Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

La merke til at det ligger en pakke med Betakaroten foran parbildene hver gang de zoomer inn på de i dag. Har det vært slik hele sesongen? Enormt dårlig skjult reklame isåfall. 

Anonymkode: babf0...5c7

Hvis det står "inneholder produktplassering" i starten av programmer så er det ikke skjult reklame, eller forsøk på det.

Anonymkode: c7821...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det står "inneholder produktplassering" i starten av programmer så er det ikke skjult reklame, eller forsøk på det.

Anonymkode: c7821...74d

True dat

Anonymkode: babf0...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ennasus skrev:

Fant dette bildet som visstnok skal være fra finalen... Ikke se med mindre du vil bli spoila :P

http://i65.tinypic.com/sf9p37.jpg

Selv om de fleste er kjent med bildet synes jeg det er flott at du linket til det, og ikke postet det sånn uten videre. :) 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Jallatralla skrev:

Oi, Jonas i sync mot slutten er det tristeste fjeset jeg har sett i hele sesongen.. :( Han bare satt der mens tårene trillet nedover kinnet. Der kjente jeg klumpen i halsen ja, ah fytti... (Jeg skulle til å sippe litt jeg også, men så kommer han vel inn i morgen, så sparer det). Tenk så spennende det hadde vært om vi ikke hadde visst hvem som vinner..

"Men de vinner jo.." gikk gjennom hodet mitt som et repeterende ekko gjennom hele episoden. Så utrolig dritt og antiklimaks. Også den sesongen her da, som virkelig har bygd seg opp uke for uke. Men for hva da? Jo, for å bli skutt ned på topp av en FETTE UDUGELIG fjott i produksjonen som løker det til. Sesongen fløy på topp som et fly i det ene sekundet for så å styrte brutalt inn i en fjellvegg det neste. Det skulle ikke ha vært mulig å poste noe så kritisk. Hvem er det produksjonen setter bak spakene sine?! Skjerpings..

Jeg sitter nå å sutrer over at et realityprogram blir spolert. Wow jente, kanskje like greit at sesongen snart er ferdig?    

Håper de kommer til bunns i dette og finner ut hva som har skjedd her. Hvem faen er det som klarer å legge ut helt feil på bildet på Facebook siden til PH?! Må jo være en amøbe eller noe. Skjønner ikke at går an.  Personen BØR få en straff. Gjerne sparken. Vedder på Tv3 har fått mange hatemail og mister seere pga dette.

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merket godt at drittungene fra den andre tråden kom inn hit når PH-tråden var stengt, for å si det sånn. Den tråden der er omtrent 90 % utseendesnakk, og 10 % PH-snakk. Har faktisk kun forholdt meg til denne tråden hele sesongen, med unntak av noen episoder.

Så kudos til folk i denne tråden, som holder seg relativt nøytrale utseendemessig (selv om det har også blitt diskutert her fra tid til annen).

Anonymkode: 7d8ce...de8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Joppe skrev:

Jonas, Caksel og Eileen. 

De tre finaleparene tror jeg blir:

Øystein/Eileen, Nina/Jonas og CA/Malin

Hvordan? Er det én person av alle finaledeltakerne, altså den som er raskest til å slipper kula, som får bytte partner, eller har flere deltakere mulighet til å bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 008 skrev:

Hvordan? Er det én person av alle finaledeltakerne, altså den som er raskest til å slipper kula, som får bytte partner, eller har flere deltakere mulighet til å bytte?

Sånn var det ikke i fjor. Både CF og Martine slapp kula samtidig. De fikk begge bytte. 

Anonymkode: df6d7...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ole Brumm skrev:

Hva fader feiler det de som stemte ut Jonas?! Henger jo ikke på greip! Daniel er en nobody og fortjener ikke en finaleplass. 

Ja, helt sykt. Bra bitre folk i jurien som er sure for at Jonas fikk de ut - sur gjeng med CA, Eileen og Mikela, pluss alle de andre som gjatter med CA. Tåpelig, han fortjente virkelig å gå videre like mye som ekle Øystein og sutre Jørgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 008 skrev:

Hvordan? Er det én person av alle finaledeltakerne, altså den som er raskest til å slipper kula, som får bytte partner, eller har flere deltakere mulighet til å bytte?

Det spørs hvem som slipper. Alt avhenger jo av hvem produksjonen vil ha i finalen. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eileen slipper kulen i finalen!

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eileen slipper kulen i finalen!

Anonymkode: a176a...7de

Håper at hun gjør det, men jeg tror ikke på det. Hun er alt for snill for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eileen slipper kulen i finalen!

Anonymkode: a176a...7de

Lol. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs hvem som slipper. Alt avhenger jo av hvem produksjonen vil ha i finalen. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Hehe ja, produksjonen ordner nok at Ca, Eileen og Jonas kommer inn igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, leo2 skrev:

Her slipper eileen kulen 

image.png

Noe tull. Det er ikke samme sko en gang! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eileen slipper kulen i finalen!

Anonymkode: a176a...7de

Kilde takk. Er så lei dere som slenger ut slike ting og ikke kan komme med ordentlig kilde. Å si "jeg hørte det fra en venn som kjenner en i produksjonen" er ikke en god kilde nok og er sikkert bare tull.

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...