Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, NumberSix skrev:

En modig sjel der inne spør om det virkelig er nødvendig at alle legger ut bilde av de samme tebriksene. Heier på henne! 

Så det, men vet ikke om jeg tør å trykke 'liker'. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, NumberSix skrev:

En modig sjel der inne spør om det virkelig er nødvendig at alle legger ut bilde av de samme tebriksene. Heier på henne! 

Og så har du dem som legger ut flere tebriksbilder på trass i den tråden. Det er grenser for hvor interessante bilde nummer femhundreogførti og femhundreogførtien er.

Anonymkode: 3640e...422

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe en som kommenterer at kommentaren havner under spydig etter kardemommeloven... litt usikker på om personen prøver seg på ironi.

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe en som kommenterer at kommentaren havner under spydig etter kardemommeloven... litt usikker på om personen prøver seg på ironi.

Anonymkode: 12d42...963

Det var vel en henvisning til kommentaren: "Får du vondt av de bildene?". Og den kommentaren var etter min mening ganske spydig.

Anonymkode: 3640e...422

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel en henvisning til kommentaren: "Får du vondt av de bildene?". Og den kommentaren var etter min mening ganske spydig.

Anonymkode: 3640e...422

sorry,  my bad    Da er jeg enig i at kommentaren er spydig. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎25‎.‎10‎.‎2015 at 19.17, AnonymBruker skrev:
Den ‎20‎.‎06‎.‎2016 at 21.25, Niennas skrev:

For dere som ikke lenger er med i MFB, eller ikke fikk sett innlegget, så er dette innlegget som gjorde at jeg ble kastet ut:

Så da vet dere må unngå hvis dere vil bli i gruppa :)

Hater den gruppa og så fort jeg ga dem et eneste kritikk så ble meg og min mann slettet og blokkert. Kritikken gikk ut på at de på liv å død skulle anbefale lavkarbo og kritisere de som hadde en annen leve måte

 

Anonymous poster hash: 7bb55...52a

Ååå- for et flott og informativt innlegg! Jeg har alltid lurt på hva som gjør skorpen hard på noen deiger mens den blir myk på andre. Synd MFB er så smålige at de slår hardt ned på alt som ikke fremstiller de i best mulig lys. Enda det er innlegg som dette som kunne gjort gruppen flott.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NumberSix skrev:

En modig sjel der inne spør om det virkelig er nødvendig at alle legger ut bilde av de samme tebriksene. Heier på henne! 

Takk til dere som heier på meg! Jeg er virkelig lei av disse tebriksene nå. Det postes for myeunødvendig på nett. Og etter innlegget mitt er folk blitt så trassige at de bare må poste bilder av tebriks.

Jeg skulle ønske at folk også klarte  å trykke "like" når de er enige. Det holder. Du må ikke skrive "den var fin". Ting som faktisk  er interessant drukner i andre kommentarer. Det gjelder for endel andre grupper  på Face.

Anonymkode: 52b06...7a4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå blir du også sikkert kastet ut.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til dere som heier på meg! Jeg er virkelig lei av disse tebriksene nå. Det postes for myeunødvendig på nett. Og etter innlegget mitt er folk blitt så trassige at de bare må poste bilder av tebriks.

Jeg skulle ønske at folk også klarte  å trykke "like" når de er enige. Det holder. Du må ikke skrive "den var fin". Ting som faktisk  er interessant drukner i andre kommentarer. Det gjelder for endel andre grupper  på Face.

Anonymkode: 52b06...7a4

Nå har jo ikke jeg sett måten du har formulert deg på, men så lenge du har sagt ting på en grei måte så skal det faktisk være greit. Med mindre det er "støtende", da :P

Allerede første døgnet med nye regler, og jeg tror MFB innser at det kan være vanskelig å håndheve kardemommeloven. Det kan være vanskelig å forstå intensjonen med en kommentar når det skrives (for eksempel "det så jo godt ut....."), og det høres jo ut som at mange ikke er "grei og snill" i den nyeste tebriks-diskusjonen. Hvor går grensa mellom å være tro mot T, og faktisk bryte reglementet. Her håper jeg alle adminsene faktisk tenker litt over dette, før de sender advarsler i vilden sky.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra den siste kommentaren, om at ingen burde screene oppskriften så admin kunne linke til bloggen, spot on,bra dra hjelp :P

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet i tråden mot konstant tebriksposting: 

http://imgur.com/M2Mz4fW

Da vet vi det! Alternativet til å ha blogg og linke til den er å slutte helt å hjelpe, fordi screenshots tar så innmari lang tid å legge ut at de får bare hjulpet en person i løpet av en dag da! 

Og jeg som trodde at alternativet til å opprette blogg var å legge ned hele gruppa? Det var jo også antydet fra en sjarmerende admin tidligere. :klo: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der måtte bare blogginnlegget deles enda en gang :fnise: 
Folk kan da umulig ha problemer med å finne oppskrifta på de der? Du blar nedover i 10 sekunder, og vipps, der er de! 

http://imgur.com/plt9Yq3 

Og sånn går nu dagan... :rolleyes: 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen skulle jo gjøre det lettere å finne oppskriftene. Med all den pushinga av linker ser det jo ikke ut til at det har fungert.

Anonymkode: f2933...931

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de som foreslår en tebriks-tråd er inne på noe, slik som de hadde en kaketråd. Da kan de jo bare bade in the glory of tebriks, med masse forslag til diverse fyll. Alt på en plass, må jo være helt toppers, vel? 

Anonymkode: 1fcc2...25e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med å ha gjær i de. Kom det et fornuftig svar? Min mage hadde eksplodert tror jeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, MalloryK skrev:

Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med å ha gjær i de. Kom det et fornuftig svar? Min mage hadde eksplodert tror jeg

Du må for all del ikke påstå at tebriksene ikke må inneholde gjær! ;)

 

nei, T har tiet det ihjel, og hvis det blir noe mer greier om den gjæra nå, så blir nok det sett på som både støtende og kverulerende.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedre med mageproblemer enn sannhet.. Rare saker.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen skal ta med den berømte baksten på lang tur. Ja, får håpe toget har toalettene sine i orden. 

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tar nøyaktig den samme oppskriften, men sløyfer gjæren, blir det min egen oppskrift som jeg har funnet på helt selv da? Tebriks a la Anonymbruker! :spise:

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...