Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Blablabla555 skrev:

Noe tull. Det er ikke samme sko en gang! 

Nettopp. Hun har ikke på seg slike sko i finalen. Å hvordan vet vi det er Eileen sone bein?

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina ryker idag:)

Som vi ser, så er hun den siste til å kaste kula i bakken. Det så vi i traileren forrige uke.

det blir godt å ha Carl Aksel og Eileen inne igjen.

Som jeg ser, blir parene:

Jørgen og Stine

Malin og CA

Eileen og Øystein

Endelig litt fart i spenninga. Ble jævlig kjedelig med de finaleparene som er der nå. Må vel være ærlig, så er  CA og Eileen "paradise" man legger utrolig godt merke til hvordan stemninga ble etter at de røk ut. Ble også veldig stolt av Jonas igår. Tok det hele med manndighet, han skyldte ikke på noen. Selv om jeg ikke reagerte no på at han røk ut, så er han en verdig vinner, selv om han ikke er den jeg vil skal vinne.

HER SER DERE AT NINA SLIPPER KULA SIST!

NB: KAN GODT HENDE DET ER JØRGEN SIN, SIDEN HAN STÅR RETT VED SIDEN AV.

image_thumb_jpg_9f42a22d3f32624ec0f9fb5802d9c31b.jpg

Endret av EILEEN OG ØYSTEIN
Skulle legge til litt informasjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EILEEN OG ØYSTEIN skrev:

Nina ryker idag:)

Som vi ser, så er hun den siste til å kaste kula i bakken. Det så vi i traileren forrige uke.

det blir godt å ha Carl Aksel og Eileen inne igjen.

Som jeg ser, blir parene:

Jørgen og Stine

Malin og CA

Eileen og Øystein

Endelig litt fart i spenninga. Ble jævlig kjedelig med de finaleparene som er der nå. Må vel være ærlig, så er  CA og Eileen "paradise" man legger utrolig godt merke til hvordan stemninga ble etter at de røk ut. Ble også veldig stolt av Jonas igår. Tok det hele med manndighet, han skyldte ikke på noen. Selv om jeg ikke reagerte no på at han røk ut, så er han en verdig vinner, selv om han ikke er den jeg vil skal vinne.

HER SER DERE AT NINA SLIPPER KULA SIST!

NB: KAN GODT HENDE DET ER JØRGEN SIN, SIDEN HAN STÅR RETT VED SIDEN AV.

image_thumb_jpg_9f42a22d3f32624ec0f9fb5802d9c31b.jpg

Selv om jeg lenge har ønsket at Nina og Jonas sku vinne, så er jeg temmelig enig!

Anonymkode: 9855f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være Jørgen ikke kaster kula :) for jeg tror ikke jeg ser kuler gå i bakken vedsidenav Nina og Jørgen står rett ved hun 

pluss at jeg ser ikke for meg hvilket par som kunne slått Øystein og Eileen selv hvis man kunne valgt fritt ? :)

Endret av jolsrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg lurte på Igår var når Malin sa: hvem er han liksom, når Vegard gav hun det smykket. Har ikke de vært inne samtidig før.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jolsrud skrev:

Kan være Jørgen ikke kaster kula :) for jeg tror ikke jeg ser kuler gå i bakken vedsidenav Nina og Jørgen står rett ved hun 

pluss at jeg ser ikke for meg hvilket par som kunne slått Øystein og Eileen selv hvis man kunne valgt fritt ? :)

Kan jo hende det, men traileren til idag viste jo at Jørgen øvde med Øystein i å kaste kula i bakken, og Jørgen er stokk dum om han ikke slipper kula, fordi Nina ville gjort det 100% for å få Jonas inn igjen!

Og helt enig. Ingen av de andre parene har ikke sjans. Eileen er mest likt der inne, og hvis hun står med øystein, så får hun stemmer fra begge alliansene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, jolsrud skrev:

En annen ting jeg lurte på Igår var når Malin sa: hvem er han liksom, når Vegard gav hun det smykket. Har ikke de vært inne samtidig før.?

Vegard kom inn uka etter at Malin røk ut, husker det når det var den tiden CA sto uten partner. Vegard røk ut uka før Malin kom inn igjen også.

Anonymkode: 9855f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vegard kom inn uka etter at Malin røk ut, husker det når det var den tiden CA sto uten partner. Vegard røk ut uka før Malin kom inn igjen også.

Anonymkode: 9855f...3dd

Skjønner til en viss grad at de har Vegard istedenfor Martine fordi de trengte flere enn ca som gutt i juryen, men er det ikke litt rart de sender enn en i juryen som ikke kjenner alle i finaleuken? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo skrive på lapper osv før hver parsermoni, må de i juryen gjøre det samme tro? At de blir valgt til jurymedlem utifra hva de skal stemme...? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thatsme skrev:

De må jo skrive på lapper osv før hver parsermoni, må de i juryen gjøre det samme tro? At de blir valgt til jurymedlem utifra hva de skal stemme...? 🙄

jurymedlemmene blir valgt før, + at det ikke er nødvendig med "lapp" siden det ikke er at du ikke kan gå til førstevalget ditt osv... men det kan være mulig men at det ikke har sammenheng med hvem som er i juyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis Nina ryker idag, hvordan kan hun og Jonas være i finalen som noen spår :P spenningen i finaleuken ligger morsomt nok i hvem som blir det tapende finaleparret :) hvem hadde trodd det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jolsrud skrev:

Og hvis Nina ryker idag, hvordan kan hun og Jonas være i finalen som noen spår :P spenningen i finaleuken ligger morsomt nok i hvem som blir det tapende finaleparret :) hvem hadde trodd det :-)

Haha, men det kan hende Nina og Jonas ikke er i finalen, kun teorier!

Anonymkode: 9855f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, jolsrud skrev:

Og hvis Nina ryker idag, hvordan kan hun og Jonas være i finalen som noen spår :P spenningen i finaleuken ligger morsomt nok i hvem som blir det tapende finaleparret :) hvem hadde trodd det :-)

Kan være Daniel og Mikela. Rart at Mikela skulle stemme på Nina og Jonas etter at hun skrev at Øystein skal vinne. Celester stemmer sikkert på Mikela

Anonymkode: 66ad8...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan være Daniel og Mikela. Rart at Mikela skulle stemme på Nina og Jonas etter at hun skrev at Øystein skal vinne. Celester stemmer sikkert på Mikela

Anonymkode: 66ad8...468

Det betyr i såfall at Malin er for treg og Caksel ikke kommer inn igjen

Anonymkode: 66ad8...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr i såfall at Malin er for treg og Caksel ikke kommer inn igjen

Anonymkode: 66ad8...468

La oss håpe på det. 

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr i såfall at Malin er for treg og Caksel ikke kommer inn igjen

Anonymkode: 66ad8...468

Malin og Daniel er jo de som står nærmest kamera når vi ser kulene Knuse og der knuser de ganske likt ser det ut som, så det blir spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper CA kommer inn igjen, da blir PH komplett igjen!

Litt morsomt å se han blir knust av Øystein og Eileen i Finalen!!!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EILEEN OG ØYSTEIN skrev:

Håper CA kommer inn igjen, da blir PH komplett igjen!

Litt morsomt å se han blir knust av Øystein og Eileen i Finalen!!!

 

Hadde vært gøy men enda gøyere hvis han ble slått av Jonas og Nina.

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at folk som vanker i denne tråden blir sure for at de har fått vite hvem som vinner... dette er jo spoilertråden!! det er derfor jeg er her i hvertfall - for å få vite hva som skjer før det skjer og å få vite vinnerne før finalen er jo den beste spoileren man kan få tak i! :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...