske så slitne etter gårsdagens fest. Noen angrer på gårsdagens valg, andre er spente på hva som skal skje i dag. Nervene bygger seg opp før dagens parsplitt. Under parsplitten avslører den nye gutten at det var han som har det hemmelige oppdraget. Det blir spesielt skjebnesvangert for én av de andre deltakerne. Når kvelden kommer får plutselig én i gruppa lyst til å overraske de andre med et strippeshow.

Onsdag 13.4
Under frokosten får Paradise-gjengen brev om at det skal arrangeres kroppsmalingskonkurranse. Det beste paret vinner en spa-pakke. Innsatsen er det lite å si på, og et av parene kåres til verdig vinner. Det er det imidlertid én av deltakerne som ikke er enig i, og raser mot konkurransens utfall. To av gutta reiser på utflukt, der de får tre valg. Men hva vil påvirke resten av uka mest? Duen, hengelåsen eller det sorte hjertet? På Pandoras avsløres valget.

Torsdag 14.4
Den nervøse stemningen ligger som et teppe over Paradise Hotel. «Valgets kvaler»-uka går mot slutten, og på kveldens parseremoni må én av deltakerne pakke bagen sin og forlate hotellet. Dagen går til taktikkprat og tanker. For å tenke på noe annet blir det arrangert en ordtak-konkurranse, der gjengen skal gjette hvilket ord som mangler – til vekslende hell. På kvelden er alvorets time inne. Tårene triller når to av gutta stiller seg bak én av jentene. Hvem får bli, og hvem ryker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, etter idag har jeg ikke helt troen på den TV guiden :P Ingenting som det sto skulle skje idag stemte jo?

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ssophie skrev:

Men hvordan kan den buketten i det hele tatt havne hos Carl Aksel? Og hvem av guttene får fredningen i morgen?

 

Jeg synes det er nitrist om Jonas ryker, og i alle fall hvis det skjer kun fordi produksjonen vil redde alliansen til CA.

Aner ikke. Men i det Øystein ryker hørte vi Carl Aksel si på frempeket: "jeg glemte jo denne buketten". Så det er nok sånn :(

Håper Henning får fredningen.

Dersom Henning får fredningen tipper jeg det blir sånn:

Malin - Carl Aksel
Nina - Jonas
Stine - Henning
Sandra - Jørgen
Eileen - Mayoo og Øystein. Eileen velger Mayoo.

Øystein ryker, men Carl Aksel, som har buketten, bytter ut Øystein med Jonas, slik at Jonas ryker og Øystein blir partner med Nina.

Endret av ankara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, etter idag har jeg ikke helt troen på den TV guiden :P Ingenting som det sto skulle skje idag stemte jo?

Anonymkode: e2355...2e8

Joda, de har bare skrevet det på feil dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utflukt og pandoras i kveldens episode 

Anonymkode: f527d...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflukten er i morgen. Pandoras vet jeg ikke.

Det var feil i går også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ankara skrev:

Aner ikke. Men i det Øystein ryker hørte vi Carl Aksel si på frempeket: "jeg glemte jo denne buketten". Så det er nok sånn :(

Håper Henning får fredningen.

Dersom Henning får fredningen tipper jeg det blir sånn:

Malin - Carl Aksel
Nina - Jonas
Stine - Henning
Sandra - Jørgen
Eileen - Mayoo og Øystein. Eileen velger Mayoo.

Øystein ryker, men Carl Aksel, som har buketten, bytter ut Øystein med Jonas, slik at Jonas ryker og Øystein blir partner med Nina.

Men hvorfor får han buketten?

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mulig at en av jentene får buketten (for eksempel Sandra). Da velger sikkert hun å bytte Øystein med Jonas... Teit at med en gang det går litt i mot for Carl Aksel, så flyr produksjonen inn for å hjelpe han på alle mulige måter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, wolfpotion skrev:

Det er jo mulig at en av jentene får buketten (for eksempel Sandra). Da velger sikkert hun å bytte Øystein med Jonas... Teit at med en gang det går litt i mot for Carl Aksel, så flyr produksjonen inn for å hjelpe han på alle mulige måter.

Blir for dumt altså. Irriterende at de hjelper Caksel og de hele tiden. Produksjonen ødelegger jo alt her. Caksel er nok i finalen og kanskje vinner å.

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke helt sikkert noenting da, jeg tar rykter med en klype salt.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, ankara skrev:

Aner ikke. Men i det Øystein ryker hørte vi Carl Aksel si på frempeket: "jeg glemte jo denne buketten". Så det er nok sånn :(

Håper Henning får fredningen.

Dersom Henning får fredningen tipper jeg det blir sånn:

Malin - Carl Aksel
Nina - Jonas
Stine - Henning
Sandra - Jørgen
Eileen - Mayoo og Øystein. Eileen velger Mayoo.

Øystein ryker, men Carl Aksel, som har buketten, bytter ut Øystein med Jonas, slik at Jonas ryker og Øystein blir partner med Nina.

Det kan jo se ut til at du har rett.

Jeg mener, Henning snakket jo mye med Carl Aksel og Øystein i dagens episode, for å lure dem til og tro at han vil spille med dem. Så hvis CA sitter med makten i morgen, så velger han jo sin største konkurrent, som er Jonas. Det kan forklare hvorfor nettopp Jonas blir bytta ut.

Jeg kommer til og satse på det, fordi produksjonen legger opp til det. De bar jo Audun, Martine og Pierre gjennom hele fjorårets sesong. Det er bare så jævla irriterende når de gjør det! 

Men jeg husker det var en sesong av svenske PH, hvor deltakerne sa at de fikk motstand fra produksjonen hele veien da de prøvde å kaste ut en deltaker. Det tok dem sånn to-tre uker før de klarte det, men han kom jo inn igjen... Så jeg mener, hva er vitsen med spillet da?

MEN, når det er sagt, så syns jeg produksjonen aktivt legger inn mer spennende tvister denne sesongen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom episode i dag da! Hadde Carl Aksel og Malin sex? Så den nakne rumpa hans på vei inn i "spooneposisjon" 

Anonymkode: 1761c...d4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig skuffende hvis Jonas ryker i morgen pga Carl Aksel nok en gang får viljen sin. Det er jeg så lei av. Det er ikke noe gøy en gang. Jeg elsker pææra, men produksjon ødelegger dessverre. Vet ikke om jeg gidder å se på.  Skulle ikke forundret meg om han har en avtale med tv3. Kanskje derfor han er så forbanna cocky alltid. 

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsom episode i dag da! 

Anonymkode: 1761c...d4b

Syns den var dritkjedelig jeg. Skjedde jo ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...