Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei som spør om ikke de kan kopiere en kort oppskrift fra bloggen til kommentarfeltet, siden hun ikke får åpnet bloggen grunnet noe teknisk. "Hvis du restarter går det bra" sier gudinna. Jah, så mye for å hjelpe. Heldigvis kom en annen gjest og skrev det. 

En liten bagatell, men det sier fremdeles en del om hvor viktig bloggpushingen er for dem. Latterlig. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det irriterer meg at de sier at man må sende pm for spørsmål, men de leser jo ikke pmene engang! :sur:

Anonymkode: 14b6b...e95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil ikke T kopiere fra bloggen, da får jo ikke hun leserklikk🙄 

Kommer ikke inn på reglene, vil se hvem som er admin, kan noen ta bilde og poste?

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at instagramkontoen deres nå er oppe i svimlende 236 følgere. Det viser vel litt av hvor mange av deres 80.000 medlemmer gjester som faktisk er aktive/interesserte i å følge dem

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Wenda skrev:

Ser at instagramkontoen deres nå er oppe i svimlende 236 følgere. Det viser vel litt av hvor mange av deres 80.000 medlemmer gjester som faktisk er aktive/interesserte i å følge dem

Hahaha! Det er en j...... liten prosent, det! 

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal lage sånne hevefrie fylte tebriks en dag. Fordi konseptet egentlig ser ganske ålreit ut, kan tenke meg at de går godt som suppebrød eller lignende. Men uten gjær, da. Selvsagt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av adminsa der er rimelig kjappe i avtrekkeren med å gnåle om den linkeregelen. Flere ganger har de blingset og gnålt om dette når noen har skrevet full oppskrift i tillegg til å legge ved link (m.a.o. fulgt reglene).

Anonymkode: 59752...71c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen av adminsa der er rimelig kjappe i avtrekkeren med å gnåle om den linkeregelen. Flere ganger har de blingset og gnålt om dette når noen har skrevet full oppskrift i tillegg til å legge ved link (m.a.o. fulgt reglene).

Anonymkode: 59752...71c

Testadminsa?

Anonymkode: 16e02...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Testadminsa?

Anonymkode: 16e02...892

Ja men den ene er vel i følge gudinnen en slektning og god kjenning av henne.

Anonymkode: 59752...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det greit for de å linke til bloggen hele tiden men ikke for oss å linke til andre ting ? den har jeg ikke helt skjønnt, for  de legger jo ikke oppskrift med eller screenshoot ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tullekoppen skrev:

Hvorfor er det greit for de å linke til bloggen hele tiden men ikke for oss å linke til andre ting ? den har jeg ikke helt skjønnt, for  de legger jo ikke oppskrift med eller screenshoot ? 

Fordi bloggen er en forlengelse av gruppa, og derfor ikke det samme som å "bevge seg ut på det store nettet" som man gjør om man enten søker på ting, eller linker til andre blogger. 
Dessuten er det kun MFB-relaterte nettsider som er virusfrie :P 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, daemonia skrev:

Fordi bloggen er en forlengelse av gruppa, og derfor ikke det samme som å "bevge seg ut på det store nettet" som man gjør om man enten søker på ting, eller linker til andre blogger. 
Dessuten er det kun MFB-relaterte nettsider som er virusfrie :P 

hahah jaaa det gir jo mening :P Jeg har ikke vært der inne så veldig lenge, men kjenner jeg er egentlig møkk lei av blogg poster, hadde det vært varierende mellom andre blogger og hadde det vært mye mer intressant :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke den dagen kommer der Anonymous finner ut de vil bake hevefrie tebriks, å så er oppskrifta så dårlig at de hacker bloggen hennes som hevn for mageplagene de fikk.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Severus skrev:

Håper ikke den dagen kommer der Anonymous finner ut de vil bake hevefrie tebriks, å så er oppskrifta så dårlig at de hacker bloggen hennes som hevn for mageplagene de fikk.

:fart2::skratte:  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.6.2016 at 10.03, NumberSix skrev:

Ei som spør om ikke de kan kopiere en kort oppskrift fra bloggen til kommentarfeltet, siden hun ikke får åpnet bloggen grunnet noe teknisk. "Hvis du restarter går det bra" sier gudinna. Jah, så mye for å hjelpe. Heldigvis kom en annen gjest og skrev det. 

En liten bagatell, men det sier fremdeles en del om hvor viktig bloggpushingen er for dem. Latterlig. 

Jeg vil tippe vedkommende blir sparket ut etter en stund.

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tullekoppen skrev:

Hvorfor er det greit for de å linke til bloggen hele tiden men ikke for oss å linke til andre ting ? den har jeg ikke helt skjønnt, for  de legger jo ikke oppskrift med eller screenshoot ? 

Dobbeltmoral. Derfor. 

Anonymkode: 0d7fc...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes regler mot linking er helt flott, men da burde de følge dem selv også. Jeg liker å ha alt på en plass.

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen av adminsa der er rimelig kjappe i avtrekkeren med å gnåle om den linkeregelen. Flere ganger har de blingset og gnålt om dette når noen har skrevet full oppskrift i tillegg til å legge ved link (m.a.o. fulgt reglene).

Anonymkode: 59752...71c

Har du ikke PrtScr? Ble det mye krangel med "medlemmer"/gjester og hvilke feil ble gjort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HeltEnig skrev:

Har du ikke PrtScr? Ble det mye krangel med "medlemmer"/gjester og hvilke feil ble gjort?

Nei dessverre. Det har så langt ikke blitt noen krangel, bare noen spørsmål fra småforvirrede og irriterte gjester som ikke skjønner hva de har gjort galt. Siste gangen innså adminsen såpass kjapt feilen at h*n slettet innlegget sitt nesten med én gang, så da var det ikke så mange som fikk det med seg.

Anonymkode: 59752...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...