Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Marimba skrev:

Ser det er ny layout på bloggen nå. Førsteinntrykket er hvertfall mer oversiktlig, selv om ukesmenyen ser litt rotete ut...  men dersom noen av dere går inn på bloggen og trykker på "om oss" øverst på siden, hva kommer dere inn på da? 

 

Jeg ble sendt rett til denne linken jeg: http://lavyarshapoor.blogg.no/. Det har vel ikke noe med bloggen å gjøre? :P 

Er dette en kjøpt-og-betalt-post for å få oss til å trykke oss inn på bloggen? :ph34r: 

:fnise: 

(Bare tuller altså!)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klikker uansett ikke på den ræva mat siden. Mer fristende å gå inn på rate my poo.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.7.2016 at 15.26, AnonymBruker skrev:

Klikker uansett ikke på den ræva mat siden. Mer fristende å gå inn på rate my poo.

Anonymkode: 16e02...892

Hvorfor så negativ?

 

 

 

Endret av Bond
Innlegget endret for reklame. Bond, forumansvarlig
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NumberSix skrev:

Er dette en kjøpt-og-betalt-post for å få oss til å trykke oss inn på bloggen? :ph34r: 

:fnise: 

(Bare tuller altså!)

Det kommer dere aldri til å få vite :ph34r:

...

Eller jo, måtte jo sikre bildebevis :nigo:

http://imgur.com/gG5REAG

Legg merke til linken som dukket opp nederst i adresselinja (merket med oransje strek) når jeg holdt musepekeren over "om oss". Og dette skriver jeg egentlig ikke for å henge ut MFB altså, de fikset det jo fort og sånt kan skje når man fikser en side. Det er mer for at dere ikke skal tro jeg driver å innbiller meg ting, eller driver en pushingtjeneste for andre blogger :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.7.2016 at 15.33, Freshsister skrev:

Hvorfor så negativ?

 

Fordi bildene er som regel motbydelige og det er også styret der. Er bare innom fb for underholdningen. 

Anonymkode: 16e02...892

Endret av Bond
sitat endret, Bond, forumansvarlig
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.7.2016 at 16.15, AnonymBruker skrev:

Fordi bildene er som regel motbydelige og det er også styret der. Er bare innom fb for underholdningen. 

Anonymkode: 16e02...892

Hmmm. Er ikke enig dessverre.... 

Men det ser ut som mye jobb og tidkrevende!

 

 

Endret av Bond
Innlegget endret for reklame. Bond, forumansvarlig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marimba skrev:

Ser det er ny layout på bloggen nå.

Polish a turd,  it's still a turd.

Anonymkode: 98cbf...f72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Oppskriften til T, helgabrød :lol:

"Et par små never maldonsalt".

 

Ja jøss, blir sikkert dødsgodt med hardbakte brød med knallhardt saltlag på toppen. Omnom.

Endret av Andromeda
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanja & co er virkelig hårsåre og hevngjerrige assa... Greit at facebookkontoen min harsellerte litt med Mfb-gruppa og Tanja men å være så bitre og hårsåre at de fikk den deaktivert er imponerende! Takk for den!
Wellwell damer (og herrer) på mfb: jeg må nok skuffe dere men jeg er faktisk medlem på Mfb under en annen konto så dere blir nok ikke så lett kvitt meg ;)  Lykke til med å finne meg, surpomper! :fnise:

Anonymkode: f8374...cde

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andromeda skrev:

Wow. Oppskriften til T, helgabrød :lol:

"Et par små never maldonsalt".

Hvor små skal disse nevene være egentlig? Det burde de jo ha presisert! Må man kanskje få en baby eller noen med veldig små never til å ha oppi saltet? :sprettoy: 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andromeda skrev:

Wow. Oppskriften til T, helgabrød :lol:

"Et par små never maldonsalt".

 

Ja jøss, blir sikkert dødsgodt med hardbakte brød med knallhardt saltlag på toppen. Omnom.

Et par never? Jeg håper det er flere brød, ikke bare et som skal bakes. 

Anonymkode: 0d7fc...4e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andromeda skrev:

Wow. Oppskriften til T, helgabrød :lol:

"Et par små never maldonsalt".

 

Ja jøss, blir sikkert dødsgodt med hardbakte brød med knallhardt saltlag på toppen. Omnom.

Jeg...Dropper saltet jeg :fnise: 

Skulle trykke på ett bilde med marsipan pynt, formet som bunadsølv. Plutselig var den slettet :/  Så faktisk bra ut i tillegg og personen spurte hvordan man kunne få det til å se penere ut.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par små never med maldonsalt i ei brødoppskrift! 

Jeg har ei saltbøsse fra le cruiset (sånn sak man vrir på toppen for å få ut saltet), og når jeg fyller opp den så bruker jeg nettopp et par never med maldonsalt.. Jeg har relativt små hender så kan vel kanskje si at det blir et par små never med maldonsalt.

Så da vil det si at Tanja bruker ei hel saltbøsse i brødoppskriften sin da. 

Håper det bare er voksne mennesker som spiser brødene hun baker....små barn og eldre skal være forsiktig med saltinntaket. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.4.2016 at 23.40, AnonymBruker skrev:
Den 8.5.2016 at 21.01, rebella81 skrev:

Var ei som spurte etter oppskrift på potetsalat uten vårløk. Jeg hadde fryktelig lyst til å skrive "lag potetsalat uten å ha oppi vårløk", men er farlig redd det hadde vært utkastelsesgrunn 😂💩

Anonymkode: 1fcc2...25e

Haha, ofte ber vel oppskriften om en knivsodd med salt- her må det derimot flere never til. Kan man si flere hundre ganger mer salt enn vanlig kanskje? Det er jo helt sprøtt!

Som flere andre lurer jeg også på hvordan de holder vekten med det kostholdet de fronter. Mengder sukker, fett og karbohydrater. Og vekten er jo en ting, men hva med den generelle helsetilstanden? Jeg undrer meg virkelig altså. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ardwinna skrev:

Hvor små skal disse nevene være egentlig? Det burde de jo ha presisert! Må man kanskje få en baby eller noen med veldig små never til å ha oppi saltet? :sprettoy: 

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et par never? Jeg håper det er flere brød, ikke bare et som skal bakes. 

Anonymkode: 0d7fc...4e9

 

13 timer siden, skruf skrev:

Et par små never med maldonsalt i ei brødoppskrift! 

Jeg har ei saltbøsse fra le cruiset (sånn sak man vrir på toppen for å få ut saltet), og når jeg fyller opp den så bruker jeg nettopp et par never med maldonsalt.. Jeg har relativt små hender så kan vel kanskje si at det blir et par små never med maldonsalt.

Så da vil det si at Tanja bruker ei hel saltbøsse i brødoppskriften sin da. 

Håper det bare er voksne mennesker som spiser brødene hun baker....små barn og eldre skal være forsiktig med saltinntaket. 

Må bare få presisere at disse nevene skal på toppen av brødet. Ikke i deigen, der er det jo masse salt fra før . 1 spiseskje for å være nøyaktig....... Blir tørst av å lese dette!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Andromeda skrev:

 

 

Må bare få presisere at disse nevene skal på toppen av brødet. Ikke i deigen, der er det jo masse salt fra før . 1 spiseskje for å være nøyaktig....... Blir tørst av å lese dette!

Jeg tenker jeg lar være å lage brød som fru T har komponert. Det finnes jo uendelig mange gode brødoppskrifter rundt omkring.
Kanskje hun har forvekslet brødoppskriften med instruksjonene for hvordan lage en hjemmelagd saltstein til sauene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske store hender. Hvordan får jeg mindre never slik at det blir riktig mengde salt? Burde jeg skaffe meg et barn som jeg kan sette til denne jobben? 

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Andromeda skrev:

 

 

Må bare få presisere at disse nevene skal på toppen av brødet. Ikke i deigen, der er det jo masse salt fra før . 1 spiseskje for å være nøyaktig....... Blir tørst av å lese dette!

Tuller du nå? 1 spiseskje salt??? Hvor mange brød er denne oppskriften til? Det må jo være til minst 10 brød

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wenda skrev:

Tuller du nå? 1 spiseskje salt??? Hvor mange brød er denne oppskriften til? Det må jo være til minst 10 brød

To brød. Det er helt vilt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...