Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Homofile og transer er vel ikke kvinner? De blir jo ikke mer diskriminert enn andre menn?

Anonymkode: 1b40f...052

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så imponert over språket der inne:

"trans burde være lov. di er jo jenter da. homofile er fortsatt utter"

"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble hele tråden slettet. Admin dreit seg nok ut der ja, for et spørsmål å stille! Flere som var sjokkert over det

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes transer burde få lov, men hvorfor skal homofile..? Det er jo ei jentegruppe, homofile er vel ikke automatisk jentete, eller har et ønske om å være det? Blir det samme som å klage over at menn ikke får være med? Ei jentegruppe er forbeholdt jenter, uansett om det er biologisk eller psykisk. 

Anonymkode: d3769...419

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kratt skrev:

Går det an å rapportere den jævla gruppa til facebook hvis de nekter at homofile og transpersoner får bli med? 

 

De nekter jo menn å være med, misforstå meg rett nå, men homofile er jo menn? (EDIT: Jeg regner med det er de homofile mennene det er snakk om) Hvorfor er det greit å ekskludere mennene men ikke de homofile? 

Endret av IglePigle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, IglePigle skrev:

De nekter jo menn å være med, misforstå meg rett nå, men homofile er jo menn? Hvorfor er det greit å ekskludere mennene men ikke de homofile? 

Jeg glemte hvilken gruppe det var snakk om.. :klaske: Svaret mitt gjelder ikke lenger :ler: Huff, skylder på heftig julehandel idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er lesbisk, og tolket dette som at lesbiske potensielt skulle nektes adgang. Transkvinner er for øvrig kvinner. Herregud, for noen jævla knølekjerringer de er. Unnskyld språket, men dette er så langt bak mål at mål ikke er synlig lenger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, IglePigle skrev:

De nekter jo menn å være med, misforstå meg rett nå, men homofile er jo menn? Hvorfor er det greit å ekskludere mennene men ikke de homofile? 

Homofili er forbeholdt både kvinner og menn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenter kan jo være homofile.

Anonymkode: ecddf...dbd

Jeg vet jo det, men regner med at i denne sammenhengen som blir diskutert nå så er det homofile menn som blir holdt utenfor gruppen. Siden gruppen allerede heter ebay for kvinner har jeg ingen grunn til å tro at de holder homofile kvinner utenfor gruppen. 

Endret av IglePigle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brimi skrev:

Homofili er forbeholdt både kvinner og menn :-)

Jada, jada, jada. Jeg vet jo det, men i denne sammenhengen så må jeg da kunne gå ut i fra at det var de homofile mennene de vurderte å slippe inn i gruppen? Når gruppen allerede heter ebay for kvinner så går jeg da ut fra at de slipper inn alle kvinner uansett legning? Eller så hadde vel gruppen het ebay for heteroseksuelle kvinner? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transpersoner er allerede jenter....? Altså... Hæ? Ebaylogikk... 

Og homofile... Hvordan skal de kunne vite hvem som faktisk er homofil eller ikke? 
Ser ikke helt problemet, for det finnes jo ikke ett eneste mannfolk i hele forbanna verden som hadde holdt ut i en slik gruppe :ler:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe fint som skjedde i gruppen da. En dame fikk vite at hennes avdøde sønn hadde en datter. Moren til datteren hadde lenge prøvd å finne bestemoren, men visste bare fornavn og yrke. Så kommenterte bestemoren på tråden "hva jobber du som" Det var litt av en julepresang!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, MalloryK skrev:

Noe fint som skjedde i gruppen da. En dame fikk vite at hennes avdøde sønn hadde en datter. Moren til datteren hadde lenge prøvd å finne bestemoren, men visste bare fornavn og yrke. Så kommenterte bestemoren på tråden "hva jobber du som" Det var litt av en julepresang!

Helt utrolig!:strix:

Anonymkode: 22012...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hulderjenta
Den Sunday, December 20, 2015 at 19.57, MalloryK skrev:

Nå har noen laget en ny gruppe, "Ebay for alle"

Og så har vi jo den flotte "Ebay for oppegående" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MalloryK skrev:

Noe fint som skjedde i gruppen da. En dame fikk vite at hennes avdøde sønn hadde en datter. Moren til datteren hadde lenge prøvd å finne bestemoren, men visste bare fornavn og yrke. Så kommenterte bestemoren på tråden "hva jobber du som" Det var litt av en julepresang!

Åå så koselig. Litt av en julegave :)

Anonymkode: 55902...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kraula skrev:

Whaaat. How?

Tatt i  med Ebay-blekinga!

"Er det noen som er frisør her inne? :´( :´( :´( bleket håret mitt og tror jeg tok for mye bleke middel?? Fikk sykt vondt i hodebunnen og begyne a gråte så begynte det å ryke av håret mitt... Skyldte alt ut oh det er bedre nå men rødt... er dette farlig og skjønner ikke hva jeg gjorde galt... gjort dette før.. :´( :´( :´( så redd"

 

I neste innlegg var hun strålende fornøyd med platinablondt resultat, før hun 30 min senere la ut bilde av at håret hadde brekt av 5 cm fra hodebunnen.

Endret av Superblomst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...