Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Ser ikke slik ut! Jeg fulgte henne et par uker nå for å stille nysgjerrigheten min om hvorfor hun plutselig ble privat. Hun er like materialistisk som før og poster de samme interiørbildene som tidligere. Kanskje litt mer fokus på kosthold og henne selv men det er kun på stories. Her en kveld la hun ut et bilde der hun viser at hun har slanket seg. Videre fulgte «oppskriften» som var at hun kuttet brød, pasta og ris og spiste kun grønnsaker og andre sunne ting. Men så la hun til at hun spiste enorme mengder hvitost og smågodt hver dag, så her var det viktig med balanse i livet... og så tok det bare kort tid så var alle stories om mat og slanking slettet. Virker som hun ikke helt vet hvor grensa går for deling. Hun vil tydeligvis være en offentlig person? Men samtidig ikke? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Fikk også med meg dette, å dette har skjedd flere ganger at hun har slettet etter noen få timer.

Men seriøst Lise Sætre? Pasta, ris og brød? Er ikke farlig det vetdu, ikke gå på lavkarbo smellen igjen og ligg unna forever living.

Huff... Er litt mettet av denne damen, kan ikke hun bare la være å kommentere å spise sånn å sånn og gjør slik å slik? Hold deg til interiøret og ikke påvirke dem svake, er vel ikke lenge til hun skal anbefale noe hun kan selge igjen.🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det bare jeg som reagerer på at hun driver en så stor interiørinspo- konto på instagram når hun rett og slett kopierer fra andre.. Hun finner jo ikke på noe av det hun gjør selv? Se bare på kjellerstua- der er alt fra farge på veggen og møbler kopiert fra ei annen. Nå bytter hun ut møblene i stua si og hermer etter andre interiørkontoer for å få det likt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Marie1987 skrev:

Er det bare jeg som reagerer på at hun driver en så stor interiørinspo- konto på instagram når hun rett og slett kopierer fra andre.. Hun finner jo ikke på noe av det hun gjør selv? Se bare på kjellerstua- der er alt fra farge på veggen og møbler kopiert fra ei annen. Nå bytter hun ut møblene i stua si og hermer etter andre interiørkontoer for å få det likt! 

Hvem hermer hun etter? Jeg syns huset ser veldig kjedelig ut 👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåklokka*
18 minutter siden, Marie1987 skrev:

Er det bare jeg som reagerer på at hun driver en så stor interiørinspo- konto på instagram når hun rett og slett kopierer fra andre.. Hun finner jo ikke på noe av det hun gjør selv? Se bare på kjellerstua- der er alt fra farge på veggen og møbler kopiert fra ei annen. Nå bytter hun ut møblene i stua si og hermer etter andre interiørkontoer for å få det likt! 

Hun har alltid kopiert eller leid inn eksperter, i tillegg til alt samarbeidet, "reklame". Hun har virkelig ikke peiling på interiør, det er lett å se på den hylla på kjellerstua som hun har pyntet selv🙈 Jeg finner det også merkelig at en butikksjef på Bolia ikke har møbler eller småinteriør fra Bolia... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blåklokka* skrev:

Hun har alltid kopiert eller leid inn eksperter, i tillegg til alt samarbeidet, "reklame". Hun har virkelig ikke peiling på interiør, det er lett å se på den hylla på kjellerstua som hun har pyntet selv🙈 Jeg finner det også merkelig at en butikksjef på Bolia ikke har møbler eller småinteriør fra Bolia... 

Ja, det tenkte jeg på når ho skulle bytte møbler. Hvorfor ikke Bolia når ho jobber der. Det er dårlig reklame for butikken sin 👎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lyspæra skrev:

Hvem hermer hun etter? Jeg syns huset ser veldig kjedelig ut 👎

Husker ikke hvem kjellerstua er kopiert fra, men husker at hun la ut "takk for inspo" til ei og da var alt helt prikk likt. Nå har hun kjøpt likt bord som Lene Orvik, stol og et mindre bord er kopiert fra noen andre osv... Alt er bare herming! 
Enig med dere.. Merkelig at hun ikke handler på Bolia selv? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter hun ut møbler hele tiden?Og ekstremt skrytete og overdrevet positiv. Bra å være positiv men det der virker nesten påtatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan har hun råd til å kjøpe nye møbler konstant? Noe nytt som er undervegs hele tiden.
Og hun bryter karantenereglene når hun stadig har besøk av folk. Så kjentfolk der i kveld...Trodde det ikke var greit å besøke folk enda..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Blåklokka*

Det er jo kun de som har kjent henne i virkeligheten som vet hvordan hun er (eller var). Ser folk har reagert på de strenge vaskerutinene hun har, men viktig å huske at hun har en diagnose som forklarer mye (nei, jeg kan ikke skrive hva det er, det blir bare slettet som spekulasjon). Fint at noen finner inspirasjon til å ha et renere hus da, personlig kommer jeg aldri til å stå opp 06 i helga for å vaske😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.5.2020 den 15.22, Ice_83 skrev:

Hvordan er ho egentlig da mener du?Det er ekstremt med skryting og fremheving av positivitet.Nesten slitsomt. Kan virke som ho prøver å dekke over noe med den overdrevne 

 

Endret av Trinekleve
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hun er iallefall ikke mye opptatt av miljøet. Minner meg om den eldre garde og den gjengse «FrP velger» som ikke bryr seg om å redusere forbruk. Vi andre går vekk fra «bruk og kast» mentalitet. Veldig utdatert og umoderne av Lise 👎🏻

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser hun reklamerer for hudpleie produkter i storyen sin på IG. De produktene i seg selv er nå en ting, men å reklamere for botox lite når det ikke er lov å bruke ordet i reklame sier jo bare litt om hvor lite hun setter seg inn i ting. Går man på produktene sin egen insta ser man samme flasken, bare at den da er snudd slik at man ikke ser teksten botox. Når leverandøren selv er bevist, så er det rart ikke de reagerer. Hun ønsker så gjerne å være ett forbilde og en inspirasjon, da kan hun gjerne begynne med å sette seg inn i hva som er lov og ikke først. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mannen bare hjemme noen få dager og flere uker på jobb?Må være travelt å være alene med barna så mye. Kudos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*
1 time siden, Ice_83 skrev:

Er mannen bare hjemme noen få dager og flere uker på jobb?Må være travelt å være alene med barna så mye. Kudos!

To uker på og to uker av er vel vanlig skiftordning på sjøen. Og foreldrene hennes passer mye den eldste. Men for all del, mye å holde styr på de ukene han er borte👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å holde styr på når man skal vaske hele huset hver dag, samt ommøblere og skifte stil oftere enn andre skifter sokker 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...