Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere som sender klage til tv3? Dette er er helt forferdelig. Dette er min aller siste sesong med PH. Produksjonen er jo helt inkompetente! Skulle tro de var 8 år hele gjengen! 

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Alja skrev:

Alle burde sende en klage til tv3. Jeg har allerede gjort det. 

Jeg skal gjøre det i morgen. For noen torskehoder!  Er det virkelig mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor legger du ut dette bilde? Så forbanna unødvendig!  Du hadde ikke trengt å ødelegge for oss andre. Takk skal du ha! 

Anonymkode: 6d83f...59c

Lite vits å sutre i ettertid når du helt klart og bevisst kommer til spoilertråden. Enig i bildet har ødelagt hele finaleuka (også for min del), men hjelper ikke å klage når en selv har tatt turen innom. 

Anonymkode: 6b00e...bca

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Alja skrev:

Alle burde sende en klage til tv3. Jeg har allerede gjort det. 

Vil du di hva du skrev til de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt skuffende at de to vinner :( Liker ikke Øystein, han er innpåsliten og tar ikke nei for et nei. Det at han spiser sitt eget snørr gjør ikke saken bedre. Hadde håpet på Eileen og Carl Aksel som vinnere, det kunne blitt en spennende finale, med tanke på om noen av de hadde knust kulen eller ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen la ut dette et sted på facebook. Ser ikke redigert ut heller.... sikkert noen som har hacka seg inn hos tv3? Ikke vet jeg, men ser ut som Eileen og Øystein.

image.jpeg

Anonymkode: 2e28d...6fb

Ahh fyfaen altså........ Er det mulig å være så inkompetent som disse produksjonsfolkene som lar slike glipp skje?!!!

Og ja, jeg måtte lage en bruker for å kommentere dette. Har til vanlig kun nøyd med å lese hva som som faktisk blir skrevet her, men klarte ikke å dy meg nå. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite vits å sutre i ettertid når du helt klart og bevisst kommer til spoilertråden. Enig i bildet har ødelagt hele finaleuka (også for min del), men hjelper ikke å klage når en selv har tatt turen innom. 

Anonymkode: 6b00e...bca

Spiller ingen rolle. Å legge ut det bilde der var skikkelig dårlig gjort og jeg har faktisk alt rett til å sutre faktisk. Må regne med folk kommer til å reagere og har rapportert det. 

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å klage over at det spoiles i spoilertråden. Enkelt og greit. Kan vi ikke heller fortsette som har gjort hele sesongen, diskutere frampekene. Nå er frampeket det bildet der, og jeg lurer på hvordan de havnet sånn.

Regner med at de som står på høyre side der (Sandra, CA, Malin, Vegard (?), Stine og Jørgen) stilte seg bak Eileen og Øystein i finalen, men de som står på den venstre siden (Daniel, Mikela og Celester) sto bak Nina og Jonas.

Enig?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ssophie skrev:

Det går ikke an å klage over at det spoiles i spoilertråden. Enkelt og greit. Kan vi ikke heller fortsette som har gjort hele sesongen, diskutere frampekene. Nå er frampeket det bildet der, og jeg lurer på hvordan de havnet sånn.

Regner med at de som står på høyre side der (Sandra, CA, Malin, Vegard (?), Stine og Jørgen) stilte seg bak Eileen og Øystein i finalen, men de som står på den venstre siden (Daniel, Mikela og Celester) sto bak Nina og Jonas.

Enig?

Ser nok sånn ut ja. Men hvor er egentlig Martine, som både røyk ut etter Vegard + Celester, men som heller ikke i er juryen? Hun hadde jo garantert også stemt på Nina+Jonas... 

Anonymkode: 6b00e...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser nok sånn ut ja. Men hvor er egentlig Martine, som både røyk ut etter Vegard + Celester, men som heller ikke i er juryen? Hun hadde jo garantert også stemt på Nina+Jonas... 

Anonymkode: 6b00e...bca

Godt spørsmål. Tydelig at hun ikke er i juryen. Det ble tungt for Nina og Jonas mot Øystein og Eileen. Hadde det vært mot Øystein og en annen dame, så hadde de nok fått stemmene til Eileen og muligens Stine også, men den kombinasjonen der tror jeg hadde vært uslåelig for absolutt alle.

Jonas sjekker trolig ut i morgen og inn igjen tirsdag, så var vel bare Nina og Øystein som var der gjennom hele oppholdet. Må jo kunne sies at de vant fortjent, til tross for at Øystein tidlig ble fryktelig hjernevasket.

Endret av ssophie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kindagirl skrev:

Hvordan vet dere at de står i finalen mot Nina og Jonas?

Dette lurer jeg også på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.png

Anonymkode: 5cd91...fb3

LOLLLL Det var jo paradise hotell norge som gjorde tabben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alja skrev:

Dette lurer jeg også på 

Det ser sånn ut på bildet. At de til høyre stemte på vinnerparet, og at de til venstre stemte på taperparet. Det må nesten ha vært Jonas og Nina, for hvis ikke så er jeg ganske sikker på at de hadde stemt på Eileen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...