Gå til innhold

Prøverør 2016

FlyBabe

Anbefalte innlegg

19 timer siden, miore skrev:

Her ble eggløsningssprøyten satt i går kveld, og jeg venter spent på uttak i morgen. Håper de finner noen fine egg denne gangen!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Gracie85 skrev:

Nei, vi tenker vel egentlig at alt tar så lang tid uansett, at det ikke er noen grunn til å vente.. Vi fikk 3 egg på frys, så vi er igang igjen så snart vi kan😊

Så trist! Da er det iallfall positivt at man kan gå på igjen fort :)  vi er i gang med 2.frys nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16. oktober 2016 den 11.24, miore skrev:

Her ble eggløsningssprøyten satt i går kveld, og jeg venter spent på uttak i morgen. Håper de finner noen fine egg denne gangen!

Tenker på deg. Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, stefanie skrev:

Lykke til 😊

16 timer siden, Gracie85 skrev:

Så spennende! Masse lykke til😊

5 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Lykke til :)

5 minutter siden, LillyBe skrev:

Tenker på deg. Masse lykke til :)

Takk skal dere ha. 

Det ble skuffende nyheter i dag :( Jeg hadde tolv ca like store og fine follikler i slutten av forrige uke. Men til tross for at jeg satte eggløsningssprøyta på minuttet når jeg fikk beskjed om, har jeg hatt for tidlig eggløsning. Nesten alle eggposene var tomme i dag. De fikk heldigvis fatt i to egg, men var usikre på kvaliteten. Får høre i morgen om det blir noen befruktning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, miore skrev:

Takk skal dere ha. 

Det ble skuffende nyheter i dag :( Jeg hadde tolv ca like store og fine follikler i slutten av forrige uke. Men til tross for at jeg satte eggløsningssprøyta på minuttet når jeg fikk beskjed om, har jeg hatt for tidlig eggløsning. Nesten alle eggposene var tomme i dag. De fikk heldigvis fatt i to egg, men var usikre på kvaliteten. Får høre i morgen om det blir noen befruktning. 

Så ufattelig trist!!! Fader altså...det skal jo nesten ikke gå ann :(  jeg krysser alt jeg har for at de to eggene overlever, at de befruktes og kan settes inn igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miore skrev:

Takk skal dere ha. 

Nei, eeeer det mulig?  :forvirra: Krysser alt som krysses kan for at de to utvikler seg videre og at du får satt inn. Uff, så utrolig kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg @miore, så trist! Men det kan jo være at det går bra med de eggene de fikk ut! Krysser fingrene for deg! 

Her skal jeg begynne på sprøyter til onsdag, men så er det den hersens blødninga som SELVFØLGELIG ikke har kommet enda. Leser overalt at det er vanlig at den forsinkes av Synarelaen, men likevel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miore skrev:

Takk skal dere ha. 

Huff så trist! Krysser fingrene for at de to som ble tatt ut er gullegg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Uff så trist føler med deg håpe dei 2 egga du fikk ut er gull egga masse lykke til  tenker på deg 😊❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mayah skrev:

Her skal jeg begynne på sprøyter til onsdag, men så er det den hersens blødninga som SELVFØLGELIG ikke har kommet enda. Leser overalt at det er vanlig at den forsinkes av Synarelaen, men likevel... 

Jeg skal også ha sprøytestart til onsdag, spennende. Jeg gikk en uke ekstra på synarela da blødningen ikke kom som bestilt. Jeg har ikke hatt noen plager med synarela før i dag, og det er jeg glad for. Hetetokter er ganske slitsomt å ha for første gang når man er vikar i 1.trinn for første gang😉

Håper det klaffer for oss begge💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, tekjerringa skrev:

Jeg skal også ha sprøytestart til onsdag, spennende. Jeg gikk en uke ekstra på synarela da blødningen ikke kom som bestilt. Jeg har ikke hatt noen plager med synarela før i dag, og det er jeg glad for. Hetetokter er ganske slitsomt å ha for første gang når man er vikar i 1.trinn for første gang😉

Håper det klaffer for oss begge💜

Ouh, da er vi ganske likt i løypa! Her har det (som bestilt!) kommet liiiitt spotting, så nå håper jeg at blødninga er rett rundt hjørnet. Hetetokter er aldri gøy, hehe, så godt at du har sluppet unna de andre bivirkningene. Jeg hadde en natt for noen dager siden hvor jeg kokte bort føltes det som, samt at det har tørka fullstendig inn der nede (sorry for info :-P ) , men ellers har jeg også vært relativt uplaget hittil. Menopur derimot har gjort meg til et skikkelig troll før, så gruer meg litt til full jobbuke...  :-( 

Lykke til så masse med forsøket deres, dette er runda det skal klaffe ❤

Anonymkode: 64168...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ouh, da er vi ganske likt i løypa! Her har det (som bestilt!) kommet liiiitt spotting, så nå håper jeg at blødninga er rett rundt hjørnet. Hetetokter er aldri gøy, hehe, så godt at du har sluppet unna de andre bivirkningene. Jeg hadde en natt for noen dager siden hvor jeg kokte bort føltes det som, samt at det har tørka fullstendig inn der nede (sorry for info :-P ) , men ellers har jeg også vært relativt uplaget hittil. Menopur derimot har gjort meg til et skikkelig troll før, så gruer meg litt til full jobbuke...  :-( 

Lykke til så masse med forsøket deres, dette er runda det skal klaffe ❤

Anonymkode: 64168...959

Ble av en eller annen grunn AnonymBruker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal igang med fryseforsøk nå snart! Fikk mensen idag, og skal inn på ultralyd og samtale imorgen! Der de skal finne ut om jeg skal gå på noe medisiner frem til innsett eller om jeg ikke trenger det! Dette er første gang med prøverør for oss! Er så spent!! :) 

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal igang med fryseforsøk nå snart! Fikk mensen idag, og skal inn på ultralyd og samtale imorgen! Der de skal finne ut om jeg skal gå på noe medisiner frem til innsett eller om jeg ikke trenger det! Dette er første gang med prøverør for oss! Er så spent!! :) 

Så spennende!! Masse lykke til i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang med fryseførsøk å skal på ul på torsdag så håper alt ser bra ut at det blir innsett rett over helga 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, thwrbra85 skrev:

Jeg er i gang med fryseførsøk å skal på ul på torsdag så håper alt ser bra ut at det blir innsett rett over helga 😊

Masse lykke til! Må spiren sitte! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, thwrbra85 skrev:

Spennende!!! Krysser fingene :) jeg skal inn på ul på mandag. Regner med jeg må stimuleres endel mere, tok laaang tid med slimhinnen sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To befruktede egg! Kan nesten ikke tro at de faktisk ble befruktet etter den rævva flaksen jeg har hatt i det siste. Har fått time til innsetting på torsdag, så sant eggene klarer seg til da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, miore skrev:

To befruktede egg! Kan nesten ikke tro at de faktisk ble befruktet etter den rævva flaksen jeg har hatt i det siste. Har fått time til innsetting på torsdag, så sant eggene klarer seg til da.

Så utrolig bra!!! Nå ble jeg glad :) krysser alt for at eggene overlever. Settes begge to tilbake isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LillyBe skrev:

Så utrolig bra!!! Nå ble jeg glad :) krysser alt for at eggene overlever. Settes begge to tilbake isåfall?

Hehe, foreløpig er jeg mer på å håpe at minst ett av dem overlever til torsdag :nigo: Om jeg er så heldig at begge overlever, tror jeg at det kommer litt an på kvaliteten på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...