Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle Eileen dele pengene med CA? Kan ikke helt se det for meg. 

Anonymkode: 8139f...cce

Ser for meg at hun kunne gjort det, både fordi hun og Carl Aksel var(og er) gode venner spesielt de siste ukene og fordi det kan hende at hun er litt bitter på Jonas pga Nina sviktet henne. Det kan også hende at hun velger Carl Aksel fordi hun synes at han fortjener det. Ser ikke for meg hvem andre av guttene hun kunne ha valgt dersom det ikke blr Jonas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvem som vinner, men vet ikke om noen slipper kula. Kan jeg si det siden dette er en spoilertråd? Har sett et bilde som noen har tatt, kan godt sende det her. Men synes det er veldig rart i og med at deltakerne ikke har lov å gi ut info om dette. Her må det ha vært en deltaker som har tatt bilde av finaleepisoden

Anonymkode: 3b82a...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvem som vinner, men vet ikke om noen slipper kula. Kan jeg si det siden dette er en spoilertråd? Har sett et bilde som noen har tatt, kan godt sende det her. Men synes det er veldig rart i og med at deltakerne ikke har lov å gi ut info om dette. Her må det ha vært en deltaker som har tatt bilde av finaleepisoden

Anonymkode: 3b82a...58e

Les hele tråden a

Anonymkode: 4d1ef...0d6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du faen meg skjerpe deg. All dritt som skjer her i verden, også klarer du å presse ut av deg at et lekket bilde fra PH er "helt forferdelig". Jeez, synes synd på deg som er så investert i Paradise Hotel at din verden går under av å vite hvem vinneren er på søndag istedenfor torsdag liksom. Hadde vært en større skandale hvis bildet hadde blitt lekket for lenge siden. Nå er det så kort igjen til finalen likevel, og det er jo virkelig ikke den siste uka som pleier å være den beste. 

Ja, det er kjedelig å vite hvem som vinner. Det som er kjipest er jo at det er Øystein som vinner, sannsynligvis tidenes mest ekle paradise-deltaker. Han fortjener virkelig ikke å vinne. Ikke har han tatt noen valg, bare dilta etter CA som en idiot. Han egler seg inn på alle damer, klenger, tar ikke nei for et nei, spiser buser  og er generelt den mest frastøtende personen som har vist trynet sitt på tv. Fortjener virkelig ikke å vinne. Eileen er en flott person, og har virkelig kommet seg gjennom pærra med verdigheten i behold. Men hun har jo virkelig ikke gjort noe der inne. Men det er typisk PH Norge da, man vinner ikke ved å være en spiller - man vinner på å være kjedelig. PH Norge blir aldri som PH Danmark.

Anonymkode: e19e6...275

Signerer...

Men en kan aldri si aldri.. Pressesjefen i tv3 bør ihvertfall sparke flere av de norske som jobber i produksjonen, og heller ansatte noen danske. De kan jo spørre seg selv om hvorfor Paradise Hotel i Dannmark er flere hakk mer omstridt, men samtidig populært blant befolkningen enn det er i Norge. 

Greia er at den norske produksjonen ser ut til å fokusere mest på kjærlighet og emosjonelle relasjoner mellom deltakerne, en del taktikk og spill, men veldig lite drama og skikkelig action på hotellet. Når det blir gjort noe ut av deltakere som driter, barberer seg, spiser peller seg i nesa og slikt så sier det litt om hva slags verdier produksjonen ønsker å fremstille. Derfor caster dem inn også mennesker som kun ønsker å være der på ferie og kose seg, og hadde heller bedre på typ kjærlighetsredet (når halvparten av de norske deltakerne har blitt kjærester i ettertid, så bekreftes dette). Den spennende og uforutsigbare semifinaleuken i Norge aka med den svarte boka, er noe som kjennetegner enhver uke i Danmark. Der kommer det jevnlig med twister og hemmelige oppdrag, og intensjonen fra produksjonen er selv å sette deltakerne mot hverandre (også deltakere i samme allianse) for å skape  ytterligere spenning. I den danske er det ekstremt mye dolking, krangling, sinne og frustrasjon fra deltakerne - og noe som skaper = god tv. 

Danske og svenskene hadde blitt totalt sjokkert om de innså hvor enkelt det var å skli gjennom oppholdet i den norske versjonen og hvor klissete tv vi lager. Se f.eks på Øystein som har oppført seg like dønn kjedelig og a4 som Pierre ifjor og som bokstavelig talt ikke har gjort en eneste dritt for å komme hit og ble i utgangspunktet også sendt ut (men reddet av buketten til Jørgen), og har kun kost deg og vært nikkedukken til Caksel gjennom hele oppholdet. 

Alle som tviler på hvor bra den danske versjonen er, bør faktisk bruke sommeren til å se fjorårets sesong. Dere vil ikke angre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvem som vinner, men vet ikke om noen slipper kula. Kan jeg si det siden dette er en spoilertråd? Har sett et bilde som noen har tatt, kan godt sende det her. Men synes det er veldig rart i og med at deltakerne ikke har lov å gi ut info om dette. Her må det ha vært en deltaker som har tatt bilde av finaleepisoden

Anonymkode: 3b82a...58e

Alle? i denne tråden vet hvem som vinner.

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle? i denne tråden vet hvem som vinner.

Anonymkode: 05dcf...227

Jeg leste ikke gjennom kommentarene før jeg skrev det haha, men now i know

Anonymkode: 3b82a...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste ikke gjennom kommentarene før jeg skrev det haha, men now i know

Anonymkode: 3b82a...58e

Men takk i alle fall for at du tok deg tiden til å spørre om det var greit før du la det ut :) 

Anonymkode: 90be0...a7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror dere det bildet ble lekket egentlig? Av en deltager?

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Agent2840 skrev:

Signerer...

Men en kan aldri si aldri.. Pressesjefen i tv3 bør ihvertfall sparke flere av de norske som jobber i produksjonen, og heller ansatte noen danske. De kan jo spørre seg selv om hvorfor Paradise Hotel i Dannmark er flere hakk mer omstridt, men samtidig populært blant befolkningen enn det er i Norge. 

Greia er at den norske produksjonen ser ut til å fokusere mest på kjærlighet og emosjonelle relasjoner mellom deltakerne, en del taktikk og spill, men veldig lite drama og skikkelig action på hotellet. Når det blir gjort noe ut av deltakere som driter, barberer seg, spiser peller seg i nesa og slikt så sier det litt om hva slags verdier produksjonen ønsker å fremstille. Derfor caster dem inn også mennesker som kun ønsker å være der på ferie og kose seg, og hadde heller bedre på typ kjærlighetsredet (når halvparten av de norske deltakerne har blitt kjærester i ettertid, så bekreftes dette). Den spennende og uforutsigbare semifinaleuken i Norge aka med den svarte boka, er noe som kjennetegner enhver uke i Danmark. Der kommer det jevnlig med twister og hemmelige oppdrag, og intensjonen fra produksjonen er selv å sette deltakerne mot hverandre (også deltakere i samme allianse) for å skape  ytterligere spenning. I den danske er det ekstremt mye dolking, krangling, sinne og frustrasjon fra deltakerne - og noe som skaper = god tv. 

Danske og svenskene hadde blitt totalt sjokkert om de innså hvor enkelt det var å skli gjennom oppholdet i den norske versjonen og hvor klissete tv vi lager. Se f.eks på Øystein som har oppført seg like dønn kjedelig og a4 som Pierre ifjor og som bokstavelig talt ikke har gjort en eneste dritt for å komme hit og ble i utgangspunktet også sendt ut (men reddet av buketten til Jørgen), og har kun kost deg og vært nikkedukken til Caksel gjennom hele oppholdet. 

Alle som tviler på hvor bra den danske versjonen er, bør faktisk bruke sommeren til å se fjorårets sesong. Dere vil ikke angre. 

Du skriver godt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du gransket ditt eget utseende på denne måten også? Føles det bra? Alle disse jentene er fine, og særegne trekk er bare fint. 

Anonymkode: 0b764...33c

Herregud, slutt å svar så frekt. Hva vet du om personen som skrives sånn? Kanskje personen sliter med eget utseende. Slutt med sånn krass kritikk og mobbe-jeg tar deg mentalitet. Det gagner ingen. Og la nå folk få favorisere hvem dem vil uten at du skal spille på folks følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf???? Slippes kula her? Eller er det dårlig Photoshop?

image.png

Anonymkode: 13ebf...4f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wtf???? Slippes kula her? Eller er det dårlig Photoshop?

image.png

Anonymkode: 13ebf...4f8

Det ser ut som dårlig Photoshop. Han har vel fortsatt kula i hendene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wtf???? Slippes kula her? Eller er det dårlig Photoshop?

image.png

Anonymkode: 13ebf...4f8

Dårlig photoshop, ser du ikke det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kassiopeia skrev:

Dårlig photoshop, ser du ikke det?

 Hadde jeg spurt om jeg hadde vært usikker? Nei. 

Ergo så jeg ikke helt det nei ;)

Anonymkode: 13ebf...4f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hadde jeg spurt om jeg hadde vært usikker? Nei. 

Ergo så jeg ikke helt det nei ;)

Anonymkode: 13ebf...4f8

For det første; hvor er resten av Jørgen (i den blå dressen, rett til venstre for Ø)? For det andre; kan du ikke se hånda som holder kula? Det er photoshoppet :) 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle. Å legge ut det bilde der var skikkelig dårlig gjort og jeg har faktisk alt rett til å sutre faktisk. Må regne med folk kommer til å reagere og har rapportert det. 

Anonymkode: 6d83f...59c

Tråden heter "SPOILERTRÅD". Når noen legger ut spoilere i den andre PH-tråden, uansett hva det er, så er det feil. Men når noen legger ut en reell SPOILER (altså, ja, en virkelig stor spoiler), så er det også feil?! Selv når bildet legges ut i SPOILERTRÅDEN?!

Nei, nå får du gi deg altså. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf???? Slippes kula her? Eller er det dårlig Photoshop?

image.png

Anonymkode: 13ebf...4f8

Hvor fant du det?

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

For det første; hvor er resten av Jørgen (i den blå dressen, rett til venstre for Ø)? For det andre; kan du ikke se hånda som holder kula? Det er photoshoppet :) 

Tråden heter "SPOILERTRÅD". Når noen legger ut spoilere i den andre PH-tråden, uansett hva det er, så er det feil. Men når noen legger ut en reell SPOILER (altså, ja, en virkelig stor spoiler), så er det også feil?! Selv når bildet legges ut i SPOILERTRÅDEN?!

Nei, nå får du gi deg altså. 

Når du sier det med Jørgen, så ser jeg det:) men så ikke på bakgrunnen. det forøvrig ikke hendene hans på kula men. 

Jeg fikk det tilsendt, vet ikke hvor hen som sendte det til meg fikk det fra.

 

 

 

Anonymkode: 13ebf...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier det med Jørgen, så ser jeg det:) men så ikke på bakgrunnen. det forøvrig ikke hendene hans på kula men. 

Jeg fikk det tilsendt, vet ikke hvor hen som sendte det til meg fikk det fra.

 

 

 

Anonymkode: 13ebf...4f8

Hvis Øystein slipper kula blir jeg forbanna. Den ekle figuren har ikke gjort en eneste dritt for å fortjene å være her og attpåtil ryket ut tidligere.. Kun vært slaven til Caksel og seilt gjennom hele oppholdet, pult litt her og der samtidig som han har forsøkt å forgripe seg på flere deltakere. Ekkel primat, rett og slett. 

Anonymkode: 87a0c...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Øystein slipper kula blir jeg forbanna. Den ekle figuren har ikke gjort en eneste dritt for å fortjene å være her og attpåtil ryket ut tidligere.. Kun vært slaven til Caksel og seilt gjennom hele oppholdet, pult litt her og der samtidig som han har forsøkt å forgripe seg på flere deltakere. Ekkel primat, rett og slett. 

Anonymkode: 87a0c...d50

nja, Øystein har vell egentlig ikek røket da. Han skulle ha røket, men ble reddet før han måtte sjekke ut så han har jo ikke vært ute fra hotellet. I så fall er ingen av guttene "verdige".

Endret av ES05C02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øysten slipper kula. Og deler pengene med Carl.

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...