Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

3 timer siden, jolsrud skrev:

En annen ting jeg lurte på Igår var når Malin sa: hvem er han liksom, når Vegard gav hun det smykket. Har ikke de vært inne samtidig før.?

Nei, hun har aldri møtt han.

Merkelig at Martine ikke fikk være en del av juryen. Hun sjekket ut ETTER Vegard, og de var begge like lenge på hotellet (to uker). Dessuten har Martine møtt alle som er på hotellet nå. Det har ikke Vegard. Han kjenner verken Malin eller Sandra - har faktisk aldri møtt dem før nå. Og han har kun kjent Daniel i to dager...

I tillegg er Vegard medlem av "Hoffet", som kan gi enda en stemme til dem... Latterlig.

Endret av ankara
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, ankara skrev:

Nei, hun har aldri møtt han.

Merkelig at Martine ikke fikk være en del av juryen. Hun sjekket ut ETTER Vegard, og de var begge like lenge på hotellet (to uker). Dessuten har Martine møtt alle som er på hotellet nå. Det har ikke Vegard. Han kjenner verken Malin eller Sandra - har faktisk aldri møtt dem før nå. Og han har kun kjent Daniel i to dager...

I tillegg er Vegard medlem av "Hoffet", som kan gi enda en stemme til dem... Latterlig.

eneste grunnen jeg kan se for meg er at de trenger en ekstra gutt i juryen, ellers hadde det vært kun jenter + CA. Det skal jo være mulig å bytte ut partneren sine på offerseremonien og. litt vanskelig uten gutter i juryen for jentene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, fresia skrev:

skjønner ikke at folk som vanker i denne tråden blir sure for at de har fått vite hvem som vinner... dette er jo spoilertråden!! det er derfor jeg er her i hvertfall - for å få vite hva som skjer før det skjer og å få vite vinnerne før finalen er jo den beste spoileren man kan få tak i! :blomst:

Lurer på om de som ble skuffet, ikke ble skuffet over å få vite det, men de ble skuffet over hvem som vant :P føler på den følelsen sjøl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jolsrud skrev:

eneste grunnen jeg kan se for meg er at de trenger en ekstra gutt i juryen, ellers hadde det vært kun jenter + CA. Det skal jo være mulig å bytte ut partneren sine på offerseremonien og. litt vanskelig uten gutter i juryen for jentene da :)

Hvorfor må de ha en ekstra gutt i juryen da? Det er jo ingen som vil bytte partneren sin ut med Vegard. Jonas og CA går det jo an å bytte med, og når det bare er to stk som får bytte er jo ikke det et problem. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jolsrud skrev:

eneste grunnen jeg kan se for meg er at de trenger en ekstra gutt i juryen, ellers hadde det vært kun jenter + CA. Det skal jo være mulig å bytte ut partneren sine på offerseremonien og. litt vanskelig uten gutter i juryen for jentene da :)

Tull. Det blir jo to gutter til.

Det er kun to finalepar.

Så den ene gutten til overs (Jonas foreløpig) + den av tredje paret er også gutter i juryen. Så det er minst 3 uten Vegard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine fikk ikke være med og velge hvem som skulle få svarteboka. Hun får ikke være med i juryen. Herregud, dårlig gjort synes jeg. 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Tapas skrev:

Hvorfor kom det ikke ny episode på viaplay i dag?

Den kommer på samme tid som på Tv3  denne uken.

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se trynet på Jørgen og Sandra mår Øystein hover kula i bakken :fnise:  

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina, Sandra og Daniel røk

Anonymkode: ae24c...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nina, Sandra og Daniel røk

Anonymkode: ae24c...14f

Dette vil si at Carl, Eileen og Stine er inne

Anonymkode: ae24c...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ankara skrev:

Tull. Det blir jo to gutter til.

Det er kun to finalepar.

Så den ene gutten til overs (Jonas foreløpig) + den av tredje paret er også gutter i juryen. Så det er minst 3 uten Vegard.

Måtte være minst tre av hvert kjønn til kuleseremonien, da alle jentene kunne slippet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var redd Jørgen kunne "ta tilbake" Sandra nå, men heldigvis ikke! :) 

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, kindagirl skrev:
4 minutter siden, Eleahs skrev:

Btw, de har åpnet påmelding for neste sesong, så neste vår er reddet!!

 

Skal du melde deg på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig at verken Jonas eller Nina er i finalen. Alle fra hoffet er i finalen. Kun 1 fra gjengen allianse. 

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna dritt!! Liker ingen av parene i som er i finalen.

Nå blir det vel for Øystein å prøve å få seg noe hos Eileen før finalen....for min del er det slutt. Gidder ikke se mer!

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eleahs skrev:

Øystein og Eileen hadde sex så det ut som

Når? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...