Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

På 2.3.2020 den 18.35, Jegserdeg skrev:

Fikk også med meg dette, å dette har skjedd flere ganger at hun har slettet etter noen få timer.

Men seriøst Lise Sætre? Pasta, ris og brød? Er ikke farlig det vetdu, ikke gå på lavkarbo smellen igjen og ligg unna forever living.

Huff... Er litt mettet av denne damen, kan ikke hun bare la være å kommentere å spise sånn å sånn og gjør slik å slik? Hold deg til interiøret og ikke påvirke dem svake, er vel ikke lenge til hun skal anbefale noe hun kan selge igjen.🙄

 

På 26.3.2020 den 15.56, Lyspæra skrev:

Hvem hermer hun etter? Jeg syns huset ser veldig kjedelig ut 👎

 

På 26.3.2020 den 16.30, Marie1987 skrev:

Husker ikke hvem kjellerstua er kopiert fra, men husker at hun la ut "takk for inspo" til ei og da var alt helt prikk likt. Nå har hun kjøpt likt bord som Lene Orvik, stol og et mindre bord er kopiert fra noen andre osv... Alt er bare herming! 
Enig med dere.. Merkelig at hun ikke handler på Bolia selv? 🤔

 

På 30.3.2020 den 15.37, Ice_83 skrev:

Bytter hun ut møbler hele tiden?Og ekstremt skrytete og overdrevet positiv. Bra å være positiv men det der virker nesten påtatt. 

 

På 18.4.2020 den 1.29, Ice_83 skrev:

Hvordan har hun råd til å kjøpe nye møbler konstant? Noe nytt som er undervegs hele tiden.
Og hun bryter karantenereglene når hun stadig har besøk av folk. Så kjentfolk der i kveld...Trodde det ikke var greit å besøke folk enda..

 

På 2.5.2020 den 15.32, Blåklokka* skrev:

Det er jo kun de som har kjent henne i virkeligheten som vet hvordan hun er (eller var). Ser folk har reagert på de strenge vaskerutinene hun har, men viktig å huske at hun har en diagnose som forklarer mye (nei, jeg kan ikke skrive hva det er, det blir bare slettet som spekulasjon). Fint at noen finner inspirasjon til å ha et renere hus da, personlig kommer jeg aldri til å stå opp 06 i helga for å vaske😅 

 

På 2.5.2020 den 18.13, Skrukketroll skrev:

"OCD/støv på hjernen" er vel ikke så rart siden hennes Far startert opp med pyramide konsept å solgte mange støvsugere.

Dem hadde ingenting før og bodde i campingvogn i lengre tid ved huset de bygde på Flisnes.

 

På 2.5.2020 den 18.37, Trinekleve skrev:

Hadde det bare vært støv på hjernen som var problemet...

 

På 24.5.2020 den 16.52, Ice_83 skrev:

Må være noe OCD lignende. Helt kronisk!

 

På 26.5.2020 den 9.45, Showmustgoon skrev:

Ja jeg liker også både å vaske og rydde. Mange mener mitt hus er for ryddig og reint. Men jeg vasker da ikke lister og gulv hver dag!? Føler hun prøve å bygge et image. Før var det at Forever, nå er det vasking 🙊

 

På 5.6.2020 den 20.05, Elisiaflisa skrev:

Enig @Trinekleve ! 
 

påtide å roe ned filterbruken, kjente hu knapt nok igjen etter et bilde noen andre hadde tatt av henne og venninnene når hun var på tur til Oslo rundt 17.mai 🙈

Slike spekulasjoner er altså helt innafor; men når jeg skriver «voksne folk, skam dere!», blir det slettet. Fint om noen kan forklare meg reglene her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.9.2015 den 21.57, Kristinemarie1989 skrev:

.

Sletter innlegg, TS? Redd for å bli anmeldt? 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, mammatilmakrell skrev:

Sletter innlegg, TS? Redd for å bli anmeldt? 😂

Nei, jeg har blitt mer voksen på 5 år og fått litt mer reflekterte tanker om hva som er greit å skrive om et annet menneske. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
1 time siden, mammatilmakrell skrev:

Sletter innlegg, TS? Redd for å bli anmeldt? 😂

Lise selv?😉 Politiet finner ut hvem du er, uansett om du sletter en tråd. Det ligger alt i serverene "det originale" som har blitt skrevet (gjelder også anonym f.eks jodel). Men igjen, det skal mye til før politiet tar slike saker og det koster. Som en offentlig person må man tåle mye, se bare til blogger innleggene her f.eks. 

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Hva skjer? 

Lise snakket om mobbing ang dette forumet og hadde fått kritikk + noen hadde kontaktet hennes nye arbeidsgiver og sagt at hun ikke var noen bra person etc

Jeg mener man må tåle kritisk søkelys når man er en influenser og du har valgt å tre ut i offentligheten, man må tåle at folk mener noe om det som blir lagt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Gjest Jegserdeg skrev:

Lise selv?😉 

Nei, jeg er ikke Lise. Det går an å reagere på utsagn i denne tråden uten at det nødvendigvis angår en selv. Men jeg stikker igjen nå, i og med jeg ikke har fått noen forklaring fra moderatorer på hvorfor et «slutt å mobbe og skjerp dere»- innlegg blir slettet mens innlegg som går langt i å krenke et annet menneske får stå- i fem år. Rart forum, tror ikke jeg vil føle meg hjemme her. 

14 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Lise snakket om mobbing ang dette forumet og hadde fått kritikk + noen hadde kontaktet hennes nye arbeidsgiver og sagt at hun ikke var noen bra person etc

Jeg mener man må tåle kritisk søkelys når man er en influenser og du har valgt å tre ut i offentligheten, man må tåle at folk mener noe om det som blir lagt ut.

Enig. Spørsmålet er om man må tåle å høre at man er stygg («ton ned filterbruken»), at man har diverse psykiske lidelser, at man ikke klarer å holde på en jobb etc. Kanskje man må det, men ikke av folk som beskylder andre for mobbing. Det blir for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ice_83 skrev:

Ho har et kjempe lekkert hus og hjem😊👌 Men er ikke dette litt overdrevet? 

Vi som har fulgt med Lise i flere år vet at dette er overdrevet. Vi vet også at hun fortsatt henger ut om andre, før jul f.eks var hun på hotell ilag med søsteren og ting ble lagt ut på historien. Hun sa hun hadde forandret seg på 5år, da hun drev med forever living og presset på folk og la ut mye på snapchat men, hun glemmer selv hva hun legger ut og da blir det diskusjoner og spekulasjoner. Dette må man regne med når man er en influenser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2020 den 19.34, Skrukketroll skrev:

Lise snakket om mobbing ang dette forumet og hadde fått kritikk + noen hadde kontaktet hennes nye arbeidsgiver og sagt at hun ikke var noen bra person etc

Jeg mener man må tåle kritisk søkelys når man er en influenser og du har valgt å tre ut i offentligheten, man må tåle at folk mener noe om det som blir lagt ut.

Noen som vet hvor hun har fått ny jobb? Heldig og flink som kan få nye utfordringer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at hun plutselig viser rotet i huset nå da? Er ikke måte på hvor mye hun må påpeke at det er bombet til enhver tid.. Er vel bare noen uker siden hun la ut at hun alltid hadde det strøkent, og ett rotete hjem var noe hun ikke ville vise? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ice_83 skrev:

Hun er heldig som har så mange venner iallfall.

Krampeaktig spør du meg. Håper hun slutter å bruke så mye filter siden, hun nå for tiden skal vise så mye uperfekt hjemme hos seg selv. 

Stakkars leieboer så måtte være med i filmingen igår, spurte sikkert ikke om det var greit hun la det ut til så mange følgere.🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.6.2020 den 10.30, Showmustgoon skrev:

Noen som vet hvor hun har fått ny jobb? Heldig og flink som kan få nye utfordringer! 

Er det ikke møbelpleie? Siden det var så grufullt, mye om vasketips på hennes historie idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skrukketroll skrev:

Krampeaktig spør du meg. Håper hun slutter å bruke så mye filter siden, hun nå for tiden skal vise så mye uperfekt hjemme hos seg selv. 

Stakkars leieboer så måtte være med i filmingen igår, spurte sikkert ikke om det var greit hun la det ut til så mange følgere.🙄

Jeg tenker nok at hun spurte om tillatelse før hun la det ut. Kan ikke alle bare være snill med hverandre da? Ikke rart det er krig i verden si😂 .Og siden du blir så irritert på Lise, så går det fint an å slutte å følge henne på alle SOME. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skrukketroll skrev:

Stakkars leieboer så måtte være med i filmingen igår, spurte sikkert ikke om det var greit hun la det ut til så mange følgere.🙄

Hva ble lagt ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Bort å drikke vin med verdens beste naboer"

Går over nabo nr.1 som har nettopp sådd ny plen, før hun skal egentlig over til nabo nr.2. Må bare ikke gå ned innkjørselen til nabo nr.2,  jeg hadde ikke likt om min verdens beste nabo for over min nye plen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrukketroll skrev:

"Bort å drikke vin med verdens beste naboer"

Går over nabo nr.1 som har nettopp sådd ny plen, før hun skal egentlig over til nabo nr.2. Må bare ikke gå ned innkjørselen til nabo nr.2,  jeg hadde ikke likt om min verdens beste nabo for over min nye plen.

Trenger ikke være så bitter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 14.46, Ice_83 skrev:

Hun har vel jobbet i Bikbok også?Er noen venner som er fra andre bygder også. Latterlig å måtte tagge folk hver jævla gang man treffes. Viktig å vise verden at man har masse venner i alle aldre🙄

 

På 18.4.2020 den 1.29, Ice_83 skrev:

Hvordan har hun råd til å kjøpe nye møbler konstant? Noe nytt som er undervegs hele tiden.
Og hun bryter karantenereglene når hun stadig har besøk av folk. Så kjentfolk der i kveld...Trodde det ikke var greit å besøke folk enda..

 

På 5.2.2020 den 22.52, Ice_83 skrev:

Hun har ikke tenkt å åpne Instagram for offentligheten igjen?

Ikke mye bitter du heller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Skrukketroll skrev:

 

 

Ikke mye bitter du heller?

Gratulerer til deg for at du fant frem alle kommentarene mine 👏👏 

Var,er ikke det nå . Spre kjærleik💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...