Gjest Sisti Skrevet 10. februar 2016 #241 Del Skrevet 10. februar 2016 18 minutter siden, Harlekin skrev: Begge testene ser sterkere ut i virkeligheten. Gulp, nå er jeg nervøs og redd for å bli skuffet igjen. Men tenk om?? Skjønner godt den frykten. Fordelen for oss som er/var førstegangsprøvere er jo at vi bare må forholde oss til den streken vi får, uten mulighet til å sammenligne med tidligere graviditeter, så da er det nok lettere å akseptere en strek som en strek. Som sagt - du har hvertfall vært gravid nå nylig, høyst sannsynlig er du fortsatt gravid, men hvordan det utvikler seg de neste dagene er jo vanskelig å vite. Puh, det er nervepirrende dette! Jeg skal vente med å si gratulerer til du selv føler deg tryggere på resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. februar 2016 #242 Del Skrevet 10. februar 2016 19 minutter siden, sastras skrev: Jeg synes ikke de var svake! Jeg krysser fingrene for at blodprøven i morgen er bra 😆 Jeg har innsett om noen timer 😄 Har ikke hørt noe fra sykehuset idag så da regner jeg med at minst ett egg har overlevd natta. Lykke til i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 10. februar 2016 #243 Del Skrevet 10. februar 2016 14 minutter siden, sastras skrev: Jeg synes ikke de var svake! Jeg krysser fingrene for at blodprøven i morgen er bra 😆 Jeg har innsett om noen timer 😄 Har ikke hørt noe fra sykehuset idag så da regner jeg med at minst ett egg har overlevd natta. Tusen takk Masse lykke til med innsett i dag! Ja, da har eggene nok overlevd Da er du snart ruger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 10. februar 2016 #244 Del Skrevet 10. februar 2016 14 minutter siden, Sisti skrev: Skjønner godt den frykten. Fordelen for oss som er/var førstegangsprøvere er jo at vi bare må forholde oss til den streken vi får, uten mulighet til å sammenligne med tidligere graviditeter, så da er det nok lettere å akseptere en strek som en strek. Som sagt - du har hvertfall vært gravid nå nylig, høyst sannsynlig er du fortsatt gravid, men hvordan det utvikler seg de neste dagene er jo vanskelig å vite. Puh, det er nervepirrende dette! Jeg skal vente med å si gratulerer til du selv føler deg tryggere på resultatet. Tusen takk for hyggelig og forståelsesfullt svar! Det kan jo også være at hukommelsen spiller meg et puss, at testene ikke var fullt så sterke som jeg innbiller meg for 7 år siden. Da hadde jeg jo også endel symptomer, mens jeg ikke har noe denne ganger. Jeg oppdaterer i morgen når jeg vet hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.34 Skrevet 10. februar 2016 #245 Del Skrevet 10. februar 2016 Min test var svakere 15dpo enn din. Jeg er naturlig gravid da, og er nå i uke 26. Gratulerer så mye 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 10. februar 2016 #246 Del Skrevet 10. februar 2016 7 minutter siden, Frk.34 skrev: Min test var svakere 15dpo enn din. Jeg er naturlig gravid da, og er nå i uke 26. Gratulerer så mye 😊😊😊 Takk skal du ha. Det var godt å høre! Håper du har et fint svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 10. februar 2016 #247 Del Skrevet 10. februar 2016 5 timer siden, Harlekin skrev: Begge er positive Harlekin. Gratulerer så mye. Du må ta blodprøver for sjekke HCG. Håper det fortsatt skal være 2 streker i 9 mnd til 😊😄 Jeg sitter å venter på legen. Blir ropt inn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 10. februar 2016 #248 Del Skrevet 10. februar 2016 Nå er jeg ruger på to egg 😄 ett todelt og et femdelt. Ingen på frys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 10. februar 2016 #249 Del Skrevet 10. februar 2016 49 minutter siden, sastras skrev: Nå er jeg ruger på to egg 😄 ett todelt og et femdelt. Ingen på frys. Gratulerer! I mitt første forsøk ble jeg ruger på ett femdelt og ett tredelt egg. Da ble jeg gravid med datteren min. Krysser fingrene for at egget/eggene klorer seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 10. februar 2016 #250 Del Skrevet 10. februar 2016 50 minutter siden, sastras skrev: Nå er jeg ruger på to egg 😄 ett todelt og et femdelt. Ingen på fry. Håper den fester seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 10. februar 2016 #251 Del Skrevet 10. februar 2016 51 minutter siden, Ayesh skrev: Begge er positive Harlekin. Gratulerer så mye. Du må ta blodprøver for sjekke HCG. Håper det fortsatt skal være 2 streker i 9 mnd til 😊😄 Jeg sitter å venter på legen. Blir ropt inn snart Takk! Jeg tar blodprøve i morgen tidlig. Krysser fingrene for at større dose har gitt bra effekt hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 10. februar 2016 #252 Del Skrevet 10. februar 2016 Forsøket mitt har blitt avbrutt. Jeg er helt knust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 10. februar 2016 #253 Del Skrevet 10. februar 2016 12 minutter siden, Ayesh skrev: Forsøket mitt har blitt avbrutt. Jeg er helt knust. Å nei, hva skjedde? Var det ikke respons nå heller? Ikke gi opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 10. februar 2016 #254 Del Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, Ayesh skrev: Forsøket mitt har blitt avbrutt. Jeg er helt knust. Hva skjedde? Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 10. februar 2016 #255 Del Skrevet 10. februar 2016 2 timer siden, sastras skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merett2 Skrevet 10. februar 2016 #256 Del Skrevet 10. februar 2016 9 timer siden, Harlekin skrev: Oiii!! Det er ikke uten grunn at det heter "Strek er strek!" :D :D Jeg har hatt veldig ulik styrke på mine g-tester (vært preg 4 ganger). Og det er en grunn til at klinikkene sier at man ikke skal teste før det er gått x antall dager, nettopp på grunn av hormonrester etter sprøyta, som nevnt, men når det er streker 15 DPO, er det jo et VELDIG godt tegn! Heier på deg nå, Harlekin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merett2 Skrevet 10. februar 2016 #257 Del Skrevet 10. februar 2016 4 timer siden, sastras skrev: Nå er jeg ruger på to egg 😄 ett todelt og et femdelt. Ingen på frys. Så spennende! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. februar 2016 #258 Del Skrevet 10. februar 2016 4 timer siden, sastras skrev: Nå er jeg ruger på to egg 😄 ett todelt og et femdelt. Ingen på frys. Gratulerer som ruger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. februar 2016 #259 Del Skrevet 10. februar 2016 3 timer siden, Ayesh skrev: Forsøket mitt har blitt avbrutt. Jeg er helt knust. Åh nei, så kjipt :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merett2 Skrevet 10. februar 2016 #260 Del Skrevet 10. februar 2016 3 timer siden, Ayesh skrev: Forsøket mitt har blitt avbrutt. Jeg er helt knust. Huff, Ayesh. Om jeg husker riktig, så er dette ditt første forsøk? Jeg er fremdeles på mitt første, men jeg har et avbrutt forsøk registrert, fordi de slet med nedreguleringen, altså, jeg ble overstimulert når jeg skulle NEDREGULERES. Nå er det jo sånn at det hender de trenger mer tid for å finne riktig hormonsammensetning hos enkelte. Jeg vet ikke hva som har hendt i ditt tilfelle, men ofte er det jo sånn ved avbrutte forsøk. Og det er tøft når man er sliten etter alle hormonene, og man endelig ser lyset i enden av tunellen. Da blir det et skikkelig slag i trynet. Men det SKAL gå, Ayesh! Neste gang går det mye bedre, skal du se. Da er de sikkert mer obs på hvordan kroppen din reagerer. Ta den tiden du trenger. Noen vil gjerne begynne rett på/fortsette, mens andre trenger en pause. Jeg valgte å peise på. Jeg aner jo ikke om det går denne gangen, og jeg er veldig sliten. Her er plan-B å vente noen måneder (mai-ish), hvis det ikke går rette veien nå. Jeg krysser fingrene for deg og resten av oss her inne. 2016 skal bli VÅRT ÅR! Sammen skal vi sørge for at Storken ikke får noen ferie i år! Vi er noen tøffinger, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå