Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg synes mange her på KG er litt vel hurpete angående den eBay-gruppa :P Mye uskyldig blir latteliggjort. Er selv med i gruppa, og legger ikke like godt merke til saker å erte over som dere.

 

Men noen er det. Det med MK-veska, for eksempel. Da jeg først ble medlem i gruppa og så en slik post, tenkte jeg "åååh, så fin", men nå grøsser jeg ved tanken på å kjøpe en - selv en ekte. ALLE har den jo nå? Ser til og med flere damer i min egen lille by gå rundt med en. De har ødelagt alt :P

Det som VIRKELIG irriterer meg med gruppa er administratorene - SPESIELT de i Korea-gruppa. Fyfaen, for noen diktatorer! Regler ditt og regler datt. Nå har de til og med laget en regel over ting man IKKE får lov til å kjøpe på eBay.

Jeg følger ofte med i gruppa, men må innrømme at jeg kvier meg for å skrive noe selv på grunn av de dustete reglene. Det er liksom litt min stille demonstrasjon :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg synes mange her på KG er litt vel hurpete angående den eBay-gruppa :P Mye uskyldig blir latteliggjort. Er selv med i gruppa, og legger ikke like godt merke til saker å erte over som dere.

Men noen er det. Det med MK-veska, for eksempel. Da jeg først ble medlem i gruppa og så en slik post, tenkte jeg "åååh, så fin", men nå grøsser jeg ved tanken på å kjøpe en - selv en ekte. ALLE har den jo nå? Ser til og med flere damer i min egen lille by gå rundt med en. De har ødelagt alt :P

Det som VIRKELIG irriterer meg med gruppa er administratorene - SPESIELT de i Korea-gruppa. Fyfaen, for noen diktatorer! Regler ditt og regler datt. Nå har de til og med laget en regel over ting man IKKE får lov til å kjøpe på eBay.

Jeg følger ofte med i gruppa, men må innrømme at jeg kvier meg for å skrive noe selv på grunn av de dustete reglene. Det er liksom litt min stille demonstrasjon :P

De har vel virkelig ikke laget en regel for ting man ikke man kjøpe? :O men jeg er enig. De er helt rare. Sier man ikke skal linke, mens de linker selv. Senest på bloggen til hun ene i går, som hun igjen linket til i gruppa. Blir så irritert!

Anonymous poster hash: f4a7d...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg synes mange her på KG er litt vel hurpete angående den eBay-gruppa :P Mye uskyldig blir latteliggjort. Er selv med i gruppa, og legger ikke like godt merke til saker å erte over som dere.

 

Men noen er det. Det med MK-veska, for eksempel. Da jeg først ble medlem i gruppa og så en slik post, tenkte jeg "åååh, så fin", men nå grøsser jeg ved tanken på å kjøpe en - selv en ekte. ALLE har den jo nå? Ser til og med flere damer i min egen lille by gå rundt med en. De har ødelagt alt :P

Det som VIRKELIG irriterer meg med gruppa er administratorene - SPESIELT de i Korea-gruppa. Fyfaen, for noen diktatorer! Regler ditt og regler datt. Nå har de til og med laget en regel over ting man IKKE får lov til å kjøpe på eBay.

Jeg følger ofte med i gruppa, men må innrømme at jeg kvier meg for å skrive noe selv på grunn av de dustete reglene. Det er liksom litt min stille demonstrasjon :P

 

Er helt enig i at KK-gruppa (og eBay-gruppa) har drøye admins! Har de laget en liste over ting man ikke får kjøpe? :P Hvor er den? Det høres jo helt lættis ut.

 

Klart ikke hele eBay-gruppa er helt på trynet, men det er enkelte som har sine stunder. Og føler definitivt at det er en (overraskende) stor porsjon som burde føle seg truffet når det gjelder dette "kjøpe for å kjøpe"-greiene, som er det absolutt verste. :P 

 

Mitt favoritt-øyeblikk i gruppen så langt står mellom hun som ved et uhell kjøpte ring til 16k og hun med mannen som trodde at han hadde gjort et røverkjøp på seks liter vin (som da viste seg å være miniatyr-flasker til typ dukkehus). God underholdningsverdi, selv om hun med ringen får jeg litt vondt av. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei som klandrer selgeren for å ha sendt de tre tingene hun bestilte i samme pakke. Nå må hun jo betale toll. Siden selgeren hadde 12 års erfaring mener hun at han definitivt burde visst bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det hun som har kjøpt klær til ungen sin på 1 1/2 år og lar ungen bruke klærne uten å ha vasket de først...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååååååh, kan vi ikke lage en egen tråd for KK-gruppa også? Er det greit å gjøre det?
Mye hysteri i den gruppa, ihvertfall!



Anonymous poster hash: 7b6d3...b4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

ÅÅååååååh, kan vi ikke lage en egen tråd for KK-gruppa også? Er det greit å gjøre det?

Mye hysteri i den gruppa, ihvertfall!

Anonymous poster hash: 7b6d3...b4a

 

Gjør det gjør det!

Anonymous poster hash: 138e3...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gjør det gjør det!

Anonymous poster hash: 138e3...1f9

 

....gjennomfør det!

 

Men KK-gruppa er egentlig tredjeplass for meg når det gjelder LOLz og tryneklask. Om KK skal få tråd, synes jeg den alltid like herlige Mat fra bunnen skal få tråd :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....gjennomfør det!

 

Men KK-gruppa er egentlig tredjeplass for meg når det gjelder LOLz og tryneklask. Om KK skal få tråd, synes jeg den alltid like herlige Mat fra bunnen skal få tråd :danse:

 

Jaaaaa hehehe den gruppen er fantastisk. Hun Tanja har stålkontroll på alle innlegg og de fleste hyller henne som en matguru ;)

Anonymous poster hash: 6ec94...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange linker til rosa sløyfe-produkter i ebaygruppa. Denne synes jeg er lavmåls, rosa sløyfe er jo for kreftforeninga, og ikke ei  krone av det som man betaler fra det man bestiller via ebay blir donert. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange linker til rosa sløyfe-produkter i ebaygruppa. Denne synes jeg er lavmåls, rosa sløyfe er jo for kreftforeninga, og ikke ei krone av det som man betaler fra det man bestiller via ebay blir donert.

Det har ikke noe å si skjønner du, for de gir til andre veldedigheter/organisasjoner! *ironi* Haha, det er i hvertfall regla man får om man kritiserer kjøp av Toms f.eks.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe å si skjønner du, for de gir til andre veldedigheter/organisasjoner! *ironi* Haha, det er i hvertfall regla man får om man kritiserer kjøp av Toms f.eks.

Huff ja

En gang jeg skrev et innlegg på ebay-gruppa ang Toms så klikket de i vinkel på meg og snakket mot seg selv som typ:

"Ikke alle har råd til å kjøpe ekte vare må du skjønne, men likevel skal jo vi få lov å unne oss noe fint også

Og kanskje det er slik at vi donerer et par sko til et fattig barn når jeg kjøper fake toms?! Tenkt på det noen gang?"

Var ikke helt ordrett, men det var essensen av svaret jeg fikk :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååååååh, kan vi ikke lage en egen tråd for KK-gruppa også? Er det greit å gjøre det?

Mye hysteri i den gruppa, ihvertfall!

Anonymous poster hash: 7b6d3...b4a

Synes både KK og mat fra bunnen av-innlegg kan være hjertelig velkomne i denne tråden, siden det virker som om det er mange som er medlem i flere av gruppene 😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja

En gang jeg skrev et innlegg på ebay-gruppa ang Toms så klikket de i vinkel på meg og snakket mot seg selv som typ:

"Ikke alle har råd til å kjøpe ekte vare må du skjønne, men likevel skal jo vi få lov å unne oss noe fint også

Og kanskje det er slik at vi donerer et par sko til et fattig barn når jeg kjøper fake toms?! Tenkt på det noen gang?"

Var ikke helt ordrett, men det var essensen av svaret jeg fikk :ler:

 

:skratte: 

Nei, naturlig nok har den tanken aldri slått meg! :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel virkelig ikke laget en regel for ting man ikke man kjøpe? :O men jeg er enig. De er helt rare. Sier man ikke skal linke, mens de linker selv. Senest på bloggen til hun ene i går, som hun igjen linket til i gruppa. Blir så irritert!

Anonymous poster hash: f4a7d...fd2

 

 

Er helt enig i at KK-gruppa (og eBay-gruppa) har drøye admins! Har de laget en liste over ting man ikke får kjøpe? :P Hvor er den? Det høres jo helt lættis ut.

 

I den laga regellista står det at det er forbudt å kjøpe ting som ikke er godkjent i Norge. Legemidler ol. Det er jo veldig synd for alle de i gruppa som kjøper Crest tannbleking på eBay. De bryter gruppereglene :P

Dusteregel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ÅÅååååååh, kan vi ikke lage en egen tråd for KK-gruppa også? Er det greit å gjøre det?

Mye hysteri i den gruppa, ihvertfall!

Anonymous poster hash: 7b6d3...b4a

 

 

Jeg synes i hvert fall at den er mye dustete enn eBay-gruppa! Kanskje det bare er administratorene der inne som gjør at jeg har gruppa i vranghalsen. De kupper jo alle innleggene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I den laga regellista står det at det er forbudt å kjøpe ting som ikke er godkjent i Norge. Legemidler ol. Det er jo veldig synd for alle de i gruppa som kjøper Crest tannbleking på eBay. De bryter gruppereglene :P

Dusteregel.

Hvordan er det en dusteregel? Det er jo oppfordring til å gjøre noe ulovlig. Og det er så vidt jeg vet, ulovlig. Altså oppfordre andre til å gjøre noe ulovlig er ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det en dusteregel? Det er jo oppfordring til å gjøre noe ulovlig. Og det er så vidt jeg vet, ulovlig. Altså oppfordre andre til å gjøre noe ulovlig er ikke lov.

 

Det er ikke ulovlig å kjøpe noe som ikke er blitt godkjent ennå i Norge.

 

Og å ikke skrive noe er ikke en oppfordring om å gjøre noe. Det er som å si at de oppfordrer til stjeling siden de ikke skriver at det er ulovlig :P Skjønner ikke hvorfor dette er noe de skriver.

Folk må vel få kjøpe hva de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ÅÅååååååh, kan vi ikke lage en egen tråd for KK-gruppa også? Er det greit å gjøre det?

Mye hysteri i den gruppa, ihvertfall!

Anonymous poster hash: 7b6d3...b4a

 

Si ifra når den er klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når den er klar :)

Den er allerede i gang.

Anonymous poster hash: 8fcaf...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...