Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 føflekker og et par hundrelapper fattigere. :kaffe: 
Rakk en liten tur i det flotte snøværet tidligere i dag. Det er så nydelig ute, håper det ikke plutselig regner bort. :sol: ❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 minutt siden):

2 føflekker og et par hundrelapper fattigere. :kaffe: 
Rakk en liten tur i det flotte snøværet tidligere i dag. Det er så nydelig ute, håper det ikke plutselig regner bort. :sol: ❄️

Ikke nevn regn en gang! Jeg har virkelig nytt sol i dag. Endelig en formiddag med fri OG sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jada, tok stingene på mandag, og 1,5 timer etterpå sprakk begge sårene opp og blødde som fy hos fysioterapeuten. Så da var det bare å fare til legekontoret og få begge stripset. Nå sitter jeg her, og får fremdeles hverken trent eller badet. :klaske: 

Juletreet er oppe og er 3,6 meter høyt :hjerter:, moder'n drar på 'ferie' til broder'n i morgen formiddag, så da slipper jeg være legevakt for henne og kan bare slappe av her. Tror sannelig det blir en tur i kirken i morgen, for nå har jeg tid til det. Ingen gjester, ingen stress. Ribba har jeg allerede stekt. :nigo:
 
GOD JUL alle venner! :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Jeg har samlet i mange år. :ler: 

Vi har jo enda ett tre; hvitt, kunstig som er pyntet i pastellfarger. :P  Litt flaut egentlig. Jeg som sier jeg ikke er så glad i jula er over gjennomsnittlig glad i juletrær. :laugh:

Poden har dessuten ekstrajobb hos Clas Oh... så det er noen lysende trær både med og uten fjær (!) her og der også. :sjenert: :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har egentlig en hel juletreskog? :ler: Godt med litt plass til å utfolde seg, da - jeg har bare et bordtre på under en meter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det godt med plass. :jepp: 

Det var så koselig å gå i kirken i dag. :hjerter: Nå skal vi straks spise, håper alle har en fin kveld. 💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I dag ble det bading igjen! 4 grader i vannet. Jeg var helt varm etterpå, men føttene gjorde vondt. Og beina mine var helt røde. Kjedelig å vasse ut på stranda, det tar jo kjempelang tid å komme seg uti. Bukser, sokker og støvletter ble fulle av sand etterpå. :ler:  Men det er glatt på fjellet, og alle badestiger er tatt inn. Ja, det er jo en grunn til det. :fnise: 

Ellers har jeg siden nyttår unnagjort årets tannlegebesøk med fiksing av irriterende fylling, så nå kan jeg spise potetgull igjen uten at hele flaket sitter fast mellom tennene. 
Synstest har jeg også tatt, og fikk bekreftet mistanken om grå stær på det andre øyet. Det som ikke er operert fra før, altså. :P Litt irriterende at jeg kjøpte briller for nesten 9000kr for bare ett år siden, men litt uflaks må man jo ha. Eller. 

 

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (12 timer siden):

Men det er glatt på fjellet, og alle badestiger er tatt inn. Ja, det er jo en grunn til det. :fnise: 

Jeg har sagt det før - ta et hint! :ler: Syke menneske... Jeg får dessuten festlige bilder i hodet av tanken på at du har hele potegullflak sittende mellom tennene :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlegen min er en vennlig og omsorgsfull sjel med et oppvarmet kontor og god tilgang på bedøvelse ved behov - jeg stoler på at han vil meg vel. Det kalde vannet, derimot... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (På 20.1.2023 den 17.19):

Tannlegen min er en vennlig og omsorgsfull sjel med et oppvarmet kontor og god tilgang på bedøvelse ved behov - jeg stoler på at han vil meg vel. Det kalde vannet, derimot... 

Her er jeg uten tvil på din side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...