Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Matfrabunnen.no skrev:

Siden du tydeligvis representerer admins i gruppa, kan du kanskje svare for hvorfor jeg ble slettet som medlem? Har sendt T melding, som hun ikke svarer på. Jeg har ikke brutt noen regler, men dere har til og med slettet hele tråden jeg var aktiv i rett før dere fjernet meg. Jeg hjalp et par medlemmer med surdeigsspørsmål, og linket ikke til noe som helst.

Siden admins i gruppa åpenbart følger med her kopierer jeg inn meldingen min, som dere kanskje kan svare på: "Jeg har aldri brutt reglene der. Om du føler jeg er en konkurrent, kunne du tatt direkte kontakt med meg for en hyggelig samtale. Til din informasjon har jeg blogget om mat fra bunnen av i mange år og lenge før du startet gruppa di. Den første matbloggen min går tilbake til 2008. Ergo, jeg har ikke hermet etter deg eller forsøkt å 'ta' navnet Mat fra bunnen. Det er et vanlig begrep som har eksistert lenge før du eller jeg begynte å skrive om det. :) "

Venter i spenning på svar!

Kom til mat fra grunnen :D

(om du ikke allerede er der)
Er veldig glad i oppskriftene dine og du får lov å linke til blogg/side :) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Matfrabunnen.no skrev:

Siden du tydeligvis representerer admins i gruppa, kan du kanskje svare for hvorfor jeg ble slettet som medlem? Har sendt T melding, som hun ikke svarer på. Jeg har ikke brutt noen regler, men dere har til og med slettet hele tråden jeg var aktiv i rett før dere fjernet meg. Jeg hjalp et par medlemmer med surdeigsspørsmål, og linket ikke til noe som helst.

Siden admins i gruppa åpenbart følger med her kopierer jeg inn meldingen min, som dere kanskje kan svare på: "Jeg har aldri brutt reglene der. Om du føler jeg er en konkurrent, kunne du tatt direkte kontakt med meg for en hyggelig samtale. Til din informasjon har jeg blogget om mat fra bunnen av i mange år og lenge før du startet gruppa di. Den første matbloggen min går tilbake til 2008. Ergo, jeg har ikke hermet etter deg eller forsøkt å 'ta' navnet Mat fra bunnen. Det er et vanlig begrep som har eksistert lenge før du eller jeg begynte å skrive om det. :) "

Venter i spenning på svar!

Oi, det var en fin blogg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matfrabunnen.no
18 minutter siden, Chibi skrev:

Kom til mat fra grunnen :D

(om du ikke allerede er der)
Er veldig glad i oppskriftene dine og du får lov å linke til blogg/side :) 

Tusen takk for kjempekoselig tilbakemelding og for invitasjon. Jeg har sendt forespørsel nå. :D Synes det er viktig å bidra med kunnskap og hjelp i slike grupper, og derfor var det så utrolig leit at de slettet den tråden om surdeig. Jeg svarte på konkrete spørsmål og kom med en god del nyttige tips for å lage surdeigsstarter- og brød. De kunne jo bare slettet meg, men latt tråden stå til de som hadde nytte av den.

18 minutter siden, DobbelX skrev:

Oi, det var en fin blogg :)

Tusen takk! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 0.10, Cesil skrev:

"Samboer har maset lenge om wienerpølse i lompe, så ga etter i dag".

Skulle tro samboeren var en unge som ønsket seg en leke. 

Om mannen min vil ha wienerpølse i lompe, kjøttdeig med spaghetti eller what ever, så lager han det selv. :ohmy:

http://m.imgur.com/jhVuyBQ

Jeg kjenner henne.. 🙄 og om mannen min vil ha wiener i lompe får han dra på bensinstasjon 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingrett lagt ut for en time siden. Bildet var noe ubestemmelig i en sjø av hvit saus, i ildfast form.. Jeg måtte sjekke oppskriften for å finne ut hva det var. 

"oppskrift: jeg brukte 3 kylling fileter, 1 boks crème fresh ,  en purre, en halv løk, en boks med sopp (hadde ikke ferske igjen hjemme) og ca 3-4dl med krem fløte og to cups med kylling fond 🙂 vispet fløte og crème freshen sammen med salt, pepper, timian og litt hvitløkspulver"

(utdrag, er mer detaljer og ble servert med pasta)  Jeg antar dette er tre porsjoner. 8-9 dl CF og fløte på tre porsjoner...  Jeg forstår ikke hvordan dette er godt. Jeg har aldri smakt noe som ligner og det frister ikke heller. Er det en egen kultur der inne?  

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Klink skrev:

Jeg er helt enig i det med å utlevere ungene sine. Men å si at sønnen bruker ritalin det ser jeg ikke på som så farlig. Han har add eller adhd... og så? 

Kanskje andre har råd og tips tul hva som hjalp ved bruk av ritalin. Noe må man få spørre om... 

Hun spurte om mat som passer gan med liten matlyst.hun spurte ikke om tips ang ritalin. Skal være forsiktig med å utlevere ungene sine. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Matfrabunnen.no Vi vet alle hvorfor du ble kastet ut, det samme skjedde med Gladkokken. Han la ut flotte oppskrifter på MFB, men ble kastet ut (uten grunn) fordi de så på han som en konkurrent. De så nok på deg som en konkurrent også, som i tillegg var mer dyktig på både selve matlagingen og fremføring.

Man kan lære seg først som sist at MFB hater konkurranse (da spesielt en viss person der). Den dyktigste skal i følge dem alltid være den ene personen... 

Helt merkelig, men sånn er det visst.

Anonymkode: 19f48...9f9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig logikk derfra. De burde jo prise seg lykkelige over kunnskapsrike medlemmer som deler av erfaringene sine. 

Men - man skal visst bare lage sop-i-hop former, gratinerte og kremede retter som medlem der inne 

Endret av Illusen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Matfrabunnen.no skrev:

Tusen takk for kjempekoselig tilbakemelding og for invitasjon. Jeg har sendt forespørsel nå. :D Synes det er viktig å bidra med kunnskap og hjelp i slike grupper, og derfor var det så utrolig leit at de slettet den tråden om surdeig. Jeg svarte på konkrete spørsmål og kom med en god del nyttige tips for å lage surdeigsstarter- og brød. De kunne jo bare slettet meg, men latt tråden stå til de som hadde nytte av den.

Tusen takk! :helen:

Æsj altså, at jeg ikke fikk med meg den tråden! Jeg som har prøvd meg et uvisst antall ganger på surdeigsstartere uten å få til! 😂 Om du har lyst til å gi litt tips vil jeg gjerne ha altså! :engel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Matfrabunnen.no skrev:

Siden du tydeligvis representerer admins i gruppa, kan du kanskje svare for hvorfor jeg ble slettet som medlem? Har sendt T melding, som hun ikke svarer på. Jeg har ikke brutt noen regler, men dere har til og med slettet hele tråden jeg var aktiv i rett før dere fjernet meg. Jeg hjalp et par medlemmer med surdeigsspørsmål, og linket ikke til noe som helst.

Siden admins i gruppa åpenbart følger med her kopierer jeg inn meldingen min, som dere kanskje kan svare på: "Jeg har aldri brutt reglene der. Om du føler jeg er en konkurrent, kunne du tatt direkte kontakt med meg for en hyggelig samtale. Til din informasjon har jeg blogget om mat fra bunnen av i mange år og lenge før du startet gruppa di. Den første matbloggen min går tilbake til 2008. Ergo, jeg har ikke hermet etter deg eller forsøkt å 'ta' navnet Mat fra bunnen. Det er et vanlig begrep som har eksistert lenge før du eller jeg begynte å skrive om det. :) "

Venter i spenning på svar!

Dronninga ska IKKE ha pm!! Nå begikk du en stor feil og vil aldri få komme inn igjen😆😳

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dronninga ska IKKE ha pm!! Nå begikk du en stor feil og vil aldri få komme inn igjen😆😳

Anonymkode: e42bc...d56

Kom det noe svar? Flere som kan mat som er blitt utestengt. På tide folk våkner

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kyllingrett lagt ut for en time siden. Bildet var noe ubestemmelig i en sjø av hvit saus, i ildfast form.. Jeg måtte sjekke oppskriften for å finne ut hva det var. 

"oppskrift: jeg brukte 3 kylling fileter, 1 boks crème fresh ,  en purre, en halv løk, en boks med sopp (hadde ikke ferske igjen hjemme) og ca 3-4dl med krem fløte og to cups med kylling fond 🙂 vispet fløte og crème freshen sammen med salt, pepper, timian og litt hvitløkspulver"

(utdrag, er mer detaljer og ble servert med pasta)  Jeg antar dette er tre porsjoner. 8-9 dl CF og fløte på tre porsjoner...  Jeg forstår ikke hvordan dette er godt. Jeg har aldri smakt noe som ligner og det frister ikke heller. Er det en egen kultur der inne?  

Anonymkode: d0d34...47d

Unnskyld meg, men når ble en boks med CF til 8-9 dl CF? Forøvrig er jeg enig med resten :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Brimi skrev:

Unnskyld meg, men når ble en boks med CF til 8-9 dl CF? Forøvrig er jeg enig med resten :P

Det var vel ment CF og fløte tilsammen. Uansett, en boks CF er vel ca 3 dl? Kanskje bare 7 dl tilsammen da..... det er jo MYE bedre..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Matfrabunnen.no skrev:

Siden du tydeligvis representerer admins i gruppa, kan du kanskje svare for hvorfor jeg ble slettet som medlem? Har sendt T melding, som hun ikke svarer på. Jeg har ikke brutt noen regler, men dere har til og med slettet hele tråden jeg var aktiv i rett før dere fjernet meg. Jeg hjalp et par medlemmer med surdeigsspørsmål, og linket ikke til noe som helst.

Siden admins i gruppa åpenbart følger med her kopierer jeg inn meldingen min, som dere kanskje kan svare på: "Jeg har aldri brutt reglene der. Om du føler jeg er en konkurrent, kunne du tatt direkte kontakt med meg for en hyggelig samtale. Til din informasjon har jeg blogget om mat fra bunnen av i mange år og lenge før du startet gruppa di. Den første matbloggen min går tilbake til 2008. Ergo, jeg har ikke hermet etter deg eller forsøkt å 'ta' navnet Mat fra bunnen. Det er et vanlig begrep som har eksistert lenge før du eller jeg begynte å skrive om det. :) "

Venter i spenning på svar!

Blir et spennende liv for det svaret får du nok aldri

Du ble kastet ut fordi du hjalp andre. Det er kun T som kan hjelpe andre. Evt så kan andre hjelpe til dersom de understreker at det er slik de har lært det av T

Du ble kastet ut fordi du har en blogg med samme navn. Spiller ingen rolle hvor lenge du har hatt bloggen (som forøvrig er lekker syns nå jeg personlig), T hadde sikkert tenkt på bloggen sin, gruppa si og navnet LENGE!! før du engang var påtenkt. Hun kan seff ikke bevise det, men hennes ord er de eneste sanne

Du kommer iallefall ikke inn i gruppa igjen. Du sendte T tross alt en PM og det er likestilt med å myrde et annet menneske. Nå er du på svartelisten for evig og alltid

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, onyx skrev:

Det var vel ment CF og fløte tilsammen. Uansett, en boks CF er vel ca 3 dl? Kanskje bare 7 dl tilsammen da..... det er jo MYE bedre..

Jojo, men når man først skal kritisere så bør faktaene være riktige synes nå jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Brimi skrev:

Jojo, men når man først skal kritisere så bør faktaene være riktige synes nå jeg. 

Den du siterte skrev jo CF og fløte

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matfrabunnen.no
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Matfrabunnen.no Vi vet alle hvorfor du ble kastet ut, det samme skjedde med Gladkokken. Han la ut flotte oppskrifter på MFB, men ble kastet ut (uten grunn) fordi de så på han som en konkurrent. De så nok på deg som en konkurrent også, som i tillegg var mer dyktig på både selve matlagingen og fremføring.

Man kan lære seg først som sist at MFB hater konkurranse (da spesielt en viss person der). Den dyktigste skal i følge dem alltid være den ene personen... 

Helt merkelig, men sånn er det visst.

Anonymkode: 19f48...9f9

Så utrolig synd med Gladkokken, er ikke så mange aktive herrer der inne fra før. Fant han inne på Mat fra grunnen da! :D

19 timer siden, NoraMakrona skrev:

Æsj altså, at jeg ikke fikk med meg den tråden! Jeg som har prøvd meg et uvisst antall ganger på surdeigsstartere uten å få til! 😂 Om du har lyst til å gi litt tips vil jeg gjerne ha altså! :engel:

Surdeig er kjempegøy!! Jeg tror nok jeg har vært heldig, for min krever minimalt med 'jobb'. Den står i kjøleskapet i uker, og har stått i flere mnd, uten å bli matet. Huff, høres nesten litt slemt ut, hehe! Best sjanser får man om man bruker rugmel, visstnok. Jeg bruker en oppskrift inspirert av Martin fra Martin de Pain, en veldig dyktig svensk baker, og begynner kun med 1 ss fint rugmel og 1 ss lunkent vann - da slipper man å kaste så mye underveis! :)

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dronninga ska IKKE ha pm!! Nå begikk du en stor feil og vil aldri få komme inn igjen😆😳

Anonymkode: e42bc...d56

 

9 timer siden, Wenda skrev:

Blir et spennende liv for det svaret får du nok aldri

Du ble kastet ut fordi du hjalp andre. Det er kun T som kan hjelpe andre. Evt så kan andre hjelpe til dersom de understreker at det er slik de har lært det av T

Du ble kastet ut fordi du har en blogg med samme navn. Spiller ingen rolle hvor lenge du har hatt bloggen (som forøvrig er lekker syns nå jeg personlig), T hadde sikkert tenkt på bloggen sin, gruppa si og navnet LENGE!! før du engang var påtenkt. Hun kan seff ikke bevise det, men hennes ord er de eneste sanne

Du kommer iallefall ikke inn i gruppa igjen. Du sendte T tross alt en PM og det er likestilt med å myrde et annet menneske. Nå er du på svartelisten for evig og alltid

:ler: Dere har nok rett, tviler på at jeg blir å høre noe. Tusen takk for kjempehyggelige ord, det blir jeg så glad for å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes, nå er tidenes sutreinnlegg og forsøke på å bli respektert i eneherskerrollen postet av the queen T! Noen av dere som kan imgur må fikse, jeg får det ikke til fra paden. Nei og nei, så pinlig det innlegget er, totalt blottet for selvinnsikt :daane:

Anonymkode: 9af66...e74

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...