Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om kveldens episode? Vet ikke om jeg stoler helt på broren heller jeg..

Anonymkode: bbd6f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører dere at på slutten er det noen som sier "Endelig har Willi...." ? Så kutter de.. Kanskje det er William som kommer. Ble faktisk redd for at Noora blir voldtatt.

Anonymkode: bbd6f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører dere at på slutten er det noen som sier "Endelig har Willi...." ? Så kutter de.. Kanskje det er William som kommer. Ble faktisk redd for at Noora blir voldtatt.

Anonymkode: bbd6f...497

Hørte det samme. Og så er det filmet som om noen går forbi Noora (foran kameraet) og setter seg ned ved siden av henne. Er veldig lagt opp til at noen kommer inn.

Anonymkode: e3a25...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. musikken i slutten av dagens episode og musikken i traileren (+ "damen" som kom inn i slutten av dagens episode som vi ser sove i stolen i traileren, og alle andre tingene vi ser nå som vi også ser i traileren) er jeg ganske sikker på at traileren er morgendagens hendelse.. Håper ikke broren til W har gjort noe, stoler ikke på ham i det hele tatt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad når jeg så at det var en lang episode i dag, men denne syns jeg var kjedelig altså.. :/ Jeg stoler ikke på broren til William. Det er noe som skurrer der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål men, er det slik at alle klippene som legges ut på skam.p3 tilsammen blir en hel episode (som sendes samlet på fredager)? Eller er ikke alt med i klippene?

Vurderer å se på det i "sanntid" i stedet, med klippene som legges ut, men vil ikke det hvis jeg går glipp av noe som sendes i episodene.

Anonymkode: 54ec6...ff9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men på den traileren for sesong 2 har William "langt" hår.. kanskje han bare var ute å satte på extencions? :fnise:

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert dumt spørsmål men, er det slik at alle klippene som legges ut på skam.p3 tilsammen blir en hel episode (som sendes samlet på fredager)? Eller er ikke alt med i klippene?

Vurderer å se på det i "sanntid" i stedet, med klippene som legges ut, men vil ikke det hvis jeg går glipp av noe som sendes i episodene.

Anonymkode: 54ec6...ff9

Alle klippene i løpet av uken kommer samlet på fredagene :)

 

Anonymkode: b746a...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, seriouslyforreal skrev:

Sånn har det vært hele sesongen, mener jeg. Helt fra første scene. De bruker 3 minutter på å si det jeg og mine venninner ville sagt på 30 sek. VGS-jenter som snakker om gutter, snakker i munnen på hverandre. Det er ikke så veldig bra skuespill, syns jeg. Spesielt Nora-karakteren er veldig unaturlig i måten hun spiller på. 

Enig. Samtalene går svært tregt og det er ikke vanlig med så lange pauser når en prater. Greit, da Noora fortalte Vilde hva som har foregått, er det kanskje ikke så uvanlig med litt stilletid (men til og med da syns jeg det ble unaturlig), men da Noora pratet med broren til William, var det jo like kleint og rart. "Skal jeg sende melding til William?" *stillhet.... Enda mer stillhet. Usikre blikk. Stillhet. "Jaaa", svarer Noora til slutt. 

Broren til William stoler jeg for øvrig ikke på. Mistenker til og med at hun ble dopet... 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen pauser i samtalene! Alt annet enn naturlig!  Blæh!!!!

Også da broren til william snakka, når kameraet var på Noora, så ser man at hans bevegelser ikke stemmer med det som blir sagt!

 

William og broren er nok ganske fucka begge to, tror jeg da.

Anonymkode: 17320...109

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en langtekkelig episode. Hadde gleda meg til 40 minutter, men alt kunne jo med stor fordel vært klippa ned til 10! Jeg liker Noora mye bedre enn Eva, men sesong to er så utrolig mye dårligere enn første sesong. Veldig synd, da denne sesongen absolutt har potensiale til det motsatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars Noora. Men tenkte det måtte bli noe drama med broren, når samtalene med venninnene gikk så bra. Regner med at det broren sa om William gjelder ham selv, men håper virkelig ikke hun blir voldtatt. Men om W bare kunne komme hjem i tide... Men han er vel på russetreff hele helga?

Til de som tror det som skjedde i traileren skjer i morgen, så oppfattet jeg traileren kun som symbolsk, ikke noe som faktisk kommer til å skje. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen pauser i samtalene! Alt annet enn naturlig!  Blæh!!!!

Også da broren til william snakka, når kameraet var på Noora, så ser man at hans bevegelser ikke stemmer med det som blir sagt!

 

William og broren er nok ganske fucka begge to, tror jeg da.

Anonymkode: 17320...109

Det er pauser i samtalene fordi det er naturlig og autentisk. Kan sikkert føles uvant for de som er flasker opp på raske og morsomme amerikanske sit-coms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Vera Vinge skrev:

Huff, stakkars Noora. Men tenkte det måtte bli noe drama med broren, når samtalene med venninnene gikk så bra. Regner med at det broren sa om William gjelder ham selv, men håper virkelig ikke hun blir voldtatt. Men om W bare kunne komme hjem i tide... Men han er vel på russetreff hele helga?

Til de som tror det som skjedde i traileren skjer i morgen, så oppfattet jeg traileren kun som symbolsk, ikke noe som faktisk kommer til å skje. 

 
Jeg tror muligens det har en sammenheng, i og med at den samme musikken blir spilt i både traileren og et par sekunder i slutten av dagens episode. Blir spennende å se:fnise:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at det har en slags sammenheng.
"Morgenstund" blir spilt ved tre anledninger:
- Traileren
- Når broren til William lager frokost
- Kort tid på slutten av denne episoden

Anonymkode: a41c7...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Noier helt sykt nå pga. siste episode! :bond: 

Anonymkode: 49d82...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tasia

Håper William kommer hjem i tide og blir en reddende engel. Tror broren har mer urent mel i posen enn William. Og ja, jeg er håpløst betatt av William :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Chris er så kul! Hun minner litt om meg sjæl, har bra humor :) Hvorfor er hun nesten ikke med i denne sesongen? 

Anonymkode: d271e...df5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Citronella skrev:

Det er pauser i samtalene fordi det er naturlig og autentisk. Kan sikkert føles uvant for de som er flasker opp på raske og morsomme amerikanske sit-coms.

Det er hverken naturlig eller autentisk. Det finnes en mellomting, og slik det er nå, føles det alt annet enn naturlig. Det er ikke slik at enten må en snakke i munnen på hverandre eller så må en bruke flere minutter på å si noe banalt og lite gjennomtenkt.

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tasia skrev:

Håper William kommer hjem i tide og blir en reddende engel. Tror broren har mer urent mel i posen enn William. Og ja, jeg er håpløst betatt av William :fnise:

Ja, jeg tror broren snakket om seg selv i det siste klippet, og kan det være årsaken til at William ikke vil at Noora skal møte broren, fordi han er uberegnelig?

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...