Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Poussey skrev:

Haha, ai love it! :5:

Fiskekaker :hjerte: Tror det blir lunsjen i dag også ass! ^^ Sitte her og spise fiskekaker og tenke på Noora :fnise: Skamfænen sin det.

Hahahah var sånn lunsjmat her og, tenkte bare "to fiskekaker klokka fem" :fnise: Godt vi er fler som blir påvirket!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror dere skjer i kveldens episode? Jeg tror Noora treffer på Mari og at hun endelig får bekreftet at det ikke skjedde noe på festen. Er svært få minutter igjen, så noen stor samtale med William skjer nok ikke :( 

Anonymkode: 33d94...e36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet nytt klipp..

Anonymkode: c095c...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Jubla helt til slutten, stakkars Noora! Nå må hun snakke med William, nico er truende til å si noe..

 

Anonymkode: bbd6f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Omg! Jubla helt til slutten, stakkars Noora! Nå må hun snakke med William, nico er truende til å si noe..

 

Anonymkode: bbd6f...497

syntes hun skulle anmeldt det.. det er et seksuelt overgrep!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nurcos skrev:

Nora bør gå til politiet.

Noora må snakke med Vilde. Slik at hun kan si at "det må du anmelde!" For tror nok ikke Noora skjønner det selv slik situasjonen er. Å snakke med William uten at hun har anmeldt/skal anmelde tror jeg ikke hun klarer...

Å, jeg gråter for Norhelm! :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud nico😳 

Det var tidenes klipp helt frem til slutten. William kjenner nok broren sin godt nok til å skjønne at dette ikke er Noora sin feil. 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde anmeldt det ja..

En ting jeg lurer på, om man blir dopa ned og voldtatt, vil man ikke merke det etterpå da? Man er jo ikke akkurat kåt da, og om man er jomfru i tillegg så merker en kanskje at det har skjedd noe der nede?

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Boneli skrev:

syntes hun skulle anmeldt det.. det er et seksuelt overgrep!

Med hvilke bevis? Tror du virkelig han kommer til å bli dømt.

 

Anonymkode: af432...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Med hvilke bevis? Tror du virkelig han kommer til å bli dømt.

 

Anonymkode: af432...613

Eller at politiet kommer til å bruke noe tid på saken? Kommer til å bli henlagt etter ett par mnd pga beviset stilling.

Anonymkode: af432...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han bare har tatt et bilde av henne mens hun sov og at det ikke har skjedd noe mer..

Anonymkode: c095c...505

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WÆÆÆ!!! Noora da, nå er det ikke greit å være deg :( William er jo så snill og grei med henne, skjønne rhun har det fryktelig vanskelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med hvilke bevis? Tror du virkelig han kommer til å bli dømt.

 

Anonymkode: af432...613

Saken vil bli henlagt, men viktig med anmeldelser. Det vil stå på den anmeldtes utfyllende politiattest i en god del år.

Anonymkode: 790a0...20f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Tror ikke det har skjedd noe egentlig. Annet enn at hun var drita, ble kledd av og fotografert. (Ikke at det ikke er grusomt altså!!)

For en dust av en bror!

Nå var jeg klar for å gå inn i helgen svevende på en rosa sky 😍

Endret av Magnifiq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var helt sikker på at det skulle skje noe i siste liten som føkka opp alt. Var for godt til å være sant at Nico bare skulle skrive at de bare festa og var fulle. W må jo finne det ut etterhvert, spørsmålet er bare hvordan. Om N tør å fortelle etter at han sa at broren var den eneste familien han hadde men at han dreper ham om han ødelegger mellom dem...vil bare ikke ha en ny uke med den Noora vi har sett i det siste! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ikke sikkert at Nico hadde sex med Noora (altså at han voldtok henne). Nico sier hva han vil. Noora var nok ikke kåt og slutty som han skal ha det til. Alt som kommer ut av kjeften på ham er BARE oppspinn, løgn og manipulerende bullshit. Jeg blir skikkelig frustert av å se på! Skulle ønske Noora turte å ta det opp med noen ASAP. Oppførselen til Nico og alt han skriver til henne og det nakenbildet er IKKE lovlig. 

Her er det jeg tror: Noora ble nok ikke dopa, men drakk veldig mye. Uansett så blacket hun ut. (Man kan blacke ut kun ved å innta vanlig alcohol også). Nico (og kanskje noen flere) utnyttet situasjonen, kledde henne naken og tok bilder av henne. Tror ikke de har gjort noe annet eller voldtatt henne, selv om det kanskje blir fremstilt sånn. (Men nå er det jo sånn at det å kle av folk for så å ta bilde av dem ligger i samme gata som voldtekt, så det er absolutt ikke bra) Da Nico snakket om William til Noora og fortalte hvor psyko han hadde vært gjennom oppveksten, snakket han egentlig om seg selv. Ja, William har banka folk og sånn, men det ER forskjell på å være en manipulerende psykopat og å være litt aggressiv. Han slo for å beskytte gutta sine.

William er ikke douchen eller fuckboyen her. Han elsker faktisk Noora og vil ikke såre henne. 

Btw, elsker at de også bruker musikken til Susanne Sundfør i denne serien her! Jeg er storfan av Ten Love Songs og blir kjempeglad når jeg hører sangene i SKAM :D

Endret av Jallatralla
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...