Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, eller at han har "stjålet" damene til William tidligere.

Anonymkode: a41c7...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes siste episode var veldig langtrukken, men heldigvis spennende mot slutten! Venter i spenning på neste episode. Noen som vet hvor mange episoder det er igjen av sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Noora voldtatt nå? :ohmy:

Anonymkode: 39798...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hater denne serien, skroll videre er så kjedelig å lese hater-innleggene deres :P

Over til episoden: helt åpenbart at Nicolai snakker om seg selv og ikke William. Og hvem er Mari, og hvilken rolle har hun i denne brødrerelasjonen? Hun er helt tydelig veldig viktig for storyen, hun har vært tilstede flere ganger gjennom sesong 2. 

Siden Noora er hovedpersonen og jomfru vil jeg tro hun ikke bli voldtatt eller har sex på en slik måte. Det ville ødelagt hele serien og karakteren hennes, publikum ville ikke klart å komme seg videre.

Håper William redder situasjonen, men ser ikke helt hvordan det skulle gått ettersom han er i Lillehammer. De sier jo det i de korte glimtene man får på slutten "hvor er william" eller så var det "kommer william?" og så svarer en guttestemme "han er i lillehammer".

Anonymkode: 33d94...e36

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"du kommer william forresten" sier hun og så svarer han "nei han er i lillehammer"

Anonymkode: 33d94...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så syntes jeg det høres ut som noen sier "du kom" og "endelig", men nesten umulig å høre :/ 

Anonymkode: 33d94...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha sorry spamming her men de sier "så bra at du kom" (guttestemme) og "endelig" (jentestemme, samme som spør om w kommer)

Anonymkode: 33d94...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Ja, det var kjempe morsomt. Det er ikke mange vgs som er sånn. Den vgs skolen har vel ikke verdens beste rykte akkurat? til helvette med de karakterene liksom. :ler:

Anonymkode: 0622a...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg mistenker at storebroren til William er smågal i hodet og at hele familien hans egentlig er fucked. Også heiv han definitivt rohypnol eller lignende oppi drikken hennes, jævla ekling. Mistenker at om det skjer noe så ender det sikkert med at Noora våkner og husker nada dagen derpå, også klakker William en champagneflaske i hodet på broren sin :P

Kan det kanskje være at William var på politistasjonen da han ikke svarte Noora...? Uansett synes jeg at Noora skal finne seg en normal fyr og drite i snørrungen med bagasje fra helvete, men... hadde ikke vært like spennende da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om kveldens episode?

Anonymkode: bbd6f...497

"Morsomt" med et klipp på over 10 min, hvor kun ca. 5 av dem inneholdt ord og dialog.

Nei, denne sesongen er døll i form av elendige valg som gjøres av samtlige karakterer (minus Eva og Chris), elendig dialog og veldig lite som skjer generelt egentlig. Håper det tar seg opp de siste fire episodene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, så spennende!!! Hvem tror dere den hånda på slutten var? Håper virkelig traileren til sesong 2 bare var en drøm, og ikke det som faktisk skjer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gledet meg til 40 min episode, men ser jeg likesågodt bare kan vente. Synd hele sesongen skal handle om Noora og William. Savner mer av de andre jentene og jentene sammen.

Anonymkode: 94a38...824

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Eneleh skrev:

Omg, så spennende!!! Hvem tror dere den hånda på slutten var? Håper virkelig traileren til sesong 2 bare var en drøm, og ikke det som faktisk skjer! 

Den er nok det. Dersom man ser på traileren, så er det Eva som ligger på gulvet, Ingrid som ligger på sofaen og en random transe i stolen (ikke unaturlig, siden man ser fra blsckoutglimtene at hun er en del sammen med transen på festen, i tillegg til at hun jo har Eskild og hans miljø nært seg), og jeg tipper at den blonde jenta i senga er Vilde. Se på håret... Hvorfor skulle de plutselig være til stede? For øvrig ville ikke en person som var så ute som Noora være i stand til å delta på en orgie.

Jeg er en av nesten-førtisene som digger serien. Artig å se at utenom språk og SoMe er det lite som egentlig har forandret seg de siste 10-20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på dere som syntes dette var en kjedelig episode. Jeg ble helt fra meg i den siste delen, det var så forferdelig. Krysser fingrene for at William redder Noora nå, men jeg lurer på om han kanskje har fått nok av at hun ikke klarer å stole på ham.

Anonymkode: 3d2b2...4c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bruker83924
1 time siden, Eneleh skrev:

Omg, så spennende!!! Hvem tror dere den hånda på slutten var? Håper virkelig traileren til sesong 2 bare var en drøm, og ikke det som faktisk skjer! 

Hvis Noora er dopa, så tror jeg at episoden starter med traileren. For så at hun våkner på skikkelig, og vi får da vite hva som har hent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud, nytt klipp ute nå!! Syykt spent på hva som skjer framover nå. Kommer William til å få vite hva som har skjedd og hvordan kommer han til å takle det? Ble Noora voldtatt?? Endelig har serien fått litt handling igjen etter en litt død periode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...