Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns personlig det er bedre å gå hardt ut og være ærlig om det man tenker og syns, fremfor å smiske for å bli partner og slenge drit bak ryggen. :) Men men, godt folk er forskjellige. Ellers hadde PH vært sykt kjedelig å se på. :fnise:

Anonymkode: 13ebf...4f8

Man kan jo selvsagt være ærlig selv om man forholder seg rolig og respektfull. En slik samtale der man opptrer rasjonelt og fornuftig er mer hensiktsmessig også da man vil få frem poenget sitt i stedet for at andre ting blir det store fokusområdet (slik som i dette tilfelle). Det nytter ikke å fyre seg opp og skjelle ut en person man håper skal velge en som partner. Da er jo man minst like dum som man hevder vedkommende er.

Du har likevel rett i at det gir god underholdning og mye engasjement. :)

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo selvsagt være ærlig selv om man forholder seg rolig og respektfull. En slik samtale der man opptrer rasjonelt og fornuftig er mer hensiktsmessig også da man vil få frem poenget sitt i stedet for at andre ting blir det store fokusområdet (slik som i dette tilfelle). Det nytter ikke å fyre seg opp og skjelle ut en person man håper skal velge en som partner. Da er jo man minst like dum som man hevder vedkommende er.

Du har likevel rett i at det gir god underholdning og mye engasjement. :)

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Jeg ville nok ikke gått frem på akkurat samme måte, det skal jeg være enig i. Det var dumt, men vil ikke si det var mobbing eller spesielt ille sammenlignet med ting andre har sagt der inne. Syns det er verre å kalle andre for "jævla fitte" bak ryggen deres slik som Mikela sa om Eileen. Produksjonen slår hardt ned på alvorlige ting som faktisk mobbing eller hvor folk har blitt fysiske. Og det syns jeg er veldig bra. Slik som de som ble sendt hjem pga. mobbing for noen år tilbake (første eller andre sesong?) eller Audun som klapsa til han duden i fjor. Men det er nok som de sier, man kommer i en boble og jeg tror man handler annerledes enn hva man vanligvis ville gjort. Og ja, som du sier - det blir underholdning. Det er jo det viktigste. :fnise:

Anonymkode: 13ebf...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok ikke gått frem på akkurat samme måte, det skal jeg være enig i. Det var dumt, men vil ikke si det var mobbing eller spesielt ille sammenlignet med ting andre har sagt der inne. Syns det er verre å kalle andre for "jævla fitte" bak ryggen deres slik som Mikela sa om Eileen. Produksjonen slår hardt ned på alvorlige ting som faktisk mobbing eller hvor folk har blitt fysiske. Og det syns jeg er veldig bra. Slik som de som ble sendt hjem pga. mobbing for noen år tilbake (første eller andre sesong?) eller Audun som klapsa til han duden i fjor. Men det er nok som de sier, man kommer i en boble og jeg tror man handler annerledes enn hva man vanligvis ville gjort. Og ja, som du sier - det blir underholdning. Det er jo det viktigste. :fnise:

Anonymkode: 13ebf...4f8

Det er jeg helt enig i. Måten Mikela snakket om Eileen bak hennes rygg mener jeg også var langt verre enn Lekkas lille utbrudd som han også beklaget for i etterkant. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Lekka får en ny sjanse og tar hevn på CA og co. Jeg synes han ble behandlet så urettferdig. Håper Øystein ryker. CA kommer garantert inn igjen hvis han ryker. Blir ikke kvitt han så lett.

Anonymkode: 8139f...cce

Det vet vi jo allerede at han gjør. Han kom med siste fly hjem fra Mexico, så han er enten i finalen eller i juryen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1) De fremtidige deltakerne som sjekker inn på Paradise Hotel 2016  er blant annet;

- Niclas Hjelmtvedt

- Vegard Sandvik

- Malin Håvardsdotter Jensen.

* Sistnevnte sjekker inn nå på førstkommende mandag. 

2) Mikela ryker ut på tirsdag. 

3) Øystein ryker på torsdags par seremoni. 

Dette er ikke antakelser, men fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Agent2840 skrev:

 

1) De fremtidige deltakerne som sjekker inn på Paradise Hotel 2016  er blant annet;

- Niclas Hjelmtvedt

- Vegard Sandvik

- Malin Håvardsdotter Jensen.

* Sistnevnte sjekker inn nå på førstkommende mandag. 

2) Mikela ryker ut på tirsdag. 

3) Øystein ryker på torsdags par seremoni. 

Dette er ikke antakelser, men fakta. 

Hvor har du fått vite dette fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Agent2840 skrev:

 

1) De fremtidige deltakerne som sjekker inn på Paradise Hotel 2016  er blant annet;

- Niclas Hjelmtvedt

- Vegard Sandvik

- Malin Håvardsdotter Jensen.

* Sistnevnte sjekker inn nå på førstkommende mandag. 

2) Mikela ryker ut på tirsdag. 

3) Øystein ryker på torsdags par seremoni. 

Dette er ikke antakelser, men fakta. 

Stemmer nok det du sier ja! Men hvordan er du så sikker på at øystein ryker? Er det kun fordi Carl Aksel gråter på reklamen, eller vet du det faktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Agent2840 skrev:

 

1) De fremtidige deltakerne som sjekker inn på Paradise Hotel 2016  er blant annet;

- Niclas Hjelmtvedt

- Vegard Sandvik

- Malin Håvardsdotter Jensen.

* Sistnevnte sjekker inn nå på førstkommende mandag. 

2) Mikela ryker ut på tirsdag. 

Dette vet vi jo allerede. Alle disse navnene står bakover i tråden :fnise:

At Mikela ryker er fakta - hun mangler jo på parseremonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Harald fra fjorårets sesong ikke var aktiv på instagram mellom slutten av desember og begynnelsen av februar. Kanskje han sjekker inn igjen?

Anonymkode: 2792d...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prøver visst ikke akkurat å være diskret

image.jpg

Anonymkode: 598ba...36a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De prøver visst ikke akkurat å være diskret

image.jpg

Anonymkode: 598ba...36a

Hvem er dette? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er dette? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Malin Håvardsdotter Jensen. Noen har skrevet tidligere i tråden at hun sannsynligvis kommer til å sjekke inn på hotellet.

Anonymkode: 598ba...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De prøver visst ikke akkurat å være diskret

image.jpg

Anonymkode: 598ba...36a

Haha, jeg var overbevist om at Mayoo var homo

Anonymkode: e4a49...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser Harald fra fjorårets sesong ikke var aktiv på instagram mellom slutten av desember og begynnelsen av februar. Kanskje han sjekker inn igjen?

Anonymkode: 2792d...646

Dette er nok bare tilfeldig, Harald har kjæreste og i tillegg poster han ekstremt sjeldent fra før av, gikk alltid 5-7 uker mellom alle postene hans fra før. 

Anonymkode: 1761c...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende at Mikela ikke klarte oppdraget. Nå er det hun som ryker i morgen. Dum som valgte å stå med Carl Aksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, ankara skrev:

Skuffende at Mikela ikke klarte oppdraget. Nå er det hun som ryker i morgen. Dum som valgte å stå med Carl Aksel.

Enig. Hadde faktisk begynt å like Mikela litt jeg. 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, ankara skrev:

Skuffende at Mikela ikke klarte oppdraget. Nå er det hun som ryker i morgen. Dum som valgte å stå med Carl Aksel.

Helt fantastisk hvis hun ryker. Makan til usikker og kvalm person er det lenge siden jeg har sett.

Anonymkode: babf0...5c7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Mayoo er sykt redd for å bli oppfattet som homo as! Han blir jo helt hysterisk hver gang det er kostymer som kan se litt femi ut. Hahah. 

Er helt enig, jeg håper Mikela ryker, det dumme er bare at da får Caksel viljen sin nok en gang, og det har jeg ikke noe lyst til. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bippo skrev:

Herregud, Mayoo er sykt redd for å bli oppfattet som homo as! Han blir jo helt hysterisk hver gang det er kostymer som kan se litt femi ut. Hahah. 

Men babyolje er helt innenfor å bruke! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...