Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

O, du som metter liten fruvelsign mitt ebay, O finansministeren.Amen!

HAHAH! Den var bra 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vist ei som er kasta ut av ADMIN ,for å ikke ha delt link  :sjokkert:



Anonymous poster hash: 907b3...c0d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det er vist ei som er kasta ut av ADMIN ,for å ikke ha delt link  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 907b3...c0d

 

 

...for å IKKE ha delt? :P Altså, hun ble spurt, og sa "NEI DET VIL JEG IKKE!" eller bare... ikke har delt? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for å IKKE ha delt? :P Altså, hun ble spurt, og sa "NEI DET VIL JEG IKKE!" eller bare... ikke har delt? :P

Finner ikke igjen dialogen :P 

Det var ei som lurte på hvordan det ble av bildene til ei som hadde delt en del bilder, da svarte ADMIN at hun var sletter for å ikke dele link :P

Anonymous poster hash: 907b3...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda ei som poster om hvor mye hun handler, og hvor lei mannen er:

 

"Må innrømme att I en periode var det julaften I postkassa nesten daglig.
(Til min manns store frustrasjon.)
"Er så billig , nesten gratis", svarte jeg alltid .
"Hva skal du med alt", spurte stakkaren irritert?
"Æh, æh, bruke det vel"
(Ærlig talt så er mye ubrukt og en del kastet.)
Nå klør det I fingrene igjen.
Jeg bare må liksom.
Null viljestyrke.

Men hva bruker man som "god forklaring" på alle tingene som dumper ned I postkassa.??

Hvor mye er normal mnd handel på nett.??..."

 

Bra hun innser selv at det er et problem, men hun burde kanskje heller trene opp viljestyrken enn å sitte på gruppa og spørre etter forklaringer og unnskyldninger for overforbruket? 

 

Edit: Nå er det ei som har kommentert om at hun synes det virker som om enkelte mister hodet når det gjelder ebay og pengebruk. Lurer på hvor lenge den får stå?  :popcorn:

Endret av NumberSix
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det en som skrev et innlegg om at hun var utrolig skuffet over at ingen hadde svart på innlegget hennes der hun spurte etter fake merkeskjerf. For hun pleier nemlig å gjøre alt hun kan for å hjelpe og svare på andres innlegg, og så er det INGEN som vil gi henne linker til skjerf?  :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det en som skrev et innlegg om at hun var utrolig skuffet over at ingen hadde svart på innlegget hennes der hun spurte etter fake merkeskjerf. For hun pleier nemlig å gjøre alt hun kan for å hjelpe og svare på andres innlegg, og så er det INGEN som vil gi henne linker til skjerf? :jolie:

Og det skal være julegaver. Altså, å gi fake merkevare i julegaver eeeeer sååååå drøyt....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skal være julegaver. Altså, å gi fake merkevare i julegaver eeeeer sååååå drøyt....

Ja, jeg har lurt veldig på om de opplyser mottageren om at det er fake? Eller om de soler seg i glansen av å ha "slått på stortromma" og kjøpt Huckleberry-skjerf eller hva faen det heter til sin søster eller mor?

 

Hvis begge elsker falske merkevarer og det er forstått mellom dem at det er det det dreier seg om, er det vel greit nok, om enn tacky (og uetisk osv.), men jeg undres. Tør ikke spørre. Tør knapt puste når jeg scroller over gruppa  :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har lurt veldig på om de opplyser mottageren om at det er fake? Eller om de soler seg i glansen av å ha "slått på stortromma" og kjøpt Huckleberry-skjerf eller hva faen det heter til sin søster eller mor?

 

Hvis begge elsker falske merkevarer og det er forstått mellom dem at det er det det dreier seg om, er det vel greit nok, om enn tacky (og uetisk osv.), men jeg undres. Tør ikke spørre. Tør knapt puste når jeg scroller over gruppa  :fnise:

 

 

Word! Skuler i stillhet.

 

Av og til går jeg også og titter på profilene til noen av de rareste. Blir litt som å være i en dyrehage, eller, ikke at de er dyr, men at de gjør så mye rart. Så det blir liksom litt fascinerende å se, ettersom mange har tilnærmet helt åpne profiler. Blir ikke veldig overrasket når jeg leser at noen har fått kjøpeforbud fra finansministeren, og så ser at de har gått på Livets skole. :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker de om den Suck-It sprayen igjen (det var vel den som var grunnen til at det ble laget en egen tråd om gruppen?).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skal være julegaver. Altså, å gi fake merkevare i julegaver eeeeer sååååå drøyt....

Jeg hadde levert gaven tilbake til giver, hvis jeg hadde fått en fake merkeveske. Hadde heller vært uten gave da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp kjøpt den leppestiften her, sitter som et skudd. Satt på i en uke uten at fargen falmet. Måtte skrubbe den av med white spirit for å få den av. Fra Kina. Den inneholder rottepiss, MI, og diverse giftstoffer. Men etter å ha brukt den denne ene gangen har jeg ikke reagert, så den er helt trygg. Den nye fibermaskaraen var også fin, nytt og fresht med vipper som står i 90 grader. 

 

Også har jeg kjøpt denne fake MK vesken her, laget av barn (viktig at de har en jobb, så de ikke ender opp som prostituerte). Den lyser fake bling hele veien, slik at alle med ekte MK (som jeg absolutt ikke ønsker meg), kan bli misunnelige, siden min kostet 300 kr og er laget av hundeskinn og salmiakk, og deres kostet 3000 kr og er laget av okse (LOL!). Står i stil med den nye NIKE-dressen min.

I posten venter jeg på et rosa bondage sett (fan av Fifty Shades of Grey), TOMS, graveringspenn, kjole og 33 andre ting jeg ikke husker hva er.

Nå kjeder jeg meg, tips til kjøp under 20 kr som kommer raskt?

:skratte:

Anonymous poster hash: 0a7c2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker de om den Suck-It sprayen igjen (det var vel den som var grunnen til at det ble laget en egen tråd om gruppen?).

"Er bare å legge seg med hode utfor senge eller sofakanten. Da glir den lett bak om du trener litt! ;) i love doing that! Trenger ikke noe spray. Trenger bare øvelse :)"

TMI!!

Anonymous poster hash: 0287b...296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er bare å legge seg med hode utfor senge eller sofakanten. Da glir den lett bak om du trener litt! ;) i love doing that! Trenger ikke noe spray. Trenger bare øvelse :)"

TMI!!

Anonymous poster hash: 0287b...296

Atte, HVA?

Anonymous poster hash: 5c1bc...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12088109_1147328265281977_11202099066742

Så var det hun som plutselig hadde kjøpt ring til 16.000kr og lurte på hva pokker som hadde hendt. Hører til historien at hun har enda ikke blitt trukket på kortet, sender mail til selger osv, men det er 100 kommentarer med spørsmål om Visa kan bli trukket 16.000 i minus, om kjøpsloven og angrerett gjelder for dette osv.. De følger ikke så mye med! Får pakker med ting de ikke vet hva eeer, og aaaldri har bestilt ++... Slutter aldri å forundre meg, den shoppegalskapen som rår.

Men altså, HÆ?! Hun kjøpte en ring til 16k uten å skjønne det selv??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...