Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3

#Sunrise

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest bruker83924

Snakk om å følge med. Jeg visste ikke om alt "dramaet" på de forskjellige facebookgruppene. Dere skrev de godkjenner ikke nye medlemmer, er det slik fortsatt? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å følge med. Jeg visste ikke om alt "dramaet" på de forskjellige facebookgruppene. Dere skrev de godkjenner ikke nye medlemmer, er det slik fortsatt? :popcorn:

Aner ikke. Jeg er blitt kastet ut, og reglene/medlemsstoppen står ikke i gruppebeskrivelsen lenger :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte forespørsel for en evighet siden, men har ikke kommet inn. Sletta forespørselen her om dagen og sendte ny, men vet ikke om det hjelper. 

Anonymkode: a9516...1d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på jeg leste inne på den gruppa at de har begynt å slippe inn medlemmer igjen, men de slipper inn i puljer med jevne mellomrom, og at det var over 5000(!!!!!) som sto i ventekø på å bli medlem..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha da kan man vente lenge :P 

Bare til å sende forespørsel da og vente! Men egentlig er det så lite givende å få alt det samme på veggen at jeg står nok over :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fremdeles ingen som gidder svare på hvorfor jeg har blitt kastet ut og blokkert, men de driter vel i at uskyldige får lide for at noen få har vært bittelitt stor i kjeften der inne og her på forumet. Dustekjerringer... Jeg vurderer nesten å skrive beskjed inne på fluffies-gruppa om behandlingen jeg har fått, rettet mot hun ene ADMIN'en der som også er ADMIN i jenter/kvinner-gruppa. Foreløpig har jeg såpass glede av fluffiesgruppa at jeg lar være. Men fortsetter de å repetere forespørsler om anbefalinger til julekjoler og slenge ut bilder av de samme plaggene hele tiden, så er det mulig jeg sprekker.

Anonymkode: 0b57a...954

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles ingen som gidder svare på hvorfor jeg har blitt kastet ut og blokkert, men de driter vel i at uskyldige får lide for at noen få har vært bittelitt stor i kjeften der inne og her på forumet. Dustekjerringer... Jeg vurderer nesten å skrive beskjed inne på fluffies-gruppa om behandlingen jeg har fått, rettet mot hun ene ADMIN'en der som også er ADMIN i jenter/kvinner-gruppa. Foreløpig har jeg såpass glede av fluffiesgruppa at jeg lar være. Men fortsetter de å repetere forespørsler om anbefalinger til julekjoler og slenge ut bilder av de samme plaggene hele tiden, så er det mulig jeg sprekker.

Hva er fluffies-gruppa? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her er egentlig medlem i gruppa nå? 

Det er så lite som skjer i denne tråden at det virker nesten som at alle er blitt sparka ut. Eller har de bare lært hva nettvett er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva er fluffies-gruppa? :P

Ebay for fluffies :) En gruppe der man deler tips til klær som er større enn typiske kinastørrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...