Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest bruker83924

Snakk om å følge med. Jeg visste ikke om alt "dramaet" på de forskjellige facebookgruppene. Dere skrev de godkjenner ikke nye medlemmer, er det slik fortsatt? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å følge med. Jeg visste ikke om alt "dramaet" på de forskjellige facebookgruppene. Dere skrev de godkjenner ikke nye medlemmer, er det slik fortsatt? :popcorn:

Aner ikke. Jeg er blitt kastet ut, og reglene/medlemsstoppen står ikke i gruppebeskrivelsen lenger :ler: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å følge med. Jeg visste ikke om alt "dramaet" på de forskjellige facebookgruppene. Dere skrev de godkjenner ikke nye medlemmer, er det slik fortsatt? :popcorn:

Sendte forespørsel for en evighet siden, men har ikke kommet inn. Sletta forespørselen her om dagen og sendte ny, men vet ikke om det hjelper. 

Anonymkode: a9516...1d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på jeg leste inne på den gruppa at de har begynt å slippe inn medlemmer igjen, men de slipper inn i puljer med jevne mellomrom, og at det var over 5000(!!!!!) som sto i ventekø på å bli medlem..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha da kan man vente lenge :P 

Bare til å sende forespørsel da og vente! Men egentlig er det så lite givende å få alt det samme på veggen at jeg står nok over :ler: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fremdeles ingen som gidder svare på hvorfor jeg har blitt kastet ut og blokkert, men de driter vel i at uskyldige får lide for at noen få har vært bittelitt stor i kjeften der inne og her på forumet. Dustekjerringer... Jeg vurderer nesten å skrive beskjed inne på fluffies-gruppa om behandlingen jeg har fått, rettet mot hun ene ADMIN'en der som også er ADMIN i jenter/kvinner-gruppa. Foreløpig har jeg såpass glede av fluffiesgruppa at jeg lar være. Men fortsetter de å repetere forespørsler om anbefalinger til julekjoler og slenge ut bilder av de samme plaggene hele tiden, så er det mulig jeg sprekker.

Anonymkode: 0b57a...954

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles ingen som gidder svare på hvorfor jeg har blitt kastet ut og blokkert, men de driter vel i at uskyldige får lide for at noen få har vært bittelitt stor i kjeften der inne og her på forumet. Dustekjerringer... Jeg vurderer nesten å skrive beskjed inne på fluffies-gruppa om behandlingen jeg har fått, rettet mot hun ene ADMIN'en der som også er ADMIN i jenter/kvinner-gruppa. Foreløpig har jeg såpass glede av fluffiesgruppa at jeg lar være. Men fortsetter de å repetere forespørsler om anbefalinger til julekjoler og slenge ut bilder av de samme plaggene hele tiden, så er det mulig jeg sprekker.

Anonymkode: 0b57a...954

Hva er fluffies-gruppa? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her er egentlig medlem i gruppa nå? 

Det er så lite som skjer i denne tråden at det virker nesten som at alle er blitt sparka ut. Eller har de bare lært hva nettvett er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... prøvde å legge ut bilde. Noen som ser det i innlegget over?

Anonymkode: 95222...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva er fluffies-gruppa? :P

Ebay for fluffies :) En gruppe der man deler tips til klær som er større enn typiske kinastørrelser.

Anonymkode: 0b57a...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...