Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

:ler: 

I dag kjørte jeg Noen til stasjonen klokka 0700 etter fire timers søvn, og fikk for meg at det var smart og dra innom trening på veien hjem. Etter det gikk jeg en liten tur med vofsen. 
 

Siden har jeg ligget rett ut og sovet på sofaen, og tror jeg blir her resten av dagen. Gikk litt over grensa mi der. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den grensa hender det man bare ser fra feil side... Eller som jeg erfarte i bassenget i dag: Man kan ikke se den grense under vann... :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ball: CL og en liten øl var innafor i kveld. Jeg hadde jo med et lite brett fra utlandet forrige helg. ;) :perebrus: 
Formen er litt laber altså. Hoster og hoster. :sukk: Jeg som så gjerne både vil på Spenst klokka 0700 igjen (digg med så lite folk), og ta en dukkert i havet etterpå. :ler: 

Skal være glad om jeg får sove i natt og orker en tur med :hund:i mellom regnbygene. :biggrin: Blir bra det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er støl i rumpa av å sitte i sofaen i dag. :ler: 
Noen er ikke hjemme og jeg har earth hour i hele kveld. En liten lampe og TV'n på, og bare masse te-lys ellers. Veldig koselig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (22 timer siden):

Jeg er støl i rumpa av å sitte i sofaen i dag. :ler: 
Noen er ikke hjemme og jeg har earth hour i hele kveld. En liten lampe og TV'n på, og bare masse te-lys ellers. Veldig koselig. :) 

Her er det snart sittesår på oss begge. :ler:  Ventetid er slitsomt for rumpene :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 14.9.2022 den 14.00):

:ler: 

I dag kjørte jeg Noen til stasjonen klokka 0700 etter fire timers søvn, og fikk for meg at det var smart og dra innom trening på veien hjem. Etter det gikk jeg en liten tur med vofsen. 
 

Siden har jeg ligget rett ut og sovet på sofaen, og tror jeg blir her resten av dagen. Gikk litt over grensa mi der. :laugh: 

Det forklarer snap kl 7.30 av at du var på trening. Jeg lurte litt kan du si 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 timer siden):

Her er det snart sittesår på oss begge. :ler:  Ventetid er slitsomt for rumpene :ler: 

Uff, ja! :klem: 

MarianneE skrev (3 timer siden):

Det forklarer snap kl 7.30 av at du var på trening. Jeg lurte litt kan du si 😆

:ler: Følte meg vill og gal en liten stund der.

Daria skrev (2 timer siden):

Jeg har stort sett vært stillesittende siden lunsjtid - men her heter det restitusjon og nødvendig hvile :ler: 

Det er viktig! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg vokste opp på barnehjem var det en av de ansatte som tvingte meg til å spise muggen bacon ost sånn i boks var sånn hvit med hårete pels :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spart opp litt klesvask som jeg skulle få orden på i dag, da. Men midt under fylling av vann på maskin nr.1 så døde min elskede Miele for godt. Den gikk rett og slett i svart. Den er veldig gammel og har fått nødhjelp for en lekkasje tidligere i år, så jeg ble ikke overrasket. Bare trist. :cry3:

Nå har hele kvelden gått med til vaskemaskin-leting på nett. Er jo nesten ingen maskiner som gjør 1600 omdreininger lenger. Også bruker de over 3 timer. :daane: Og maks temp er 90grader. Det er vel energisparende tenker jeg, og sikkert bra. 
Men..Elkjøp har tilbud på en Miele ut uka. Vil gjerne ha Miele igjen, har jo blitt bortskjemt. Den har et 20 minutter kortprogram, og  børsteløs motor og masse programvalg. Så får jeg leve med 1400 o/min. :P Og ikke minst; den har høyrehengslet dør! Det var det ikke mange maskiner som hadde! Måtte laget hull i ytterveggen for å få inn vasken ellers. :huh: 

Vi måtte ha ny tørketrommel i år også, og det var det samme problemet der. Var nødt til å ta nr.2 på ønskelista. :ler: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Da jeg vokste opp på barnehjem var det en av de ansatte som tvingte meg til å spise muggen bacon ost sånn i boks var sånn hvit med hårete pels :( 

Åh yuk! :tristbla: 
Stakkars deg, da er det sikkert ikke din favorittost kan jeg tenkt meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg tenke hardt på hvilken side vaskemaskindøra er hengslet på - jeg tror det er høyre :ler: Vi har fellesvaskeri, så jeg har folk til å tenke på alle sånne detaljer - jeg bare bruker den :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskina her er hengslet på venstre side, og tørketrommelen som står oppå er hengslet på høyre. Som skapt for å lage trøbbel for min indre autist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sånne ting jeg ikke teker på :fnise: Da jeg flyttet sist, for 10+ år siden, mente både pappa og lillebror at vi burde hengsle om kjøleskapsdøra - det ville være så mye mer praktisk å ha den motsatt. Jeg så ikke poenget - det står ikke i et hjørne - og de lo litt og sa at jeg fikk si fra når jeg ombestemte meg. De venter fortsatt, og jeg har ikke en eneste gang tenkt på at det burde vært annerledes :ler: (Vi hadde den samme diskusjonen om hvorvidt snora på rullgardinen burde festes til veggen - og jeg er fortsatt fornøyd med min avgjørelse...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...