Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

1 time siden, Amarinda skrev:

Helt ærlig, måten de har lagt opp spillet på (at juryen kan sette sammen par og deretter at ALLE par kan bytte ut sine partnere) gjør at de mister resten av seerne... Aldri vært så irritert på en finale i PH noen gang, omtrent alle er fra en allianse, og alt av spill i ukene før blir helt uviktig. Idioti! Ikke lyst til å se ferdig i det hele tatt.

Veldig enig! Bare tull og fjas. Alt man har oppnådd gjennom mange uker var bare bortkastet med denne idioti. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ardwinna skrev:

Enig...
Greit at det er gøy med noen uventede twister innimellom men jeg synes det burde ha vært mer fokus på selve spillet, at deltakerne kan få muligheten til å komme seg langt ved å spille. Det burde lønne seg å spille bra, og skal utsendte deltakere sendes inn igjen skal alle ha samme muligheter. Enten burde alle få en fordel, eller så burde alle få en ulempe. I år har folk fra hoffet blitt sendt inn med fordeler mens folk fra gjengen-alliansen har blitt sendt inn uten fordel og måtte ha kjempet seg til plass på hotellet.

Sånn som det er nå styrer produksjonen så mye at det blir kjedelig. De som er der for å spille risikerer jo å spille seg til finaleuka, for så å bare bli sendt ut av juryen eller via en teit twist. Temaukene er jo også helt uforutsigbare da man aldri vet om det man velger eller gjør betyr noe eller ikke, sånn som f.eks. den fargefesten der alle fikk noia men så betød fargene ingenting.

Jeg mistenker nesten at produksjonen er umodne unger som bare finner opp regler underveis og skaper et spill som ingen er i stand til å vinne på ordentlig vis. Sånn som det er nå teller flaks mye mer enn spillferdigheter. Og for noen hjelper det ikke med flaks heller, for er ikke produksjonen enig i utfallet, endrer de bare reglene.

Skal de fortsette å sende PH bør de bytte ut produksjonen og se til Danmark der de konspirerer og spiller fletta av hverandre.

Enig! Mayoo og Mikela var bare utsatt når de endelig kom inn, men både Malin og Sandra kom inn med fordeler. Kan ikke nevne en gang hvor mange fordeler Ca har hatt gjennom hele PH. Kjempe dårlig PH. Det har alltid vært styrt av produksjonen, men blir verre og verre for vert år! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig at verken Jonas eller Nina er i finalen. Alle fra hoffet er i finalen. Kun 1 fra gjengen allianse. 

Anonymkode: 6d83f...59c

I know. Tragisk og bare trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Blablabla555 skrev:

Enig! Mayoo og Mikela var bare utsatt når de endelig kom inn, men både Malin og Sandra kom inn med fordeler. Kan ikke nevne en gang hvor mange fordeler Ca har hatt gjennom hele PH. Kjempe dårlig PH. Det har alltid vært styrt av produksjonen, men blir verre og verre for vert år! 

Helt enig. Og den uka Malin og Sandra sjekket inn ble det heller ikke delt ut noen fredninger eller makt. Latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på bilde fra finalen, og lurer på om kanskje Nina, Mikela, Jonas, Daniel og Celester stemmer på Ø og E, og Vegard, Sandra, Caksel/Jørgen og Malin/Stine stemmer på Caksel/Jørgen og Malin/Stine. Tror dere dette kan stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, helle_k skrev:

Ser på bilde fra finalen, og lurer på om kanskje Nina, Mikela, Jonas, Daniel og Celester stemmer på Ø og E, og Vegard, Sandra, Caksel/Jørgen og Malin/Stine stemmer på Caksel/Jørgen og Malin/Stine. Tror dere dette kan stemme?

Da må CA være i finalen. Ser ikke for meg CA stemme Jørgen over Øystein. Synes også det er rart hvis Stine stemmer noe annet enn Ø og E.

Endret av snx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, snx skrev:

Da må CA være i finalen. Ser ikke for meg CA stemme Jørgen over Øystein. Synes også det er rart hvis Stine stemmer noe annet enn Ø og E.

Enig. Da står nok CA og Stine i finalen sammen. Treåringen ofres nok i grådighetssermonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest devy79

Jeg kommer bare ikke over at produksjonen/Tv3 eller hvem det nå var klarte det kunststykket å lekke bilde fra finaledagen. Enten er det komplette imbesiler som jobber med redigeringen eller så er dette gjort med vilje. Vet ikke hva jeg heller mest mot. Amatørmessig! Typisk norsk da, kan ikke si så mye annet. Har sett årets danske PH og kan ikke se for meg at dette hadde skjedd verken der eller på PH Sverige. Sukk, blir bare så oppgitt. Flaut gitt. Helt enig med flere som har nevnt at Eileen har en meget tiltalende personlighet, men både hun og Øystein har vært på badeferie, og synes egentlig at de som har spilt spillet burde stått i finalen, aka Nina og Caksel (selv om sistnevnte er en stor fjott). Men, håper det blir endringer til neste år! (lov å håpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, devy79 skrev:

Jeg kommer bare ikke over at produksjonen/Tv3 eller hvem det nå var klarte det kunststykket å lekke bilde fra finaledagen. Enten er det komplette imbesiler som jobber med redigeringen eller så er dette gjort med vilje. Vet ikke hva jeg heller mest mot. Amatørmessig! Typisk norsk da, kan ikke si så mye annet. Har sett årets danske PH og kan ikke se for meg at dette hadde skjedd verken der eller på PH Sverige. Sukk, blir bare så oppgitt. Flaut gitt. Helt enig med flere som har nevnt at Eileen har en meget tiltalende personlighet, men både hun og Øystein har vært på badeferie, og synes egentlig at de som har spilt spillet burde stått i finalen, aka Nina og Caksel (selv om sistnevnte er en stor fjott). Men, håper det blir endringer til neste år! (lov å håpe)

Kan ikke skjønne de kan ha gjort dette med vilje? Jeg tror det var et uhell. Men skikkelig amatørmessig. Man må være bra dum som klarer å gjøre noe sånt. Makan! 

Anonymkode: cdd4a...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange "steps" man må gjennom for å poste et bilde også. Skikkelig amatørmessig ja...

Anonymkode: 8dde3...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. 

Jeg leste en kommentar på instagram-kontoen til CA for mange uker siden (tidlig i april?), da Eileen aktivt prøvde å få ut CA, som spoila mye. Da sto det at Eileen og Øystein vant, noe som jeg virkelig ikke trodde noe på. I tillegg sto det hvem som slapp kula. Nå som det er kommet så langt tror jeg spoilen var reell:

 

Spoiler

"Hva synes du om at Eileen slipper kula mot Øystein?"

 

Anonymkode: ee1f5...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere. 

Jeg leste en kommentar på instagram-kontoen til CA for mange uker siden (tidlig i april?), da Eileen aktivt prøvde å få ut CA, som spoila mye. Da sto det at Eileen og Øystein vant, noe som jeg virkelig ikke trodde noe på. I tillegg sto det hvem som slapp kula. Nå som det er kommet så langt tror jeg spoilen var reell:

 

  Skjul innhold

"Hva synes du om at Eileen slipper kula mot Øystein?"

 

Anonymkode: ee1f5...f9a

Hvis det er tilfellet må jeg virkelig si at Øystein er storsinnet som henger så mye med Eileen på tross av det

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere. 

Jeg leste en kommentar på instagram-kontoen til CA for mange uker siden (tidlig i april?), da Eileen aktivt prøvde å få ut CA, som spoila mye. Da sto det at Eileen og Øystein vant, noe som jeg virkelig ikke trodde noe på. I tillegg sto det hvem som slapp kula. Nå som det er kommet så langt tror jeg spoilen var reell:

 

  Vis skjult innhold

"Hva synes du om at Eileen slipper kula mot Øystein?"

 

Anonymkode: ee1f5...f9a

Er dette seriøst?  Hadde jeg ALDRI trodd.. Eileen slippe kula liksom. 

Anonymkode: cdd4a...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, CA har ofret Malin og havnet rett i finalen i grådighets serimoni. Det var lættis :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
7 minutter siden, kindagirl skrev:

Spoile noen. Får ikke sett kveldens episode.

Caksel valgte å ofre Malin, for selv å få en finalebillett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var seremonien? Kan noen forklare?:)

Anonymkode: 0ca9b...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin og Caksel hadde en avtale om at en av dem skulle til finalen. Så Malin dyttet Caksel over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...