Gå til innhold

Lise Valø

Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Ice_83 skrev:

Gratulerer til deg for at du fant frem alle kommentarene mine 👏👏 

Var,er ikke det nå . Spre kjærleik💞

Stod opp på rett fot idag. Så idag blir det å spre kjærlighet her også.💛 Kjekt Lise leser her og svarer på historien. Ps du bruker filter enda Lise, retrogram fra yulya.kors. 

Endret av Skrukketroll
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Skrukketroll skrev:

Stod opp på rett fot idag. Så idag blir det å spre kjærlighet her også.💛 Kjekt Lise leser her og svarer på historien. Ps du bruker filter enda Lise, retrogram fra yulya.kors. 

Hvem utgir seg som Lise da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser her; Du er veldig heldig som har så mange venner, Lise 😊👍 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne interiør instagrammeren som driver å skriver ting i innboksen til folk på instagram? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for ryktespredning og kommentarer til moderering. Dersom du har spørsmål til modereringen kan du sende meg en PM eller opprette en tråd på Ris og Ros Rampelyset. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

La merke til null merking av reklame på de barnestolene hun hadde fått til ungene. På story ble det merket som samarbeid med Jollyroom, mens i feeden var det ingen merking! Lurer på hva andre ting hun ikke merker som sponset/samarbeid av disse møblene hun klikker hjem hele veien. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det vises hver eneste gang hun er sammen med venner og tagge de HVER gang?!? Og det er vel og bra å være positiv og blid,men må det snakkes om konstant?!Det skal poengteres hele tiden,tror folk har fått det med seg et par ganger. Krampeaktig!🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 2.05, Ice_83 skrev:

Hun er heldig som har så mange venner iallfall.

På 7.8.2020 den 1.34, Ice_83 skrev:

Hvorfor må det vises hver eneste gang hun er sammen med venner og tagge de HVER gang?!? Og det er vel og bra å være positiv og blid,men må det snakkes om konstant?!Det skal poengteres hele tiden,tror folk har fått det med seg et par ganger. Krampeaktig!🙄

Nå må du bestemme deg, er hun ikke heldig lengre?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Here we go again....🙈

Endret av mammatilmakrell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 15.8.2020 den 11.29, Tinkabell skrev:

Noen som vet hva hun jobber med nå etter hun sa opp hos Bolia?

Instagram sikkert?

Trodde ikke hun var en Xs..Hun ser ut som hun er samme str som meg og jeg er en M stort sett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2020 den 18.38, Ice_83 skrev:

Instagram sikkert?

Trodde ikke hun var en Xs..Hun ser ut som hun er samme str som meg og jeg er en M stort sett. 

Hvor kom hennes str inn i bildet? Mye rart man skal henge seg opp i- og kommentere tydeligvis 🤦‍♀️ Latterlig... Jeg forsvarer ingen som velger å utlevere seg på den måten Lise V. og andre gjør. Men hadde vært så mye bedre om kritikken var konstruktiv..... Men det er vel for mye å be om her inne tror jeg....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har støttet Lise i situasjonen hun var/er i, men i dag oppdaget jeg at hun har blokkert meg på Instagram, helt uten grunn. Merkelig og barnslige holdning syns jeg. Blir ikke mere støtte fra min side nå!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mayaslillehjem skrev:

Jeg har støttet Lise i situasjonen hun var/er i, men i dag oppdaget jeg at hun har blokkert meg på Instagram, helt uten grunn. Merkelig og barnslige holdning syns jeg. Blir ikke mere støtte fra min side nå!

Hun der virker meget spesiell og ekstremt opptatt av bekreftelse!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...