Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å hjelpes, nå er tidenes sutreinnlegg og forsøke på å bli respektert i eneherskerrollen postet av the queen T! Noen av dere som kan imgur må fikse, jeg får det ikke til fra paden. Nei og nei, så pinlig det innlegget er, totalt blottet for selvinnsikt :daane:

Anonymkode: 9af66...e74

Måper av samme post nå. Herregud. Snakk om å være en trivelig gruppeleder. Hva med å skrive "Vi setter pris på tilbakemeldinger, men ingen grunn til å demonstrere og lage sur stemning for andre" eller noe annet hyggelig og politisk. Det der er jo bare gjødsel for kvalme. Føler det sier enormt mye om hvor smålig hun er... 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud! Jeg vet ikke lengre om jeg skal le eller grine av den dama og gruppa hennes.

Det hun gjør er jo rett og slett å kneble medlemmene der inne. Er de ikke enige med ledelsen, får de holde kjeft. Hvorfor i allverden er de så redde for at ting vedrørende gruppa skal diskuteres åpent der? 

Jeg finner det egentlig litt skremmende, hvordan hun føler at hun må ha total kontroll over andre voksne mennesker der. 

(Litt ironisk at hun kicker på folk som poster om at de melder seg ut. Selv elsker hun jo å poste når hun kaster noen ut fra gruppa.)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, 2-3 nye admins der nå, som spammer ned hele gruppen! "Å nam, dette skal jeg lage", og "åå dette så godt ut, dette skal jeg lage en dag".  Jeg må bare blokkere de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å hjelpes, nå er tidenes sutreinnlegg og forsøke på å bli respektert i eneherskerrollen postet av the queen T! Noen av dere som kan imgur må fikse, jeg får det ikke til fra paden. Nei og nei, så pinlig det innlegget er, totalt blottet for selvinnsikt :daane:

Anonymkode: 9af66...e74

Skjønner hvorfor det ble lagt ut. Hun vil ikke ha publisert noe av det negative som de gjør.

Ting bør diskuteres der inne. Det er flere medlemmer som lurer på hvorfor hun ble kastet ut. Å kneble folk på denne måten er uhørt. Du drifter ikke en side på denne måten. Det som går igjen i svarene er, er du blitt medlem, så har du godtatt reglene. Ikke dermed sagt at du skal holde kjeft med alt. Skammelig og uhørt. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Wenda skrev:

Nå er du på svartelisten for evig og alltid

Det er korrekt. De har system på det.. 

folk som har vært (veldig) ufyselig mot admins er svartelistet. De skriver inn regelbrudd. Står navnet 3 ganger blir man kastet ut. De har lister der de skriver hva.. linking.. kverulering.. kverulerer du så og så mange ganger blir du kastet ut. Navnelistene der er uendelig. 

Søker man seg inn i gruppa går de gjennom listen for å se om navnet står der.

Anonymkode: e42bc...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er korrekt. De har system på det.. 

folk som har vært (veldig) ufyselig mot admins er svartelistet. De skriver inn regelbrudd. Står navnet 3 ganger blir man kastet ut. De har lister der de skriver hva.. linking.. kverulering.. kverulerer du så og så mange ganger blir du kastet ut. Navnelistene der er uendelig. 

Søker man seg inn i gruppa går de gjennom listen for å se om navnet står der.

Anonymkode: e42bc...d56

Godt der er noen som kan komme og fortelle hvordan system de har der inne.. eller er du og en av de alle som tror og mener, uten å ha rot i virkeligheten egentlig? For det er mange her tydeligvis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ulvhedin skrev:

Godt der er noen som kan komme og fortelle hvordan system de har der inne.. eller er du og en av de alle som tror og mener, uten å ha rot i virkeligheten egentlig? For det er mange her tydeligvis :)

Nei jeg vet:100%. Kjenner en som var admin👍🏼

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet:100%. Kjenner en som var admin👍🏼

Anonymkode: e42bc...d56

Og en som VAR admin er sikker info?? Jaja, jeg ville vært mer sikker på kildene for jeg uttalte meg... Ihverfall når jeg skal påstå og vite! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med admins jeg, de som sutrer før de forlater ei gruppe oppfatter jeg som oftest som pretty pathetic.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting ville vel vært bedre enn om adminsa går lei, innser hvor patetisk hele greia er og slutter. Så kan T sitte der og håndheve alle de tullete og rigide reglene sine selv. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NumberSix skrev:

Ingenting ville vel vært bedre enn om adminsa går lei, innser hvor patetisk hele greia er og slutter. Så kan T sitte der og håndheve alle de tullete og rigide reglene sine selv. 

Jeg blir fasinert av at folk har LYST til å være admin. At det er en slags ære å få lov til å være med i T's harem. Hva er det som gjør at mennesker har så lyst til dette? Det gjelder jo egentlig generelt, folk forsvarer og ofrer masse tid for "kjendiser" eller andre folk de ser opp på. Hva er det som driver denne lysten? Hva får de igjen for det?

Dro den kanskje litt langt her nå, men det er veldig merkelig i mitt hode. Hva er det man sitter igjen med som admin i den gruppa?

Anonymkode: e07c6...258

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en arena for de svake som ikke har hatt noen som helst mulighet for å utvise makta si noe annet sted enn en facebook gruppe. Trist.

Anonymkode: f50b7...aef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir fasinert av at folk har LYST til å være admin. At det er en slags ære å få lov til å være med i T's harem. Hva er det som gjør at mennesker har så lyst til dette? Det gjelder jo egentlig generelt, folk forsvarer og ofrer masse tid for "kjendiser" eller andre folk de ser opp på. Hva er det som driver denne lysten? Hva får de igjen for det?

Dro den kanskje litt langt her nå, men det er veldig merkelig i mitt hode. Hva er det man sitter igjen med som admin i den gruppa?

Anonymkode: e07c6...258

Det er jeg helt enig i. I går satt jeg med store øyne og så folk i fullt alvor mener at de som kommer med kritikk/klager bare kan kastes ut av gruppa.

Jeg er overrasket over at alt som kan sees på som uenighet bare blir sabla ned av admin. Jeg er vant til at det ofte går varmt for seg i diskusjoner på jobb og blant venner, men vi er aldri usaklige og uenigheter fører som oftes til bedre forståelse. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

8 timer siden, Derpderp skrev:

Jeg er enig med admins jeg, de som sutrer før de forlater ei gruppe oppfatter jeg som oftest som pretty pathetic.

Ikke uenig.

Men så har man også de som sutrer over de som sutrer... :krangle:

Anonymkode: 7b5ca...ed8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett ser jeg ikke poenget med å sutre før man forlater en gruppe e.l., men i dette tilfellet kunne sutringen ses på som kritikk også. Og i akkurat denne gruppen er det ikke helt unaturlig å avvente med kritikk til man er så drittlei at man vil melde seg ut, for hvis man sier fra på et tidligere tidspunkt (når man fortsatt har lyst til å være medlem) blir man sannsynligvis kastet ut - det er jo grunnen til at mange holder kjeft, lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MalloryK skrev:

Å herregud, 2-3 nye admins der nå, som spammer ned hele gruppen! "Å nam, dette skal jeg lage", og "åå dette så godt ut, dette skal jeg lage en dag".  Jeg må bare blokkere de

Blir du ikke kastet ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvordan skal de se det? Jeg har aldri kommentert der, da må de i så fall gå gjennom hele medlemslisten for å se hvem som er i grå bokstaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...