AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #681 Del Skrevet 9. mai 2016 Har Josefine på snap og der sa hun at hun har det bra, men trengte pause fra Instagram. Hun blir jo overdrysset med kommentarer fra hysteriske fans så skjønner at hun trenger et avbrekk. Må jo nesten være uutholdelig å være skam-castet i disse dager! Var vel gøy i starten, men nå har det tatt helt av. Lillesøsteren min er russ og sa at "William" ble overfalt i Lillehammer av hysteriske fans overalt og at alle skulle ta selfie med han til en hver tid. Anonymkode: 33d94...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #682 Del Skrevet 9. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Josefine på snap og der sa hun at hun har det bra, men trengte pause fra Instagram. Hun blir jo overdrysset med kommentarer fra hysteriske fans så skjønner at hun trenger et avbrekk. Må jo nesten være uutholdelig å være skam-castet i disse dager! Var vel gøy i starten, men nå har det tatt helt av. Lillesøsteren min er russ og sa at "William" ble overfalt i Lillehammer av hysteriske fans overalt og at alle skulle ta selfie med han til en hver tid. Anonymkode: 33d94...e36 Offisiell snap eller privat? Anonymkode: 49d82...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #683 Del Skrevet 9. mai 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Offisiell snap eller privat? Anonymkode: 49d82...2d6 Hva er forskjellen? Fikk meg nettopp snap så er ikke så kjent med konseptet! Hun heter hvert fall josefinefr. Anonymkode: 33d94...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #684 Del Skrevet 9. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har Josefine på snap og der sa hun at hun har det bra, men trengte pause fra Instagram. Hun blir jo overdrysset med kommentarer fra hysteriske fans så skjønner at hun trenger et avbrekk. Må jo nesten være uutholdelig å være skam-castet i disse dager! Var vel gøy i starten, men nå har det tatt helt av. Lillesøsteren min er russ og sa at "William" ble overfalt i Lillehammer av hysteriske fans overalt og at alle skulle ta selfie med han til en hver tid. Anonymkode: 33d94...e36 Jeg forstår godt at det er overveldende for henne. Det er vel flere som lever seg så inn i serien at de ikke klarer å skille Josefine fra Noora. Det er flott og viktig at den siste episoden skapte reaksjoner, men når man blir så påvirket at det går utover hverdagen har det vel gått litt langt. Anonymkode: 07b78...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #685 Del Skrevet 10. mai 2016 Dere som liker Skam, sjekk ut den her da: Fiksjonell historie fra sesong 2, Noora. https://www.wattpad.com/story/71479032-mars-og-saturn Intr? kapittel 1 kommer snart Anonymkode: 61112...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. mai 2016 #686 Del Skrevet 10. mai 2016 Fanfiction er lame. Alltid. Noen som kjenner seg bittelite granne igjen? http://www.minmote.no/#!/artikkel/23628980/fem-grunner-til-at-vi-e-l-s-k-e-r-skam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #687 Del Skrevet 10. mai 2016 23 minutter siden, Rosalie skrev: Fanfiction er lame. Alltid. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23628980/fem-grunner-til-at-vi-e-l-s-k-e-r-skam Eva er så anti-swag at jeg bare can't even. Anonymkode: c6e25...519 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #688 Del Skrevet 10. mai 2016 Det som gjør den så fengende er at det er realistisk. Ingen er dolla opp på en sånn måte at man ser de har stylist, ofte ser det faktisk ut som de har sminket seg selv (jeg glemmer aldri sminke-failen til Eva på revyfesten). Dialogene og meldingstrådene, Instagram, dramaet og problemene. Jeg kjenner meg igjen i alt! Enten har jeg selv opplevd det samme, eller så husker jeg venninner som gikk gjennom det. Utrolig bra skrevet alt sammen. Siden jeg nå er relativt avhengig har jeg sett sesong 1 og 2 på nytt og lagt merke til flere detaljer. F.eks den siste sangen Noora synger til William i episode 3. Hør på det en gang til!!! Den sangen passer perfekt inn etter det som skjedde på fredag og meldingen til William der han skrev "elsker deg". Det er så bra skrevet at jeg får frysninger. Umulig at det var tilfeldig at hun sang den sangen og de linjene. Jeg er mektig imponert!!! Anonymkode: 33d94...e36 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. mai 2016 #689 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg syns sesong 2 er mer fengende enn sesong 1, og jeg tror hovedårsaken er at de aller fleste kjenner igjen den altomsluttende, nesten sykelige forelskelsen som man bare opplever som helt ung. Selv var jeg altomsluttende forelska i en player, og jeg drømte om at han skulle oppføre seg som W gjør i serien. Men hele greia ble nok mer som V/W. Dvs ekstremt mye hooking ++ i fylla, men null kontakt ellers. Dette var da jeg gikk i 1., og jeg brukte år på å komme skikkelig over ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreeLife Skrevet 10. mai 2016 #690 Del Skrevet 10. mai 2016 Så de første to minuttene, men de handlet bare om hvitt selvhat, så jeg orka ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #691 Del Skrevet 10. mai 2016 Føler jeg er en av de få som ikke ser på Skam.. Liker ikke serier med dialekter (annet enn Oslo "dialekten"). Anonymkode: 79e2e...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #692 Del Skrevet 10. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg er en av de få som ikke ser på Skam.. Liker ikke serier med dialekter (annet enn Oslo "dialekten"). Anonymkode: 79e2e...f0d Imponerende uttalelse. Anonymkode: c6e25...519 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #693 Del Skrevet 10. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg er en av de få som ikke ser på Skam.. Liker ikke serier med dialekter (annet enn Oslo "dialekten"). Anonymkode: 79e2e...f0d Det er én person med dialekt og hun er fra Bergen. Lykke til med å klare deg i livet da kjipt å ikke fikse dialekt liksom. Anonymkode: 33d94...e36 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #694 Del Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, Rosalie skrev: Fanfiction er lame. Alltid. Noen som kjenner seg bittelite granne igjen? http://www.minmote.no/#!/artikkel/23628980/fem-grunner-til-at-vi-e-l-s-k-e-r-skam Fanfiction er ikke lame. Mange ganger er det bedre historier å finne der enn faktiske bøkene/seriene. Mer lame å være altoppslukende i detaljer fra serien som overanalyseres til 1000 Anonymkode: 61112...710 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #695 Del Skrevet 10. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er én person med dialekt og hun er fra Bergen. Lykke til med å klare deg i livet da kjipt å ikke fikse dialekt liksom. Anonymkode: 33d94...e36 Verste jeg har hørt. Oslodialekten er jo egentlig den kjedeligste og styggeste. Hadde vært kjekt med serier som ikke hadde handlested i Oslo for en gangsskyld men feks i Bodø, Sogn og Fjordane ect. Men alt skal jo såklart foregå i Oslo, for det er jo Norge i et nøtteskall (NOT) Anonymkode: 61112...710 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #696 Del Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Verste jeg har hørt. Oslodialekten er jo egentlig den kjedeligste og styggeste. Hadde vært kjekt med serier som ikke hadde handlested i Oslo for en gangsskyld men feks i Bodø, Sogn og Fjordane ect. Men alt skal jo såklart foregå i Oslo, for det er jo Norge i et nøtteskall (NOT) Anonymkode: 61112...710 Det er noe fascinerende og litt patetisk med folk som hater hovedstaden i sitt eget land. Anonymkode: 33d94...e36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #697 Del Skrevet 10. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe fascinerende og litt patetisk med folk som hater hovedstaden i sitt eget land. Anonymkode: 33d94...e36 1) ingen som skrev at de hatet hovedstaden 2) Fascinerende med folk som må gå til motstand når noen ikke mener Oslo er a.l.t 3) patetisk med folk som ikke skjønte hovedbudskapet der Anonymkode: 61112...710 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #698 Del Skrevet 10. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) ingen som skrev at de hatet hovedstaden 2) Fascinerende med folk som må gå til motstand når noen ikke mener Oslo er a.l.t 3) patetisk med folk som ikke skjønte hovedbudskapet der Anonymkode: 61112...710 Hva i alle dager er du for et menneske? Anonymkode: 07b78...464 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #699 Del Skrevet 10. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er du for et menneske? Anonymkode: 07b78...464 Jeg vil tro hun er en person som ikke er så Oslo-sentrert. Det meste på norsk TV er satt i Oslo. Det er akkurat kommet en ny film, "Pyromanen", som handler om en ung mann som herjet med ild i ei lita bygd på sørlandet på slutten av 70-tallet. Ingen hovedpersoner er sørlendinger, det er kun etablerte skuespillere fra Oslo - sett bort fra statistene. Selv om jeg elsker Oslo, så synes jeg man også skal sette mer lys på byer og steder rundt, bl.a. ved å inkludere folk med annen dialekt. Anonymkode: 49d82...2d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #700 Del Skrevet 10. mai 2016 wow... ta det med ro, ikke får knickersne i krøll gamle damer xoxo William Anonymkode: 61112...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå