stefanie Skrevet 30. januar 2016 #161 Del Skrevet 30. januar 2016 Da tok jeg ny test i dag og den var helt blenda.. Så da var det kjemisk 😢 Ringer sykehuset på mandag og håper vi raskt blir satt opp på nytt forsøk. Lykke til til alle dere andre som er i gang☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #162 Del Skrevet 30. januar 2016 4 timer siden, stefanie skrev: Da tok jeg ny test i dag og den var helt blenda.. Så da var det kjemisk 😢 Ringer sykehuset på mandag og håper vi raskt blir satt opp på nytt forsøk. Lykke til til alle dere andre som er i gang☺️ Off, det var trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 30. januar 2016 #163 Del Skrevet 30. januar 2016 9 timer siden, stefanie skrev: Da tok jeg ny test i dag og den var helt blenda.. Så da var det kjemisk 😢 Ringer sykehuset på mandag og håper vi raskt blir satt opp på nytt forsøk. Lykke til til alle dere andre som er i gang☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 30. januar 2016 #164 Del Skrevet 30. januar 2016 9 timer siden, stefanie skrev: Da tok jeg ny test i dag og den var helt blenda.. Så da var det kjemisk 😢 Ringer sykehuset på mandag og håper vi raskt blir satt opp på nytt forsøk. Lykke til til alle dere andre som er i gang☺️ Det var trist å høre. Kan ikke dere prøve ivf? Hva koster icsi? Hvor lenge må du vente på ny icsi forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 30. januar 2016 #165 Del Skrevet 30. januar 2016 Hei folkens. Når man går på menopur er det slik at man skal få noen blødninger eller ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stefanie Skrevet 1. februar 2016 #166 Del Skrevet 1. februar 2016 Den 30. januar 2016 at 18.15, Ayesh skrev: Det var trist å høre. Kan ikke dere prøve ivf? Hva koster icsi? Hvor lenge må du vente på ny icsi forsøk? Dette var vårt første icsi forsøk, har to igjen. Dette forsøket kosta ca 9000. Satser på vi får nytt forsøk allerede i mars 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 1. februar 2016 #167 Del Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, stefanie skrev: Dette var vårt første icsi forsøk, har to igjen. Dette forsøket kosta ca 9000. Satser på vi får nytt forsøk allerede i mars 😊 1 time siden, stefanie skrev: Dette var vårt første icsi forsøk, har to igjen. Dette forsøket kosta ca 9000. Satser på vi får nytt forsøk allerede i mars 😊 Håper det blir en desember baby :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 1. februar 2016 #168 Del Skrevet 1. februar 2016 Da har jeg vært på kontroll og det blir ikke uttak denne uken likevel... Dosen er økt igjen og jeg må på ny kontroll på fredag :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingridx Skrevet 1. februar 2016 #169 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei dere. Jeg var på samtale hos Riksen, men fikk beskjed om at IVF skulle gjennomføres på Ullevål pga kortere kø. Legen sa jeg ville høre fra de rundt nyttår. Er det noe poeng å ringe å høre hvordan ting ligger an, eller må jeg bare vente på innkalling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 1. februar 2016 #170 Del Skrevet 1. februar 2016 4 minutter siden, ingridbx skrev: Hei dere. Jeg var på samtale hos Riksen, men fikk beskjed om at IVF skulle gjennomføres på Ullevål pga kortere kø. Legen sa jeg ville høre fra de rundt nyttår. Er det noe poeng å ringe å høre hvordan ting ligger an, eller må jeg bare vente på innkalling? Jeg synes absolutt du kan ringe og høre. Det hender at det blir avlysninger, og det hender faktisk også at pasienter kan bli "glemt" eller det blir misforståelser mellom Riksen og Ullevål. Bare ring og hør du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 1. februar 2016 #171 Del Skrevet 1. februar 2016 3 timer siden, sastras skrev: Da har jeg vært på kontroll og det blir ikke uttak denne uken likevel... Dosen er økt igjen og jeg må på ny kontroll på fredag :/ Det var dumt Var det for liten respons? Hvor stor dose går du på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingridx Skrevet 1. februar 2016 #172 Del Skrevet 1. februar 2016 Et øyeblikk siden, Harlekin skrev: Jeg synes absolutt du kan ringe og høre. Det hender at det blir avlysninger, og det hender faktisk også at pasienter kan bli "glemt" eller det blir misforståelser mellom Riksen og Ullevål. Bare ring og hør du! Takk! Da gjør jeg det i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 1. februar 2016 #173 Del Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, Harlekin skrev: Det var dumt Var det for liten respons? Hvor stor dose går du på nå? Ja :/ Jeg startet på 125, økte til 150 på før helgen og nå 175 fram til fredag. Forrige forsøk så hadde jeg en mye lavere dose over en kortere periode så jeg ble litt overrasket på kontrollen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingridx Skrevet 2. februar 2016 #174 Del Skrevet 2. februar 2016 13 timer siden, Harlekin skrev: Jeg synes absolutt du kan ringe og høre. Det hender at det blir avlysninger, og det hender faktisk også at pasienter kan bli "glemt" eller det blir misforståelser mellom Riksen og Ullevål. Bare ring og hør du! Rikshospitalet hadde GLEMT å sende journalen min! Jaggu bra jeg ringte. Takk igjen. Håper ikke de putter meg bakerst i køen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 2. februar 2016 #175 Del Skrevet 2. februar 2016 13 timer siden, sastras skrev: Ja :/ Jeg startet på 125, økte til 150 på før helgen og nå 175 fram til fredag. Forrige forsøk så hadde jeg en mye lavere dose over en kortere periode så jeg ble litt overrasket på kontrollen i dag. foreløpig har de sagt til meg at det blir uttak i uke 6 dvs neste uke. Men jeg gruer meg sånn til 4 feb har ultralyd og blodprøver samme dag, er redd for å få samme respons som deg😢😢 . Jeg går også på 150 dose.. idag er jeg på sprøyte dag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 2. februar 2016 #176 Del Skrevet 2. februar 2016 15 timer siden, Harlekin skrev: Det var dumt Var det for liten respons? Hvor stor dose går du på nå? Harlekin åssen går det med deg? Har du noen graviditets symptomer? Hvilken dag tester du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 2. februar 2016 #177 Del Skrevet 2. februar 2016 22 timer siden, sastras skrev: Ja :/ Jeg startet på 125, økte til 150 på før helgen og nå 175 fram til fredag. Forrige forsøk så hadde jeg en mye lavere dose over en kortere periode så jeg ble litt overrasket på kontrollen i dag. Hadde legen noen forklaring på det? Er det lenge siden sist forsøk? 10 timer siden, ingridx skrev: Rikshospitalet hadde GLEMT å sende journalen min! Jaggu bra jeg ringte. Takk igjen. Håper ikke de putter meg bakerst i køen igjen Ja, der kan du se! Ofte må man minne sykehusene på at man eksisterer ... Håper de hiver seg rundt nå! 8 timer siden, Ayesh skrev: Harlekin åssen går det med deg? Har du noen graviditets symptomer? Hvilken dag tester du? Det går fint med meg, men jeg har ikke noen som helst graviditetssymptomer Det er fortsatt tidlig, men likevel ... jeg var veldig positiv etter innsettet, men nå er jeg ikke det lenger. Men som sagt, det er fortsatt tidlig og jeg gir ikke opp noe håp enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 2. februar 2016 #178 Del Skrevet 2. februar 2016 23 minutter siden, Harlekin skrev: Hadde legen noen forklaring på det? Er det lenge siden sist forsøk? Ja, der kan du se! Ofte må man minne sykehusene på at man eksisterer ... Håper de hiver seg rundt nå! Det går fint med meg, men jeg har ikke noen som helst graviditetssymptomer Det er fortsatt tidlig, men likevel ... jeg var veldig positiv etter innsettet, men nå er jeg ikke det lenger. Men som sagt, det er fortsatt tidlig og jeg gir ikke opp noe håp enda Hva er grunnen for at du ikke er positiv lenger ? Jeg håper virkelig du er gravid. På torsdag skal jeg ta blod prøver og samme dag har jeg ultralyd. Jeg er redd for at noe skal gå galt den dagen. At de skal si at jeg må gå en uke til på sprøyter osv. Hva er det de sjekker med blodprøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 2. februar 2016 #179 Del Skrevet 2. februar 2016 43 minutter siden, Harlekin skrev: Hadde legen noen forklaring på det? Er det lenge siden sist forsøk? Nei, jeg fikk ingen forklaring, men tenker jeg skal spørre når jeg skal til egguttak. Forrige forsøk var i september/oktober.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 2. februar 2016 #180 Del Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, Harlekin skrev: Sastras hvor lenge har dere prøvd? Er det ditt andre forsøk? Hva var grunnen for at du ikke ble gravid på egenhånd? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå