Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Noen la ut dette et sted på facebook. Ser ikke redigert ut heller.... sikkert noen som har hacka seg inn hos tv3? Ikke vet jeg, men ser ut som Eileen og Øystein.

image.jpeg

Anonymkode: 2e28d...6fb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^ Jeg så bildet på Jodel, og måtte inn her for å sjekke.
Ser ganske legitimt ut.
Uansett litt kjedelig. Spekulering er jo en ting, men dette er jo fakta, da mister man jo en del av spenningen kommende uke.

Anonymkode: 4f5ce...bc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen la ut dette et sted på facebook. Ser ikke redigert ut heller.... sikkert noen som har hacka seg inn hos tv3? Ikke vet jeg, men ser ut som Eileen og Øystein.

image.jpeg

Anonymkode: 2e28d...6fb

 

Oi!

Vet at jeg er på spoilertråden nå, men merker  at hele spenninga er ødelagt nå for kommende uke. Det sier seg selv at ingen av dem vil slippe kula. 

Anonymkode: 87a0c...d50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen la ut dette et sted på facebook. Ser ikke redigert ut heller.... sikkert noen som har hacka seg inn hos tv3? Ikke vet jeg, men ser ut som Eileen og Øystein.

image.jpeg

Anonymkode: 2e28d...6fb

 

LOL! 

Lurer egentlig på hvordan denne personen har klart å naske til seg dette bildet? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen la ut dette et sted på facebook. Ser ikke redigert ut heller.... sikkert noen som har hacka seg inn hos tv3? Ikke vet jeg, men ser ut som Eileen og Øystein.

image.jpeg

Anonymkode: 2e28d...6fb

JØSS..

Helt sykt at et slikt bilde i det hele tatt har blitt lekket ut. Tror ikke at det har vært en hacker som har gjort det, men heller en idiot i produksjonen som har misset det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Oi!

Vet at jeg er på spoilertråden nå, men merker  at hele spenninga er ødelagt nå for kommende uke. Det sier seg selv at ingen av dem vil slippe kula. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Kan jo hende Øystein slipper kula? Har vel vært noen som har påstått det her inne allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Storekommode skrev:

Kan jo hende Øystein slipper kula? Har vel vært noen som har påstått det her inne allerede.

Tror ikke det, når en ser hvor gode venner dem er i ettertid. Eileen publiserte nylig t.o.m et innlegg der hun skrøt av forholdet til Øystein og hvor glad hun var i han osv..

 

Anonymkode: 6b00e...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Hvorfor gikk jeg inn her? Nå er jo hele neste uke ødelagt. Ja, det er spoilertråden,  men det ble LITT for mye. Hvem i huleste er det som har lekket dette bildet? Dårlig gjort synes jeg :( 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeilaS skrev:

Men hvor er PH tråden blitt av? :klo: Eller er jeg blind?

Den er tatt vekk ser det ut som. 

Sikkert admin som fikk nok av alle personangrepene som var der inne. 

Anonymkode: 6b00e...bca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Men hvor er PH tråden blitt av? :klo: Eller er jeg blind?

Lurte jeg på også, men antar at noen spoila i tråden, og den derfor har blitt stengt for en kort stund. 

Anonymkode: 309f5...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ph tråden er under rydding fordi en tosk la bildet ut der. 

Ifølge en kommentar på ph Norge så ble finaleepisoden publisert og så fjernet, altså produksjonsfeil. 

Gøy å være den brødapen på jobb som trykket på feil knapp..... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som lurer; 

Bildet er 100% korrekt, for denne møkka produksjonen klarte uheldigvis å legge ut vinneren på facebook siden til Paradise Hotel Norge + Instagram profilen. Dette ble igjen slettet etter noen relativt kort tid (sikkert 20-30 sekunder), men da var skaden allerede skjedd. 

 

 

Anonymkode: dab92...7db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Alja skrev:

Ph tråden er under rydding fordi en tosk la bildet ut der. 

Ifølge en kommentar på ph Norge så ble finaleepisoden publisert og så fjernet, altså produksjonsfeil. 

Gøy å være den brødapen på jobb som trykket på feil knapp..... 

Jævla idiot. Burde få sparken. Hvor vanskelig kan det være å holde sånt hemmelig? Vet ikke om jeg helt gidder å se på neste uke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger du ut dette bilde? Så forbanna unødvendig!  Du hadde ikke trengt å ødelegge for oss andre. Takk skal du ha! 

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som lurer; 

Bildet er 100% korrekt, for denne møkka produksjonen klarte uheldigvis å legge ut vinneren på facebook siden til Paradise Hotel Norge + Instagram profilen. Dette ble igjen slettet etter noen relativt kort tid (sikkert 20-30 sekunder), men da var skaden allerede skjedd. 

 

 

Anonymkode: dab92...7db

At det er mulig sier jeg bare.....

Hvilken tosker er det TV3 har ansatt? Dem har jo gjort den samme feilen to ganger tidligere i sesongen med å publisere promoer som viste resultatet etter kommende par seremonier. Noen lærer visst aldri.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LeilaS skrev:

Men hvor er PH tråden blitt av? :klo: Eller er jeg blind?

Var en tulling som hadde opprettet en bruker for å spoile. Ikke bare et innlegg, men flere. Derfor stengt for moderering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Alja skrev:

Alle burde sende en klage til tv3. Jeg har allerede gjort det. 

Hvor/hvordan gjør man det? 

Anonymkode: b9711...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...