Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Vet dere hva jeg synes? 

At folk kan få velge selv. Det må da være lov? En annen ting jeg synes, det er at dere burde passe på dere selv. Det er på tide og slutte å prate dritt om andre. Merker noen her inne på KG sliter med ekstreme komplekser. 

La folk velge og bestemme selv. Man MÅ da ikke ha fremme barnas pynt. Kanskje hun har det, men velger og ikke ta bilde av det fordi kontoen hennes er til for å inspirere andre. Selv om kanskje ikke DU blir inspirert, finnes det mange andre som blir det. 

Skjerp dere kvinner! Det er 2021, på tide og «backe» hverandre istedenfor å spre negativt piss hele tiden. 

Ha en fortsatt fin kveld 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som kan hjelpe henne med stylingen da? Det første jeg hadde gjort er å kaste ut de enorme utepottene med plastpalmer. Samme  kjedelige bilder, men det blir vel slik når de må leie ut halve huset. Hvite møbler over alt, blir helt blenda. Hadde blitt mange skitne barnefingrer på møblene våre hvis jeg hadde det slik. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristen skrev (På 5.4.2021 den 8.56):

Enig. Det er veldig mye siste skrik i hvitt... og litt kjedelig.  Men i det hele tatt, veldig mange sånne moderne - litt minimalistiske hjem ligner på hverandre og det er i grunn ganske mye likt. Lurer på hvor barnetegningene er? 

Enig, men godt vi har hver vår smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enig. Fint hjem, men ekstremt sterilt, lite liv og lite personlighet. Fulgte henne en stund og etterhvert ble bildene bare kjedeligere og kjedeligere med det samme opp igjen og lite inspirerende. Å ekstreme og endeløse vaskereklamer! Av moderne hjem finnes det mange som er mer inspirerende enn hennes konto. Reagerer også på eksponeringen av barna på den kontoen der. Man kan si mye om andre influensere som Sara Emilie etz i forhold til eksponering av barn, men det er ingenting i forhold til det Valø deler på story. Deler ofte barna sine når de bader, har lite kle på seg osv. Ikke bra.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenkelig med den story ei la ut i går hvor hun ba Valø om unnskyldning og at hun hadde startet en hatkampanje for et år siden men at hun nå angret for seg selv og familien? Instagram profilen hennes er slettet like etter. Måten hun skrev det på lignet veldig på slik Lise snakker om seg selv. Har fulgt hun lenge å hun har aldri skrevet ting sånn før. Valø derimot skriver slik heletiden. Var så overdrevent med raushet og medmenneskelighet og at Valø var fantastisk...Nå har Valø liksom tilgitt og folk tror hun er så snill. Det er noe som skurrer her!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Før jeg sluttet å følge henne fikk jeg med meg de endeløse storyene hun la ut og hvordan hun brukte en konflikt med et par stykker til å hevde seg mobbet og trakkasert. En konflikt har alltid to sider og en konflikt er ikke mobbing! Men den som roper høyest vinner som regel dessverre. Å hun vant jo mange nye følgere på den måten. Stakkars den andre dama. Dette la hun nok ikke ut frivillig. Er nok derfor hun valgte å slette brukeren sin etterpå stakkar. Skurrer gjør det hvertfall. Måtte inn å se nå og i dag ser jeg hun hoverer over hele greia. Smakløst så det holder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som la ut story i går og slettet kontoen sin etterpå het cassandrasorum på insta tror jeg. Veldig trist for det virket som ei bra dame med en fin konto. Derfor det er noe som skurrer som brukeren over her sier. Det hun la ut på story hørtes helt ut som Lise pleier å skrive og snakke. Så det virket fabrikert fra Lise og dama stakkar slettet den fine kontoen sin rett etterpå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er storyene. Garantert at det er Lise som har skrevet dette selv. Ingen andre som skriver «&» isteden for «og».

Noe så pinlig!! Uff. Og stakkars Cassandra..

4A6F5420-C5DF-41F2-8B29-DB25881B4831.jpeg

B72BA52F-299F-4C85-9326-27EB10F64268.jpeg

D057922C-09D1-4BF7-AEFC-D3A8BD71ED2B.jpeg

A3961EC3-52D3-4A11-A4FD-25C6D11A9E29.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillepersille123
colakake skrev (11 minutter siden):

Her er storyene. Garantert at det er Lise som har skrevet dette selv. Ingen andre som skriver «&» isteden for «og».

Noe så pinlig!! Uff. Og stakkars Cassandra..

4A6F5420-C5DF-41F2-8B29-DB25881B4831.jpeg

B72BA52F-299F-4C85-9326-27EB10F64268.jpeg

D057922C-09D1-4BF7-AEFC-D3A8BD71ED2B.jpeg

A3961EC3-52D3-4A11-A4FD-25C6D11A9E29.jpeg

Dette er det kvalmeste jeg har sett. Åpenbart Lise. Utpressing! Fy f! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lukter utpressing lang vei ja! Ingen legger ut noe slikt frivillig og sletter seg fra Instagram etterpå. Stakkars Cassandra. På grunn av en konflikt, som Lise liker å kalle mobbing. Men Lise skriker høyt og hoverer igjen. Hun må være Dronning av drama og høste følgere ved å tråkke andre ned. Fysj!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor ikke hun Cassandra der ikke så langt fra Lise da? 🤔 Trodde de kjente hverandre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det ja. De bor i nærheten av hverandre og vet godt hvem hverandre er. Derfor dette er mistenkelig som bare det, siden storyene som ble delt ble delt på den måten og med den ordlyden! De som har fulgt Cassandra en stund, vet hun ikke skriver og formulerer seg slik. Lise derimot gjør det!  Som sakt, her lukter det utpressing lang vei. Lise er kjent for å ikke ta konstruktiv kritikk særlig bra eller voksent, så tipper Cassandra har blitt tvunget til dette skrittet dessverre. Bare så trist å se Lise hovere på kontoen sin og se hvordan hun tar imot alle hyllestene for hvor «tilgivende» og «raus» hun er. Men det er nok hun selv som har skrevet postene til Cassandra.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallander skrev (1 time siden):

Det stemmer nok det ja. De bor i nærheten av hverandre og vet godt hvem hverandre er. Derfor dette er mistenkelig som bare det, siden storyene som ble delt ble delt på den måten og med den ordlyden! De som har fulgt Cassandra en stund, vet hun ikke skriver og formulerer seg slik. Lise derimot gjør det!  Som sakt, her lukter det utpressing lang vei. Lise er kjent for å ikke ta konstruktiv kritikk særlig bra eller voksent, så tipper Cassandra har blitt tvunget til dette skrittet dessverre. Bare så trist å se Lise hovere på kontoen sin og se hvordan hun tar imot alle hyllestene for hvor «tilgivende» og «raus» hun er. Men det er nok hun selv som har skrevet postene til Cassandra.

Jeg som likte Cassandra så godt! 😔 Har ikke fulgt Lise da alt skal være så «perfekt» der. Ikke helt min stil det..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trøndelag84 skrev (19 minutter siden):

Jeg som likte Cassandra så godt! 😔 Har ikke fulgt Lise da alt skal være så «perfekt» der. Ikke helt min stil det..

Ja hun er ei skikkelig bra dame! Blir et virkelig savn på Instagram❤️ Var en herlig blanding av alt på kontoen til Cassandra og ikke minst EKTE! Både matlaging, interiør og familieliv! Derfor dette er så sykt! Hun kunne aldri lagt ut det hun gjorde på den måten uten å ha blitt tvunget til det på den ene eller andre måten. Det hun la ut var ikke ekte Cassandra og ikke den måten hun pleier å skrive og formulere seg på! Lise derimot formulerer seg slik! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som forundrer meg i denne interiør verdenen på insta og de som lever i den interiør/influencer verden som Lise. Er at ikke noen har et snev av kritisk sans!?  Hva er greia med det?? Tør de ikke?? Er kameraderiet i interiørbransjen sterkere enn egne verdier?? Hva er greia med at alle må skryte uhemmet av bilder og interiør som er direkte dritt og kjedelig?? Å ikke minst kommentarer på innlegg som er forkastelig egentlig, som Lise sitt innlegg i går?? Hvorfor er det ingen som kommenterer på miljø aspektet på Lise sin profil f.eks?? Bruk og kast, materialistisk, det økonomiske aspektet og overdrevent forbruk? Nei, min mening er at hun slipper unna fordi det er en interiør profil. Hadde hun vært livsstil, så hadde hun blitt slakta! Hun er et rævva forbilde rett og slett.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hva i alle dager er det som går av hun der Lise? Trodde hun var en skjønn voksen dame, men jaggu tok jeg feil. Hadde vært interessant å snakke med hun Casandra og høre hva som egentlig har skjedd. Veldig obvious at det er Lise som har fått henne til å poste det. Tagget Lise i hvert innlegg sånn at det går å reposte alt i sin helhet... Veldig lett å gjennomskue. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise kan ikke eie selvtillit eller selvbilde. Hva den dama gjør for oppmerksomhet og bekreftelse er skremmende! Rett og slett skremmende. Det ser du i alt hun legger ut og skriver! Ingenting er ekte, bare en haug med svada for at alle skal kommentere hvor god hun er. Å følger du ikke pipa hennes så bomber hun deg med konfronterende meldinger. Hun skriver en ting og gjør noe helt annet. Hun bryr seg piss om de hun ser på som mindreverdige på Instagram og de eneste hun hyller og deler på Instagram er bare venninner eller kontoer som er store og som hun ønsker og fise seg inn med. Hun er så lett å gjennomskue at det er pinlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...