Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

MarianneE skrev (7 timer siden):

Her er jeg uten tvil på din side!

Kompliment til våre tannleger - eller en fornærmelse/bekymringsmelding til de andres :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke et vondt ord om min tannlege. Hun er kjempeflink og kjempesnill. Men bading er gratis, og det er ikke tannlegen… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen min sniker åpenbart her inne, har konkludert md at jeg savner ham og  sender innkalling til årskontroll to måneder tidligere enn ventet :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (10 timer siden):

Tannlegen min sniker åpenbart her inne, har konkludert md at jeg savner ham og  sender innkalling til årskontroll to måneder tidligere enn ventet :fnise: 

Det var ikke meg. Jeg lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin dag for litt bading egentlig, men skal være matvareprisflyktning etterpå, så tror ikke jeg rekker det. 

Er -4 og helt nydelig ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med på sol og helt nydelig ute-delen, men trekker litt andre konklusjoner på det grunnlaget :ler: I morgen skal det snø tett, da kan du jo snøbade... :snomann: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Badet på søndag. Var på et sted med badstue, så da ble det fem ganger i havet til sammen. Så digg! 
Var 3º i vannet nå. 

Husker i september da det var 16, og vi syntes det var kaldt. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers var forrige uke ganske stressende. Endte opp med å kjøre mamma tur-retur rikshospitalet to ganger, og det med en gammel bil med dårlige vindusviskere og i dårlig vær, også har jeg jo fått grå stær på det andre øyet (som ikke har hatt det), og brillene er plutselig 5 grader feil på det øyet, og jeg ser bare stjerneskudd. :eeeh: Heldigvis er det bedre med mamma nå, men det er noe nesten hver dag. Jeg må være med overalt, hun hører ikke heller, så det er ganske slitsomt.. 
Hodepine og stiv nakke nå.  Var hos fysio i går og skal tilbake på torsdag. 
I dag og i morgen er jeg sjåfør for svigermor som farter litt hit og dit. Men hun hører i alle fall hva jeg sier. :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett farmen kjendis i dag. Synes det ser så gøy ut med sånn hinderløype i vannet. :laugh: 
Er litt sjokkert over at ingen visste hvordan tagetes ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres slitsomt ut, både for moren din og deg :kose: Hun har vel sikkert rett på pasienttransport (selv om jeg kjenner meg igjen i at det er så mye enklere å fikse det selv, hvis man kan) til sånne ting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (13 timer siden):

Har sett farmen kjendis i dag. Synes det ser så gøy ut med sånn hinderløype i vannet. :laugh: 
Er litt sjokkert over at ingen visste hvordan tagetes ser ut. 

Tagetes var farmors blomst :hjerte: Hun hadde alltid det i kassene sine, så det var sannsynligvis en av de første hageblomstene jeg lærte meg navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, mamma har rett på transport. Men det er jo myye enklere å bare spørre meg. :ler:
Tagetes er søte, og rådyrene liker de ikke heller. Her blir jo alt spist opp. 

I dag har jeg også badet! Men ikke i havet. I basseng.  Det var så deilig og varmt att. Svømte langt, så jeg satser på at jeg får sove godt i natt. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...