Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Altså, dette huset er et av de kjedeligste jeg vet om. (Over)fylt av lekre, dyre møbler, men null personlighet. 
 

https://www.minmote.no/interioer/hjemme-hos/a/w8j6w4/mininterioerstil-lise-valoe

 

Og nøkkelen til å være fornøyd over tid er tydeligvis å kjøpe veldig dyrt… 🙄 kan vedde ganske mye på at om 5 år så er mange av møblene byttet ut, for lei kommer hun til å bli

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun virker helt blåst etter å ha lest artikkelen i min mote.

 

»

— Hvitt og grått er de dårligste fargene du kan ha, både hjemme og på kontoret.Det er en unaturlig for oss å oppholde oss i hvite omgivelser. Det er ikke en naturlig farge for oss, med mindre du er ute i snøstorm.

— Fargen er rett og slett for lys, og du kan få problemer med konsentrasjonen. Forskningen viser også at hvitt er den fargen man gjør mest feil i. At så mange kontorer og hjem er hvite, er et feilspor, mener Dagny Thurmann-Moe, som jobber som fargeekspert og konsulent.

https://www.aftenposten.no/bolig/i/QoroMR/disse-fargene-boer-du-ikke-bruke-i-hjemmet-og-paa-kontoret

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo et bildepent (overfylt) hjem - ingen tvil om det. Men jeg hadde aldri følt meg hjemme der. Og hun har ingen personlig stil, vises ikke hvem som bor der. Ingenting av barna, ingen bilder, ingenting! Jeg liker å komme til hjem hvor jeg ser at det bor folk. Ikke nødvendigvis rotete, men et personlig preg og ikke bare kopiert fra boligkataloger.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (14 minutter siden):

Hun har jo et bildepent (overfylt) hjem - ingen tvil om det. Men jeg hadde aldri følt meg hjemme der. Og hun har ingen personlig stil, vises ikke hvem som bor der. Ingenting av barna, ingen bilder, ingenting! Jeg liker å komme til hjem hvor jeg ser at det bor folk. Ikke nødvendigvis rotete, men et personlig preg og ikke bare kopiert fra boligkataloger.

Ja,enig. Noe så upersonlige hjem. Ikke mye koselig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Huset deres er ikke 500 kvm. Hun tar med garasjen, og det teller ikke når man finner ut hvor stort et hus er ;) Huset deres er 440 kvm ca. Garasjen er sinnsyk stor. Det er bare å måle opp å se selv. Synes det er ganske tåpelig å legge ut at huset deres er 500 kvm, når det ikke er det ;) 

Endret av Blinkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes ikke dette huset er noe WOW faktor jeg😏 Upersonlig. Ser ikke ut som det bor en familie der i det hele tatt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (På 10.8.2021 den 11.50):

Jeg syntes ikke dette huset er noe WOW faktor jeg😏 Upersonlig. Ser ikke ut som det bor en familie der i det hele tatt.

Reklame for møbelkatalog det første som slo meg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man bort fra begge utleieleilighetene og garasjen, er boligen de selv bor i toppen 120 kvadrat inkludert "kjellerstuen."

 

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Da er huset til salgs, deler hun på Instagram. Hvor går ferden videre tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (16 timer siden):

Da er huset til salgs, deler hun på Instagram. Hvor går ferden videre tro?

Min umiddelbare tanke er at «drømmehuset» ikke er drømmehuset lenger 🤷‍♀️
(Hun skal vel bygge et nytt hus i en annen stil, der hun nok en gang kopierer andre og lanserer det som sin «egen stil»)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å ikke ha alt på stell når man skal selge (ikke godkjent hybel, ikke ferdigattest). Bad uten fall til sluk er også tabbe i så nytt hus (bare for å nevne noe). Lurer også på hvorfor det er null bilder av hybel og leilighet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

acna skrev (19 timer siden):

Min umiddelbare tanke er at «drømmehuset» ikke er drømmehuset lenger 🤷‍♀️
(Hun skal vel bygge et nytt hus i en annen stil, der hun nok en gang kopierer andre og lanserer det som sin «egen stil»)

Hun har jo sagt tidligere at de hadde planer om å selge dette huset og bygge eller kjøpe noe som var mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke være så mye fortjeneste på dette huset? Alle de dyre løsningene de har valgt.. Flott hus da, eneste minuset for min del er at det ikke er noe hage. Lurer på om dette går fort 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott hus, men sterilt og lite personlig stil. Virker som det er om har vært om å gjøre å kjøpe dyrest mulig interiør, for å kunne vise fram😆 kunne tenkt meg huset mtp planløsning og utforming, og beliggenheten🤩 hadde stylet det opp med mer/ mørkere farger og mer personlig interiør, så hadde det blitt fint! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spesialpedagogen skrev (1 time siden):

Flott hus, men sterilt og lite personlig stil. Virker som det er om har vært om å gjøre å kjøpe dyrest mulig interiør, for å kunne vise fram😆 kunne tenkt meg huset mtp planløsning og utforming, og beliggenheten🤩 hadde stylet det opp med mer/ mørkere farger og mer personlig interiør, så hadde det blitt fint! 

Hadde vært gøy om en annen interiør-instagrammer hadde kjøpt det, noen som er flink med farger og detaljer, og vi hadde fått se huset i 'ny drakt'😊 En del grums i egenerklæring og takstrapport som forundrer meg. Og minus med null hage. Men solgt blir det nok!

Blir spennende å se hvor de skal flytte, og hvilke planer de har videre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (26 minutter siden):

Link til annonsen?

Gå inn på Krogsveen, søk på Sula (Sula kommune Møre og Romsdal). Ligger øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesialpedagogen skrev (2 timer siden):

Flott hus, men sterilt og lite personlig stil. Virker som det er om har vært om å gjøre å kjøpe dyrest mulig interiør, for å kunne vise fram😆 kunne tenkt meg huset mtp planløsning og utforming, og beliggenheten🤩 hadde stylet det opp med mer/ mørkere farger og mer personlig interiør, så hadde det blitt fint! 

Nettopp det som gjør at jeg absolutt ikke kunne tenkt meg det 😅 jeg har alltid trodd at huset lå nærmere Ålesund enn det det gjør. 
Tror du har rett i at mørkere farger ville vært finere på huset👍 På utsiden og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...