Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

105 stemmer

1. 1. fffff

• Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6

Anbefalte innlegg

De "dumme" jødene vinner en 1/3 del av Nobel prisene. Hvor mange har du vunnet? Gud lar seg ikke spotte av slik uvitenhet.

I motsetning har de dumme nordmennene mistet verdens beste skole, i  takt med sekuleriseringen. Igjen ser jeg at historiefortellingen din støtter seg på fantasier og gjettninger.

Vi hadde verdens beste skoler fram til 60 tallet.

Det var Kina som fikk verden til å gå framover og ikke jødene.
Krutt, Papirkunsten, Papir penger, raketter, pistoler, geværer, kanoner, kompass osv.

Uten Kina ville vi forsatt ha drept hverandre med pil, bue og sverd. Takket være Kina som oppfant papirkunsten kunne man masseprodusere bøker. Fordi det tar flere år å lage bøker i dyreskinn. Hvor mange nobelpriser fikk kina for at verden utviklet seg?? De fikk 00000 nobelpriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var Kina som fikk verden til å gå framover og ikke jødene.Krutt, Papirkunsten, Papir penger, raketter, pistoler, geværer, kanoner, kompass osv.
Uten Kina ville vi forsatt ha drept hverandre med pil, bue og sverd. Takket være Kina som oppfant papirkunsten kunne man masseprodusere bøker. Fordi det tar flere år å lage bøker i dyreskinn. Hvor mange nobelpriser fikk kina for at verden utviklet seg?? De fikk 00000 nobelpriser.

At kommunismen har kvelt kinesisk initiativ de site 100 år er kanskje grunnen til  at de ikke får så mange Nobel priser. At vesten overtok verdens hegemoniet ca. år 1000, har og kanskje noe med kristningen å gjøre :) som skjedde ca. år 1000.

Husk at Kina i det store og hele er ett u-land.

Vel, den industrielle revolusjon skjedde fremdeles i England, i tilfelle du skulle være i tvil.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud er min Gud.

Vel, Guds Ord er visst irrelevant for deg?

Du tror tdligvis ikke på Gud.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Vel, Guds Ord er visst irrelevant for deg?

Du tror tdligvis ikke på Gud.

Jeg tror på den ene og sanne Gud. Og hans ord er større en hva som står i en bok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på den ene og sanne Gud. Og hans ord er større en hva som står i en bok.

Så du tor Gud lyver i sin bok?

Btw Guds Ord er Hans bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kristne som mener at Bibelen er skrevet av mennesker er ikke ekte kristne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guds bok er Artenes Opprinnelse. Guds ord er Darwins lære. Bibelen er Guds gave til folk som lar seg lure av fantasi og myter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guds bok er Artenes Opprinnelse. Guds ord er Darwins lære. Bibelen er Guds gave til folk som lar seg lure av fantasi og myter

Artenes opprinnelse er et makkverk skrevet av Darwin..

Guds Ord heter bibelen.

Du skriver jo bare tull :)

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artenes opprinnelse er et makkverk skrevet av Darwin..

Guds Ord heter bibelen

Du skriver jo bare tull :)

Gud talte igjennom Darwin og han inspirasjon til å skrive den sanne hellige bok nemlig artenes opprinnelse. 

Charles Darwin er Guds sanne profet.

Bibelen er Guds eventyrbok. Som han ga verden slik at vi kunne underholde oss med eventyr å slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kristne som mener at Bibelen er skrevet av mennesker er ikke ekte kristne?

Bibelen er skrevet av folk drevet av Den Hellige Ånd. Før Jesus het det ikke kristent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibelen er skrevet av folk drevet av Den Hellige Ånd. Før Jesus het det ikke kristent.

Du svarer jo like unnvikende på dette som alle andre spørsmål i tråden.  Jeg burde jo ikke akkurat bli overrasket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svarer jo like unnvikende på dette som alle andre spørsmål i tråden.  Jeg burde jo ikke akkurat bli overrasket da.

Hva er spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristne som mener at mennesker skrev bibelen er ikke ekte kristne er spørsmålet.

Mennesker som Moses, var selvfølgelig ikke kristen. Allikevel han 5 bøker inspirert av Jesus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som Moses, var selvfølgelig ikke kristen. Allikevel han 5 bøker inspirert av Jesus.

Hvis vi sier at Jesus er faderens sønn, betyr det at han ble skapt ( avlet ) en gang i tiden, og av det følger at det var en tid da han ikke fantes. Og er dermed ikke likestilt med Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...