Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

8 timer siden, tweet skrev:

Jeg tror jeg oppriktig kommer til å grine hvis Øystein finner på å slippe kula. Eileen er den eneste jeg vil skal vinne der inne. Jeg husker jeg var på vei til å grine da Nicolai slapp kula, fordi det føltes så jævla urettferdig, men heldigvis ordnet det seg.
Personlig synes jeg at Eileen har fortjent å vinne. Hun har bare vært snill mot alle, og en del mer ærlig enn de fleste der inne. Og at hun har "sklidd igjennom" er ikke hennes "feil". Øystein derimot? Æsj! Prøver seg på omtrent alt med puls, er dobbeltmoralsk og ja.... Det er CA sin skyld at Øystein vinner, siden han har vært bikkja hans hele sesongen.

ENDELIG er Jørgen ute da, dere! Jeg elsker å se både han og Sandra være bitter og sur. De kan ikke gjøre noe med det heller! Åååh så deilig :fnise:
Det blir så deilig når hele dritten er ferdig, kjenner jeg. 

Jeg er helt enig! Men Eileen har jo ikke sklidd gjennom på noen som helst måte. Hun har hatt store deler av hoffet mot seg hele sesongen. De som sier dette - har dere glemt den planen til Sandra om å få Øystein til å ha sex med de andre jentene i hoffet, eller da CA skjelte henne ut? Det eneste som gir Øystein en pluss i boka for min del er at han har beholdt Eileen til tross for sterkt gruppepress fra resten av hoffet. Eileen er definitivt en av de mest verdige vinnerne der inne, det beste hadde vært om hun sto med Jonas, men hvis ikke Ø slipper kula så er jeg relativt fornøyd :) 

Anonymkode: 5b9ef...cb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Blablaa skrev:

Haha, ser litt rundt på Facebook og havnet over ei litt eldre dame. Typ over 60 år, også har hun lagt ut statusoppdatering på sin egen Facebook side. Haha må jo le, så herlig.

image.png

Haha, så koselig at hun engasjerer seg. :)

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig! Men Eileen har jo ikke sklidd gjennom på noen som helst måte. Hun har hatt store deler av hoffet mot seg hele sesongen. De som sier dette - har dere glemt den planen til Sandra om å få Øystein til å ha sex med de andre jentene i hoffet, eller da CA skjelte henne ut? Det eneste som gir Øystein en pluss i boka for min del er at han har beholdt Eileen til tross for sterkt gruppepress fra resten av hoffet. Eileen er definitivt en av de mest verdige vinnerne der inne, det beste hadde vært om hun sto med Jonas, men hvis ikke Ø slipper kula så er jeg relativt fornøyd :) 

Anonymkode: 5b9ef...cb0

Eileen har bare vært heldig med å ha en solid partner. Hun ville overhodet ikke ha overlevd om det ikke var for Øystein som, til tross for mye drittsnakk, fortsatt ville ha henne der. 

Jeg synes det er så rart at det er så mye prat fra seerne om "verdige" vinnere. De alle er der både på grunn av tilfeldigheter og/eller produksjonens styring. Det er jo egentlig ingen av dem som er verdige. Eller så er alle verdige. Det spørs hvordan man ser på det. Du må jo ikke glemme at Eileen faktisk ble sendt ut av et supert spill av Nina. Produksjonen åpnet hele 3 plasser for juryen som gjorde at 4 av 7 av de som kom til finaleuken røyk ut på et blunk. Har hun fortjent plassen? Nei, det har hun faktisk ikke. Det har ingen av de som står der. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk det er skikkelig stygt at noen av dere faktisk klarer å vri om på det at Malin ofret seg selv for CA til at de to er fæle folk. Herrgud, det var skikkelig rørende  av Malin, og man kunne se klart og tydelig at Carl Aksel ikke ville at det skulle skje egentlig. Joda, hoffer har vell gjort mye dumt, men herregud alt de gjør er faktisk ikke feil.

Og om det hadde vært Jonas eller Nina som ofret seg selv for den andre, hadde kommentarene til visse her inne da vært de samme? Nei.

Anonymkode: 3c5e6...f51

Det Malin gjor var ikke fælt. Hun er naiv og ville nok helt sikkert være snill mot CA. Han derimot er fæl som lurer til seg en finaleplass med å droppe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Oslohøst skrev:

Snakker de dårlig språk på PH eller? Hva er det for en hun/henne feil den generasjonen plages med! Ikkje bra!

Tja, det skriftlige språket ditt kunne blitt bedre. Enten bokmål eller nynorsk!. Ikke salig blanding!

Anonymkode: 377e6...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest devy79
15 timer siden, sheflawless skrev:

"jeg trenger de penga"=gidder en av dere å slippe kula og dela spenna med meg?

Heheheheheheheheheh, for en fjott....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Jeg og en venninne var i Oslo i går, og på vei inn i bussen snakket vi om at det har kommet ut hvem som vinner. Ingen av oss har sett på PH i år, jeg har bare fulgt slavisk med her på kvinneguiden:hjerte: Vi kommer inn på bussen, og jeg forteller om Øystein. Hun trodde først jeg mente CA, så jeg sa: "Nei, han er CA's hjelper, og han har hatt sex med 3-4 personer der inne altså! Han er skikkelig kåt hele tiden!" Jeg ser opp, og rett over meg sitter Øystein mellom to jenter som han holder i hånda. Håper ikke han hørte det, hahaha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg og en venninne var i Oslo i går, og på vei inn i bussen snakket vi om at det har kommet ut hvem som vinner. Ingen av oss har sett på PH i år, jeg har bare fulgt slavisk med her på kvinneguiden:hjerte: Vi kommer inn på bussen, og jeg forteller om Øystein. Hun trodde først jeg mente CA, så jeg sa: "Nei, han er CA's hjelper, og han har hatt sex med 3-4 personer der inne altså! Han er skikkelig kåt hele tiden!" Jeg ser opp, og rett over meg sitter Øystein mellom to jenter som han holder i hånda. Håper ikke han hørte det, hahaha. 

Hva er det med disse jentene som faller som fluer for Øystein? Jeg håper i det minste jentene hørte kommentaren din. Han er jo en gris. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg og en venninne var i Oslo i går, og på vei inn i bussen snakket vi om at det har kommet ut hvem som vinner. Ingen av oss har sett på PH i år, jeg har bare fulgt slavisk med her på kvinneguiden:hjerte: Vi kommer inn på bussen, og jeg forteller om Øystein. Hun trodde først jeg mente CA, så jeg sa: "Nei, han er CA's hjelper, og han har hatt sex med 3-4 personer der inne altså! Han er skikkelig kåt hele tiden!" Jeg ser opp, og rett over meg sitter Øystein mellom to jenter som han holder i hånda. Håper ikke han hørte det, hahaha. 

Var jentene blonde?

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, devy79 skrev:

Heheheheheheheheheh, for en fjott....

Det var vel ingen som sa det?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, devy79 skrev:

Heheheheheheheheheh, for en fjott....

Jeg mener jeg trenger de penga strofen. Sa noen det? What?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
1 minutt siden, Oslohøst skrev:

Jeg mener jeg trenger de penga strofen. Sa noen det? What?! 

Hehe...joda, Jørgen klarte å lire av seg noe i den duren der ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det skriftlige språket ditt kunne blitt bedre. Enten bokmål eller nynorsk!. Ikke salig blanding!

Anonymkode: 377e6...3df

Hahaha, beklager. Jeg er nordlending. Skrev ikkje bra som jeg pleier å si det for gøy. Men bra du beskytter de jeg kritiserer for å snakke dårlig norsk. Lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Joppe skrev:

Hehe...joda, Jørgen klarte å lire av seg noe i den duren der ;) 

Hahaha, så desperat! Eier ikke skam! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, 3 av 4 av årets finalister sjekket inn igjen på tirsdag i finaleuka.

Latterlig.

Spillet handler ikke lenger om å "finne seg en partner man kan stå med over lengre tid og stole på" tydeligvis.

Her har produksjonen mye å lære av f.eks svenskene, hvor Mos og Josefine fikk alle (!) jurystemmene i finalen, og fortjent stakk av med seieren etter å ha vært partnere i mange, mange uker og som stolte på hverandre.

I sesong 1 sjekket ingen av finalistene inn i finaleuka.
I sesong 2 sjekket én finalist inn i finaleuka (Niklas).
I sesong 3 sjekket én finalist inn i finaleuka (Micke, fordi Kim ble tatt for juks).
I sesong 4 sjekket én finalist inn i finaleuka (Camilla).
I sesong 5 sjekket én finalist inn i finaleuka (Birger. Isabell kom også inn igjen, men da hun røk var hun allerede i finaleuka (hun røk dagen før hun sjekket inn igjen).
I sesong 6 sjekket én finalist inn i finaleuka (Lene Angelica).
I sesong 7 sjekket én finalist inn i finaleuka (Pierre. Sara S. kom også inn igjen, men da hun røk var hun allerede i finaleuka (hun røk dagen før hun sjekket inn igjen).

All time "low" i år altså. Synd for spillet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.5.2016 at 20.46, jolsrud skrev:

eneste grunnen jeg kan se for meg er at de trenger en ekstra gutt i juryen, ellers hadde det vært kun jenter + CA. Det skal jo være mulig å bytte ut partneren sine på offerseremonien og. litt vanskelig uten gutter i juryen for jentene da :)

Men guttene jentene hadde å velge mellom var Carl Aksel, Jonas og Vegard. Med tanke på at verken Malin eller Sandra noen gang har møtt Vegard vil jeg tro det ville være helt utenkelig at en av dem ville ofre sin nåværende partner for Vegard :fnise:

Burde vært Martine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, tweet skrev:

Jeg tror jeg oppriktig kommer til å grine hvis Øystein finner på å slippe kula. Eileen er den eneste jeg vil skal vinne der inne. Jeg husker jeg var på vei til å grine da Nicolai slapp kula, fordi det føltes så jævla urettferdig, men heldigvis ordnet det seg.
Personlig synes jeg at Eileen har fortjent å vinne. Hun har bare vært snill mot alle, og en del mer ærlig enn de fleste der inne. Og at hun har "sklidd igjennom" er ikke hennes "feil". Øystein derimot? Æsj! Prøver seg på omtrent alt med puls, er dobbeltmoralsk og ja.... Det er CA sin skyld at Øystein vinner, siden han har vært bikkja hans hele sesongen.

ENDELIG er Jørgen ute da, dere! Jeg elsker å se både han og Sandra være bitter og sur. De kan ikke gjøre noe med det heller! Åååh så deilig :fnise:
Det blir så deilig når hele dritten er ferdig, kjenner jeg. 

Kunne ikke vært mer enig ;)

HEIA EILEEN. SLIPP DEN BOBLA! (for å sitere Tina og KriRe i sin tid).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg håper virkelig at Eileen knuser kula i finalen! Jeg tviler egentlig på at hun er såpass utspekulert, men det hadde vært tidenes PH-finale! Da hadde jeg fått enda mer respekt for henne! :nigo:

Ikke tidenes? Den står fortsatt The Classy Girls for :hjerte: Payback is a bitch :fnise:

Men en god nr. 2 kan jeg gå med på! ;)

HEIA EILEEN!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Men gud som jeg håper Eileen slipper kula! Hvis Øystein slipper den, så klikker det for meg. Allikevel husker jeg i fjor at de la til en knuselyd av den kula, men verken Martine eller Pierre slapp den. Så PH fucker nok litt med hodene våre ;) Ganske smart å legge til den lyden etter bildet av Ø og E ble lekket, sånn at folk skal tro at noen slipper kula.

True :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ankara skrev:

Altså, 3 av 4 av årets finalister sjekket inn igjen på tirsdag i finaleuka.

Latterlig.

Spillet handler ikke lenger om å "finne seg en partner man kan stå med over lengre tid og stole på" tydeligvis.

Her har produksjonen mye å lære av f.eks svenskene, hvor Mos og Josefine fikk alle (!) jurystemmene i finalen, og fortjent stakk av med seieren etter å ha vært partnere i mange, mange uker og som stolte på hverandre.

I sesong 1 sjekket ingen av finalistene inn i finaleuka.
I sesong 2 sjekket én finalist inn i finaleuka (Niklas).
I sesong 3 sjekket én finalist inn i finaleuka (Micke, fordi Kim ble tatt for juks).
I sesong 4 sjekket én finalist inn i finaleuka (Camilla).
I sesong 5 sjekket én finalist inn i finaleuka (Birger. Isabell kom også inn igjen, men da hun røk var hun allerede i finaleuka (hun røk dagen før hun sjekket inn igjen).
I sesong 6 sjekket én finalist inn i finaleuka (Lene Angelica).
I sesong 7 sjekket én finalist inn i finaleuka (Pierre. Sara S. kom også inn igjen, men da hun røk var hun allerede i finaleuka (hun røk dagen før hun sjekket inn igjen).

All time "low" i år altså. Synd for spillet.

Hvordan husker du alt det der? :fnise: Er livet ditt paradise Hotel?

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...