Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

15 timer siden, FlyBabe skrev:

Da er det på´n igjen med Progynova. UL 7. nov.

Bra være i gang igjen!! Satser på at Progynovan gjør jobben sin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fikk vi dårlige nyheter idag.. var 10 uker på vei idag og skulle bare på ultralyd for å se at utviklingen var som den skulle osv, men nå var hjertelyden  borte og ingen utvikling.. så skal blø det ut idag. Ting var visst for bra til å være sant likevel. Nytt fryseforsøk i januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mipmip skrev:

Da fikk vi dårlige nyheter idag.. var 10 uker på vei idag og skulle bare på ultralyd for å se at utviklingen var som den skulle osv, men nå var hjertelyden  borte og ingen utvikling.. så skal blø det ut idag. Ting var visst for bra til å være sant likevel. Nytt fryseforsøk i januar. 

Så utrolig trist Mipmip :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mipmip skrev:

Da fikk vi dårlige nyheter idag.. var 10 uker på vei idag og skulle bare på ultralyd for å se at utviklingen var som den skulle osv, men nå var hjertelyden  borte og ingen utvikling.. så skal blø det ut idag. Ting var visst for bra til å være sant likevel. Nytt fryseforsøk i januar. 

Nei nei så trist føler med deg mista selv i august å var 10 uker på vei så veit akk åssen det er mange varme klemmer te deg håpe på bedre lykke neste gang er det 1 forsøk ?❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mipmip skrev:

Da fikk vi dårlige nyheter idag.. var 10 uker på vei idag og skulle bare på ultralyd for å se at utviklingen var som den skulle osv, men nå var hjertelyden  borte og ingen utvikling.. så skal blø det ut idag. Ting var visst for bra til å være sant likevel. Nytt fryseforsøk i januar. 

Huff stakars dere :( hadde du mye symptomer på graviditet enda? er så redd for at det samme skal skje her. håper virkelig deres neste blir frisk og fin baby!

Anonymkode: 9999c...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mipmip skrev:

Da fikk vi dårlige nyheter idag.. var 10 uker på vei idag og skulle bare på ultralyd for å se at utviklingen var som den skulle osv, men nå var hjertelyden  borte og ingen utvikling.. så skal blø det ut idag. Ting var visst for bra til å være sant likevel. Nytt fryseforsøk i januar. 

Åhnei, så trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, thwrbra85 skrev:

Nei nei så trist føler med deg mista selv i august å var 10 uker på vei så veit akk åssen det er mange varme klemmer te deg håpe på bedre lykke neste gang er det 1 forsøk ?❤

Holdt det med å bare ta piller for deg? Håper virkelig det gjør jobben sin og at det blir fort overstått. Helt utrolig hvor vondt det er, skikkelig kramper. Hadde du det og? Det var 2 fryseforsøk. Har 5 egg igjen på frys heldigvis. Takk for varme klemmer ❤ når skal du igang igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff stakars dere :( hadde du mye symptomer på graviditet enda? er så redd for at det samme skal skje her. håper virkelig deres neste blir frisk og fin baby!

Anonymkode: 9999c...652

Hadde egentlig det, kjempe ømme pepper og helt utrolig trøtt hele tiden. Men kvalmen forsvant helt plutselig for 1 uke siden og da ble jeg litt bekymret men tenkte ikke noe mer over det. Tusen takk, det håper jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mipmip skrev:

Holdt det med å bare ta piller for deg? Håper virkelig det gjør jobben sin og at det blir fort overstått. Helt utrolig hvor vondt det er, skikkelig kramper. Hadde du det og? Det var 2 fryseforsøk. Har 5 egg igjen på frys heldigvis. Takk for varme klemmer ❤ når skal du igang igjen?

Ja jevli te smerter ja det holdt med tabletter hos meg å ja jeg var skikkelig dåli i 3 dager har du vert gravid før eller er dette første gangen ?hvor gammel er du ?jeg er i gang med 1 fryseforsøk satte inn 2 flotte egg på tirsdag så spennende dette så håper hvertfall et fester seg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mipmip skrev:

Hadde egentlig det, kjempe ømme pepper og helt utrolig trøtt hele tiden. Men kvalmen forsvant helt plutselig for 1 uke siden og da ble jeg litt bekymret men tenkte ikke noe mer over det. Tusen takk, det håper jeg og.

Samme skjedde hos meg pluslig så forsvant alle symptomer å jeg begynte å små blød så komm smerter får fullt å da skjønnte jeg  noe var galt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mipmip skrev:

Da fikk vi dårlige nyheter idag.. var 10 uker på vei idag og skulle bare på ultralyd for å se at utviklingen var som den skulle osv, men nå var hjertelyden  borte og ingen utvikling.. så skal blø det ut idag. Ting var visst for bra til å være sant likevel. Nytt fryseforsøk i januar. 

Ånei... :( det var utrolig trist! *stor stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, LillyBe skrev:

Bra være i gang igjen!! Satser på at Progynovan gjør jobben sin :) 

Ja, det er fint å være i gang igjen. Denne gangen vet jeg mer hva som skal skje også, så jeg gruer meg ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll i dag (var mandag og), og eggene hadde blitt mindre til tross for at de økte dosen sist kontroll. Nå har de økt igjen. Er det noen andre som har vært borti dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thwrbra85 skrev:

Ja jevli te smerter ja det holdt med tabletter hos meg å ja jeg var skikkelig dåli i 3 dager har du vert gravid før eller er dette første gangen ?hvor gammel er du ?jeg er i gang med 1 fryseforsøk satte inn 2 flotte egg på tirsdag så spennende dette så håper hvertfall et fester seg ❤

Dette er første gangen jeg var gravid ja. Jeg er 25 år, samboer er 32. Så spennende, hva var grunn til at du satt inn 2 egg? Har du vært gravid før? Lykke til❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Mipmip skrev:

Det var pga er fryst ned 2 å 2 sammen å fikk tilbud om det å hade ikke hjerte te velge bort et når begge er kjempe fine å begge overlevde så får vi se hva det blir vart gravid på første forsøk men mista i uke 10 ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tekjerringa skrev:

Vi var på kontroll i dag (var mandag og), og eggene hadde blitt mindre til tross for at de økte dosen sist kontroll. Nå har de økt igjen. Er det noen andre som har vært borti dette? 

Har ikke opplevd at de har krympet, men har opplevd at de sluttet totalt å vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 6 uker siden jeg fikk blødning trer MA. Ikke tegn til mensen 😣 er avhengig av å få den snart for å få fryseforsøk før riksen har julestengt. Man blir jo gal av denne ventingen!! 

Har lest at den normalt kommer etter 4-6 uker, så den bør jo komme snart.

Dere som har vært igjennom MA eller SA, del gjerne deres erfaringer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...