Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Lurte faktisk på hvorfor det ikke var noe nytt i tråden her i dag. 
Kjedelig! Men de må vel spare penger nå sånn at de har råd til å kjøpe mye juggel til hele slekta til jul ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StripeyPanda

Tror de lærte mye da de ble kjent med den første diskusjonstråden her på KG :P

Er ei som sa at hun brukte 13.000 på 1.5 mnd da. 

Ei som har kjøpt "colon cleanse super flush"-piller. Navnet sier vel seg selv. Men hva eeeer det med folk og det å tro at "detox" faktisk funker? :murvegg:

Ser av og til de som nettopp har flyttet og "trenger linker. Jeg mangler ALT" - kan du ikke bare gå på IKEA som normale folk og kjøpe ting der? Og så heller finne dilldall på Ebay _etter_ du har handlet ALT du TRENGER?

Og så de som vil ha tannblekingsmiddel... og til tross for mange som advarer mot det, noen har lagt ut bilder av sine skadede tenner/tannkjøtt etter Ebay-bleking.. og så kommer det EN person som sier "ja men jeg kjøpte xxx og det FUNKA sådetså:jolie:"  [.....]

Funnet etter en ti minutters scrolling. Lite action med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de lærte mye da de ble kjent med den første diskusjonstråden her på KG :P

Er ei som sa at hun brukte 13.000 på 1.5 mnd da. 

Ei som har kjøpt "colon cleanse super flush"-piller. Navnet sier vel seg selv. Men hva eeeer det med folk og det å tro at "detox" faktisk funker? :murvegg:

Ser av og til de som nettopp har flyttet og "trenger linker. Jeg mangler ALT" - kan du ikke bare gå på IKEA som normale folk og kjøpe ting der? Og så heller finne dilldall på Ebay _etter_ du har handlet ALT du TRENGER?

Og så de som vil ha tannblekingsmiddel... og til tross for mange som advarer mot det, noen har lagt ut bilder av sine skadede tenner/tannkjøtt etter Ebay-bleking.. og så kommer det EN person som sier "ja men jeg kjøpte xxx og det FUNKA sådetså:jolie:"  [.....]

Funnet etter en ti minutters scrolling. Lite action med andre ord.

13.000 på HALVANNEN MÅNED?!?! Herregud. Da lurer jeg på 1) hva hun har kjøpt, og 2) hvordan hun har råd til det. Selv folk med relativt god inntekt vil jeg påstå ikke kan bruke 13.000 på ebay-rølp. :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "colon cleanser", ei i kommentarfeltet spør "om man tømmer tarmen, blir man slank da?" Hun som la ut bildet svarer "ja".

Såeh...man blir tynn av å drite? Det var nytt for meg, trodde man pustet ut det meste man forbrenner og at det er avfallsstoffene som kommer ut bakveien. Oh no, x antall år med studier har vært feilinformasjon, burde ha tatt utdanningen min på facebook!

 

(Sært at de jeg kjenner meg IBS eller matintoleranser ikke er spiktynne da, de løper jo på do hele tida...Men tør ikke kommentere, da blir jeg vel kasta ut)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de lærte mye da de ble kjent med den første diskusjonstråden her på KG :P

Er ei som sa at hun brukte 13.000 på 1.5 mnd da. 

Ei som har kjøpt "colon cleanse super flush"-piller. Navnet sier vel seg selv. Men hva eeeer det med folk og det å tro at "detox" faktisk funker? :murvegg:

Ser av og til de som nettopp har flyttet og "trenger linker. Jeg mangler ALT" - kan du ikke bare gå på IKEA som normale folk og kjøpe ting der? Og så heller finne dilldall på Ebay _etter_ du har handlet ALT du TRENGER?

Og så de som vil ha tannblekingsmiddel... og til tross for mange som advarer mot det, noen har lagt ut bilder av sine skadede tenner/tannkjøtt etter Ebay-bleking.. og så kommer det EN person som sier "ja men jeg kjøpte xxx og det FUNKA sådetså:jolie:"  [.....]

Funnet etter en ti minutters scrolling. Lite action med andre ord.

Hva ebay-bleking de bruker? Det er ikke White Crest vel? :ohmy:

Anonymkode: 55712...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StripeyPanda

Hva ebay-bleking de bruker? Det er ikke White Crest vel? :ohmy:

Anonymkode: 55712...71b

Tror jeg har sett navnet White Crest også.. Når noen spør om hvilke tannblekinger som er bra så er det noen som advarer, og så linkes det i hytt og pine til diverse blekemidler og strips. At de tørr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett navnet White Crest også.. Når noen spør om hvilke tannblekinger som er bra så er det noen som advarer, og så linkes det i hytt og pine til diverse blekemidler og strips. At de tørr!

Håper det ikke er White Crest! Jeg har brukt White Crest en del. Tannkjøttet har jo blitt mer sensitiv men ikke noe mer enn det. Håper det ikke er altfor ødeleggende! De gjør tennene hvite til en svært rimeig pris.

Anonymkode: 55712...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Håper det ikke er White Crest! Jeg har brukt White Crest en del. Tannkjøttet har jo blitt mer sensitiv men ikke noe mer enn det. Håper det ikke er altfor ødeleggende! De gjør tennene hvite til en svært rimeig pris.

Anonymkode: 55712...71b

Det som er med Ebay er jo at det er haugevis av falske produkter. Greit med dilldall og adidas-pants og whatnot, men det de kjøper av kremer (ikke koreanske produkter men kina osv), hårblekemiddel, tannbleking.. Wææ! Får helt fnatt :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://diply.com/humor-mag/article/women-who-should-try-dress-before-purchasing

 

Denne dukket opp i feeden min nå. Tenkte med en gang på disse bomkjøpene folk publiserer bilder av i gruppa :fnise: 

De latex-strømpene var spesielt lekre! :ler: Kanskje jeg skal dele bildet på Ebay for fluffies-gruppa og spørre om noen har link til et par i plus size?

Fluffies-gruppa er grei men jeg begynner å bli drittlei av de samme klærne hele tiden. Folk gidder ikke sjekke (eller bryr seg ikke) om folk har delt linker og bilder før, så det er de samme klærne som går igjen hele tiden. Men jeg tier klokelig stille for jeg orker ikke drama og utkasting fra den gruppa også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://diply.com/humor-mag/article/women-who-should-try-dress-before-purchasing

 

Denne dukket opp i feeden min nå. Tenkte med en gang på disse bomkjøpene folk publiserer bilder av i gruppa :fnise: 

Hahaha! Mye gull.

Men forsåvidt: nummer 5 og 7 på den listen der var ikke såååååå langt ifra da. :P Og nummer 6 kunne strengt tatt kun trengt et underskjørt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Mye gull.

Men forsåvidt: nummer 5 og 7 på den listen der var ikke såååååå langt ifra da. :P Og nummer 6 kunne strengt tatt kun trengt et underskjørt. :D

Haha, ja her var det mye rart å se!! 
Men jeg er enig i at alle ikke var like langt fra. Den røde kjolen kunne hun jo bare beveget seg for å få til å bli lik. Eller kanskje hun som kjøpte den trodde at skjørtet skulle stå rett ut av seg selv? :vetikke: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig dette var i ebay barn/baby, men en dag nå var det ei som hadde bestilt allergiarmbånd til ungen sin der det stod peanut og egg allergy :ler:

Mitt første innlegg i tråden her. Mye morsomt dere skriver :ler:

Anonymkode: c28bb...a0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halleluja. Nå er det noen som hadde bestilt en parfyme og fikk dette:

12191395_10153677492865930_8810138935068

Haha, nesten som de som bestilte 5 liter vin på ebay og fikk små flasker :ler: 

De må virkelig lære seg engelsk der inne snart! :P 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes altfor mange der inne er ute etter skjønnhetsprodukter til en så billig som mulig pris - vippeserum, hårfarger, tannbleking osv. Hvordan tør de? Har sett noen som har fått problemer med håret etter å ha brukt de billige hårfargene. Huff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I skapet kor stekepannen mine har stått, blir det stygge flekker. Prøvde å vaske med vanlig klut først, da blei skiten smurt utover... så ein av dei berømte magiske svampene 😍 Det gikk som ein leik, tok ikkje i ein gang 😄"

Høres ut som hun har funnet opp produktet og prøver å selge det...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I skapet kor stekepannen mine har stått, blir det stygge flekker. Prøvde å vaske med vanlig klut først, da blei skiten smurt utover... så ein av dei berømte magiske svampene 😍 Det gikk som ein leik, tok ikkje i ein gang 😄"

Høres ut som hun har funnet opp produktet og prøver å selge det...

Æsj! 
Jeg ville absolutt ikke ha skrytt av at gryter, stekepanner, og kjøkkenskaper var så skitne at en vanlig klut ikke kan ta det en gang :spy: 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...