Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Haha! Likte at hun som sa hun ikke skulle ha sex endte opp med å gjøre det første natt xD det forklarer jo #staytuned :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun Imme skrev i begynnelsen av januar at hun skulle til Afrika i 2 måneder, med bilde fra flyplassen. Begynnelsen av februar begynte hun å snappe igjen, så hun blir nok ikke helt til slutten. @immesnarberg

Anonymkode: ecd4c...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten de har fått beskjed av TV3 om å ikke poste/slette poster på instagram mellom 2 januar og 2 mars fordi samtlige av dem har slettet alt i mellom unntatt Imme og @rexisexi91 (hun med flettene som kalles rex). Hun postet på instagram 14 februar

Anonymkode: ecd4c...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. mars 2016 at 17.04, jentefranorge skrev:

Deltakere som mest sannsynligvis sjekker inn på Paradise Hotel 2016:
Vegard Sandvik Johannessen
Sandra Brataker
Malin Håvardsdotter Jensen
Jørgen William Hagen Haug
Jørgen Pedersen
Stine Cecilie Tollefsen
Niclas Hjelmtvedt
 

Jeg har tidligere vært med i et TV3 program (ikke PH), og har derfor flere som jeg vet også står bak produksjonen av Paradise i år. Er facebook-venn med mange av de folka bak kamera, og ser derfor at navn på denne lista som i hvertfall kan stemme er Malin H. Jensen (Vi har ei fellesvenn som jobber i staffen)

Sandra er venn med Carl Aksel og Eileen blant annet ;-) Niclas og Sandra er også venner på fb.

Anonymkode: acb27...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere vært med i et TV3 program (ikke PH), og har derfor flere som jeg vet også står bak produksjonen av Paradise i år. Er facebook-venn med mange av de folka bak kamera, og ser derfor at navn på denne lista som i hvertfall kan stemme er Malin H. Jensen (Vi har ei fellesvenn som jobber i staffen)

Sandra er venn med Carl Aksel og Eileen blant annet ;-) Niclas og Sandra er også venner på fb.

Anonymkode: acb27...d68

Ohh, aren't you special :rolleyes:

Anonymkode: 94fe5...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilken sang som ble spilt i årets første episode fra 11.34 - 12.10 ca? Da guttene gikk rundt og fikk rommene sine. 

Anonymkode: 7448e...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest på vg og diverse blogger, er det ganske tydelig at Carl Axel er med hele veien. Rart de ikke prøver å skjule det bedre..

Anonymkode: dfd8c...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Whynot skrev:

Noen som vet når dagens episode kommer ut på viaplay?

Dette hadde de skrevet til en på fb-siden:

Hei igjen,

Dette forstår jeg godt at du lurer på. Det kommer nye episoder mandag-torsdag, med start 14. mars. Viaplay forhåndsviser episodene fra kl 15.00, men unntak av første og siste uken, samt torsdager der det er parsermoni. Da vil episodene være tilgjengelig samtidig som de sendes på TV ca kl 22.30, men helt uten reklame. Så her er det bare å glede seg til enda en deilig sesong med Paradise Hotel Norge. 

Om du har noen andre funderinger så er du varmt velkommen til å ta kontakt med meg igjen her. Ha en herlig dag!

Mvh Arja
Viaplay Kundeservice

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest på vg og diverse blogger, er det ganske tydelig at Carl Axel er med hele veien. Rart de ikke prøver å skjule det bedre..

Anonymkode: dfd8c...7cc

Hvilke blogger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kindagirl skrev:

Hvilke blogger??

Jeg er ikke anonymbruker, men jeg leste på sraad (Isabell fra i fjor) sin blogg at Carl Aksel nettopp hadde kommet hjem osv., noe som betyr at han er med hele veien. Måten han oppførte seg, og hvor giret han var under ph-festen tyder også på at han har nådd langt, og gjerne vunnet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Adelia skrev:

Neste uka
Mandag:
Det er Bohem-uke på Paradise Hotel, og jentene jubler når en ny gutt ankommer. De får imidlertid ikke lov til å se, bare røre. Med bind for øynene får de lov til å kjenne på den nye gutten. Føles han bra nok til at én av jentene bytter ut sin egen partner til fordel for ham? Eller må han sjekke inn på solo? Idyllen brytes når en kjempediskusjon tar overhånd. Til slutt er to av deltakerne enige om at de rett og slett ikke liker hverandre. Bedre stemning er det på kvelden, når det er fest med stor F. Under «flasketuten peker på» blir det også fysisk mellom flere av hotellgjestene.

Tirsdag:
En ny dag gryr, og den nye gutten får et brev med tre valg. Han kan lukte seg frem til en partner, låse en god venn til den jenta han vil ha og bli boende på Solo, eller velge hvem han vil. Men velger han det siste, gir han samtidig en fredning til sin største motstander. Under parsplitten skal valget tas. På kvelden er det fest, men for én av gutta går det litt over styr, og han må en tur bak baren for å kaste opp. Senere er det klart for klineleker.

Onsdag:
Det blir romantisk når gutten på solo får velge med seg en av jentene på date. Hvis daten går bra, kan jenta velge å låse seg med ham, men da setter hun samtidig sin egen partner i fare. Overraskelsen er imidlertid stor når gutten velger med seg en helt annen jente enn det han hadde lovet. På kvelden skal Pandoras eske åpnes på ny. Det spekuleres og beskyldningene hagler. Hvem har skrevet alle de dumme spørsmålene?

Torsdag:

Ved frokosten får gutta beskjeden de hadde fryktet: I kveld skal én av dem sendes hjem under parseremonien. Spesielt én av dem føler han ligger veldig dårlig an, så det er på tide med unnskyldninger for tidligere oppførsel. Ved bassenget er det klart for fotoshoot, og hotellgjestene viser fram sine sexy sider, og tar hotte bilder av hverandre. Kvelden nærmer seg og det taktiske spillet er for alvor i gang. Vil den utsatte deltakeren smiske seg inn i Paradise-uke nummer tre, eller er løpet kjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Adelia skrev:

Dette hadde de skrevet til en på fb-siden:

Hei igjen,

Dette forstår jeg godt at du lurer på. Det kommer nye episoder mandag-torsdag, med start 14. mars. Viaplay forhåndsviser episodene fra kl 15.00, men unntak av første og siste uken, samt torsdager der det er parsermoni. Da vil episodene være tilgjengelig samtidig som de sendes på TV ca kl 22.30, men helt uten reklame. Så her er det bare å glede seg til enda en deilig sesong med Paradise Hotel Norge. 

Om du har noen andre funderinger så er du varmt velkommen til å ta kontakt med meg igjen her. Ha en herlig dag!

Mvh Arja
Viaplay Kundeservice

Finner ikke gårsdagens episode engang på Viaplay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, acetosella skrev:

Finner ikke gårsdagens episode engang på Viaplay..

Merkelig. Så på gårsdagens episode i ettermiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dunkel skrev:

Jeg er ikke anonymbruker, men jeg leste på sraad (Isabell fra i fjor) sin blogg at Carl Aksel nettopp hadde kommet hjem osv., noe som betyr at han er med hele veien. Måten han oppførte seg, og hvor giret han var under ph-festen tyder også på at han har nådd langt, og gjerne vunnet. 

Huff.  Håper ikke han vinner. Klarer ikke å like han

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Virker som tv3 skal kompensere fra fjorårets, der alle deltakerne kom inn igjen i hytt og vær. I år sender de derfor inn hele 2 nye, og ut 2(3), den første uken. Savner den gamle produksjonen jeg, selv om castingen i år virker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synnøve kommer inn igjen. Når de viste småklipp fra paradise hotel før det begynte på tv så ser man at Synnøve krangler som faen med en person. Det har enda ikke vært på tv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kindagirl skrev:

Synnøve kommer inn igjen. Når de viste småklipp fra paradise hotel før det begynte på tv så ser man at Synnøve krangler som faen med en person. Det har enda ikke vært på tv.

Jepp. Men tipper hun ryker kjapt igjen, aktiv på insta allerede i februar igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kindagirl skrev:

Synnøve kommer inn igjen. Når de viste småklipp fra paradise hotel før det begynte på tv så ser man at Synnøve krangler som faen med en person. Det har enda ikke vært på tv.

GLEM DET! Så feil...Var Mikaela..hun og carl aksel kommer visst i en krangel..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kindagirl skrev:

GLEM DET! Så feil...Var Mikaela..hun og carl aksel kommer visst i en krangel..

Men har sett klipp av Synøve blir backstabbet eller lignende og klager på at noen var falsk også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...