Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det betyr at VIP-gruppa prioriteres foran originalen. 

Anonymkode: 5b663...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det betyr at VIP-gruppa prioriteres foran originalen. 

Anonymkode: 5b663...9f3

Da burde det stått i gruppebeskrivelseb til den vanlige gruppa og ikke VIP gruppa?

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde det stått i gruppebeskrivelseb til den vanlige gruppa og ikke VIP gruppa?

Anonymkode: 100ad...85f

Kanskje medlemmer av VIP blir prioritert i originalen? De har vel på godkjennelse av innlegg nå, så de skal lage seg merarbeid med å sile ut hvilke personer som skal få sine innlegg godkjent 🤣

Anonymkode: 5b663...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje medlemmer av VIP blir prioritert i originalen? De har vel på godkjennelse av innlegg nå, så de skal lage seg merarbeid med å sile ut hvilke personer som skal få sine innlegg godkjent 🤣

Anonymkode: 5b663...9f3

Ikke nok med at de nå lager et A og B lag mtp gruppene, de lager pokkermeg et A og B lag innenfor B lagets-gruppe!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fruktninja skrev:

Ikke nok med at de nå lager et A og B lag mtp gruppene, de lager pokkermeg et A og B lag innenfor B lagets-gruppe!!!!

Forundrer meg ikke om dette er en del av det heller tvilsomme produktet. 

Anonymkode: 5b663...9f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på folk - de er oppe i 123 medlemmer i VIP-gruppa! 14 av dem er admin, så 109 utenom som har meldt seg inn. Hællemåne. 

Om de 109 har betalt 200, så har hun tjent 21800 kroner

I morgen er siste frist før prisen øker

Endret av tonebelinda
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har sendt PM og spurt om hva pengene skal gå til, og øvrige uklare saker? 

Blir vel kasta ut av gruppa om en spør....🙈

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har sendt PM og spurt om hva pengene skal gå til, og øvrige uklare saker? 

Blir vel kasta ut av gruppa om en spør....🙈

Anonymkode: aa49d...57a

Det er nok utkastelsesgrunn. Som datteren så fint sa det: "mamma ønsker ikke negativ kritikk" dette går nok til lønn til Tanja.

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei som spurte om hun fikk tilsendt kvittering for betalt mva om hun meldte seg inn,tror ikke hun fikk svar. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har sendt PM og spurt om hva pengene skal gå til, og øvrige uklare saker? 

Blir vel kasta ut av gruppa om en spør....🙈

Anonymkode: aa49d...57a

Det er det en del som sier de har gjort, men ingen har fått et ordentlig svar. De som har turt å spørre åpent, har heller ikke fått svar eller bare standardsvar som «spørsmål tas på PM» eller «det er frivillig å melde seg inn». 

Anonymkode: 67bbd...fd6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2019 den 6.47, Kraula skrev:

Nå er jeg skikkelig seint ute, men HAHAHA finnes denne nye gruppa fortsatt?! 

Jepp 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fruktninja skrev:

Jeg sendte en forespørsel til Forbrukerrådet om lovligheten av å ha "en lukket medlemstjeneste på Facebook uten å opplyse om medlemsvilkår, angrerett el lignende", og det første de spør om tilbake er "gjelder dette Folkets mat fra bunnen AS??"

tyder vel på at de er lagt merke til...

Fantastisk!

Anonymkode: 5b663...9f3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fruktninja skrev:

Jeg sendte en forespørsel til Forbrukerrådet om lovligheten av å ha "en lukket medlemstjeneste på Facebook uten å opplyse om medlemsvilkår, angrerett el lignende", og det første de spør om tilbake er "gjelder dette Folkets mat fra bunnen AS??"

tyder vel på at de er lagt merke til...

Haha! Hold oss oppdatert på hva de sier da 😄 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er det en del som sier de har gjort, men ingen har fått et ordentlig svar. De som har turt å spørre åpent, har heller ikke fått svar eller bare standardsvar som «spørsmål tas på PM» eller «det er frivillig å melde seg inn». 

Anonymkode: 67bbd...fd6

Jeg så at de har spurt åpent, men hadde vel håpet de som sender PM får skikkelige svar.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok utkastelsesgrunn. Som datteren så fint sa det: "mamma ønsker ikke negativ kritikk" dette går nok til lønn til Tanja.

Anonymkode: 100ad...85f

Mamma tåler jo ingenting! Mamma skal vel over grensa å handle kjøtt, tenker jeg!

Anonymkode: aa49d...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så at de har spurt åpent, men hadde vel håpet de som sender PM får skikkelige svar.

 

Mamma tåler jo ingenting! Mamma skal vel over grensa å handle kjøtt, tenker jeg!

Anonymkode: aa49d...57a

Til grensa å handle billig; lage "student" middagsplaner...

Gjest: Dette blir jo over 50kr, mer 100-150kr..
T: Nei, tar du det billigste?
Gjest: Ja..
T: Skjønner ingenting jeg..Jeg har brukt ca 38kr på retten.. Handler jo i Sverige da...
 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så at de har spurt åpent, men hadde vel håpet de som sender PM får skikkelige svar.

 

Mamma tåler jo ingenting! Mamma skal vel over grensa å handle kjøtt, tenker jeg!

Anonymkode: aa49d...57a

Drypper vel noe påskegodt fra Sverige til de minste...

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde opp gruppa før de stengte kommentarfeltet, var da 201 kommentarer. Nå er det rensket ned til 55, alle positive selvfølgelig :P Kan jo se for seg de 150 negative kommentarene som har blitt slettet...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som skriver "når jeg har råd til det blir jeg med i den nye gruppa"...200 kr...altså, det er jo bare trist! Synes det er skikkelig stygt å profitere seg på tilhørighetsfølelsen (for ikke fortell meg at de kommer pga oppskriftene) flere av medlemmene der etterstreber hos O Store T. 

 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sendt melding til Nav ang dette som har fått noe svar?

Jeg er selv ufør, skulle ønske jeg fikk 20 000 kr på konto hver dag...

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...