Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:regn: 

Kjære vene, nå har alle kraner åpnet seg. 
Jeg vil ha sommer igjen. :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Mann&barn har avlyst MCturen de skulle på pga værmeldingen. Og ikke få de tre dagene hjemme alene stikker litt mer enn været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Snuppis har reist hjem til rød sone, etter ti uker her hos oss med sommerjobbing og litt ferie. Nå ble det rart og tomt igjen. :sukk: 
Glad Poden bor hjemme ennå, og lille :hund: er fin trøst, da. :smilbla: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

God helg!

Det regner, håret er vilt, hunden vil ikke på tur. Jeg har tørket støv, spist thaisuppe med scampi og chilli mens jeg har sett på formel1 og sykkel samtidig. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo sine fordeler med en hund som ikke må på lange turer i all slags vær :ler: Det går mye i Tour de France her om dagen også - syke, syke mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver/prøvde å se på 'Senkveld'. Det er det dummeste programmet jeg har sett på ufattelig lenge, (heldigvis). Det er jo omtrent bare reklame for andre program på samme kanal, og litt idiotisk fjas (på slutten?) det vet jeg ikke. Orker ikke se ferdig. 
:natti:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2020 den 2.16, loffen skrev:

Jeg prøver/prøvde å se på 'Senkveld'. Det er det dummeste programmet jeg har sett på ufattelig lenge, (heldigvis). Det er jo omtrent bare reklame for andre program på samme kanal, og litt idiotisk fjas (på slutten?) det vet jeg ikke. Orker ikke se ferdig. 

Sluttet å se på Senkveld for flere år siden. Det er som du sier, reklame for egen kanal bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Uff, lille vofs har vært så dårlig siden hun fikk narkose og opererte ut flere tenner 😢 denne uka. Hun fikk Morfin første natta, hallusinerte og svimte rundt, så Metacam dagen etter, som har endt opp i flere dager med kraftig diaré. I natt kom det bare blod tilslutt, og oppkast. 
Det har vært så fælt! :trist: Og vi er så trøtte!

I dag har det bare skjedd to ganger etter medisin, ny smertestillende og kokt ris. 

Satser på at vi får sove i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er fremdeles sinna på de som eide henne før oss, og ikke tok skikkelig vare på henne. Da hadde dette kanskje vært unngått, i alle fall til hun ble mye eldre. 

:forvirret: 

Puss puss så får du en suss !

:kyss: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov i hele natt! 
Så langt bare dusjet tre ganger i dag. :P Jeg fikk sneket meg på trening også. Det var rart å være alene etter flere dager med vofsen 'klistret fast' på meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...