Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For oss som ikke får være med i det gode selskap så er det på sin plass å gjengi kommentarer og klaging typ "ååå du er bare så prippen! Alle gjør det jo!" 

:fnise: 

 

 

Alt for mange mangler en god del sperrer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de legger ut link til pakkelapper også og spør hva det er  :fnise:



Anonymous poster hash: 6f9b8...5c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Har dere lest kommentarene da på sex-maskinen? Er visst et par som har tagget venninnen sin og sagt typ "xxx har erfaring med denne:)" eller "xxx har ikke du en sånn?" (hvor sistnevnte sa "nei, det er broren min sin" - yeeeah right....)  :vetikke:

Endret av StripeyPanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest kommentarene da på sex-maskinen? Er visst et par som har tagget venninnen sin og sagt typ "xxx har erfaring med denne:)" eller "xxx har ikke du en sånn?" (hvor sistnevnte sa "nei, det er broren min sin" - yeeeah right....)  :vetikke:

 

Tror hele den der greia er kødding mellom venninner ;) Hadde kunnet skrevet noe sånt selv om jeg var 19-20.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Tror hele den der greia er kødding mellom venninner ;) Hadde kunnet skrevet noe sånt selv om jeg var 19-20.

 

Etter alt man har sett i den gruppa, så hadde jeg ikke vært overraska om de ikke tulla...!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere lest kommentarene da på sex-maskinen? Er visst et par som har tagget venninnen sin og sagt typ "xxx har erfaring med denne:)" eller "xxx har ikke du en sånn?" (hvor sistnevnte sa "nei, det er broren min sin" - yeeeah right....)  :vetikke:

Ja, men så spurde venninnen om de ikke pleide å dele den, da hun svarte at nei, men broren min og broren din deler. Ganske åpenlyst tull spør du meg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke til maskinen her, ble skikkelig nysgjerrig :fnise: har blitt blokkert fra gruppa nemlig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hallo, er de seriøse de som legger ut bilde av den der "maskinen" da? Folk altså :skratte::grine:



Anonymous poster hash: 5c1bc...637
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Å hallo, er de seriøse de som legger ut bilde av den der "maskinen" da? Folk altså :skratte::grine:

Anonymous poster hash: 5c1bc...637

 

 

Som i at de legger ut bilder av den maskinen de har selv...? :sjokk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, har fri i dag, så jeg kan se på alt det rare som skjer i gruppa live!

 

Ei der har bestilt sånn t-skjorte hvor man kan få sin egen skrift på. Kult det altså, men ikke når det er skrivefeil på! "Ste pappa" står det på t-skjorta, i tillegg til "siden 2015". To fluer i én smekk; både harry og skrivefeil! 

 

Skulle jeg kjøpt skjorte så hadde jeg i det minste sørget for at språket ble riktig.  :laugh:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. menneskene der inne som på død og liv skal kjøpe masse drittjulegaver på eBay. Jeg hadde blitt ekstremt sur for å få en falsk veske eller billig plast-juggel til jul. Da kan du heller bare kjøpe et Dove såpesett til 50 kr til meg. Vil ikke ha den dritten.



Anonymous poster hash: 3d1ac...390
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...