Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Det er ingen som skriver slikt på den måten. Har noen en konflikt, så gjør man opp ved å sende melding eller snakkes. Dette lukter ugler i mosen som de skrives her. Blir spennende å høre hva som har skjedd. Er det slik man brøyter seg frem?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger ikke med. Hvorfor skulle hun ha blitt presset til å skrive dette? Kan noen oppsummere hva som har skjedd mellom disse to?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om mange(!) interiørkontoer på instagram som ikke kan fordra Lise, men som ikke tør å avfølge i frykt for hva som da vil skje. Helt sykt at en person kan ha så stor makt over folk hun ikke kjenner engang

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guttemusikken
moncabang skrev (13 timer siden):

Jeg vet om mange(!) interiørkontoer på instagram som ikke kan fordra Lise, men som ikke tør å avfølge i frykt for hva som da vil skje. Helt sykt at en person kan ha så stor makt over folk hun ikke kjenner 

Samme her

Endret av guttemusikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moncabang skrev (15 timer siden):

Jeg vet om mange(!) interiørkontoer på instagram som ikke kan fordra Lise, men som ikke tør å avfølge i frykt for hva som da vil skje. Helt sykt at en person kan ha så stor makt over folk hun ikke kjenner engang

Samme her også, veit om mange på Instagram som ikke kan fordra henne, men som du sier er redde for hva hun finner på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallander skrev (5 timer siden):

Samme her også, veit om mange på Instagram som ikke kan fordra henne, men som du sier er redde for hva hun finner på. 

Ja hva kan hun egentlig finne på? Uten å ødelegge for seg selv? Ser jo mange skryter av henne også...

Ser forresten at det brått ble slutt på trening og godtestoppen hennes. Nå er det reklame for godteri i stede 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de 4 siste innleggene til Lise inneholder sponsede produkter og ingen av innleggene er merket med reklame!! Hun må skjerpe seg altså! Hele kontoen hennes har blitt helt kommersiell og hun merker omtrent ikke et eneste bilde til tross for at det stort sett er sponsede produkter! Loven for merking er ganske tydelig, men Lise har vel kanskje litt vanskeligheter med å forstå seg på slikt! Dette burde hun vite som jobber som salg. Er til å bli matt av!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallander skrev (På 2.5.2021 den 14.01):

Samme her også, veit om mange på Instagram som ikke kan fordra henne, men som du sier er redde for hva hun finner på. 

Virkelig? Kan ikke alle stå sammen mot Lise da? Hvor mye makt kan hun egentlig ha? Bør jo bli bannet fra Insta 😳

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffefilter
Wallander skrev (På 8.5.2021 den 14.25):

Alle de 4 siste innleggene til Lise inneholder sponsede produkter og ingen av innleggene er merket med reklame!! Hun må skjerpe seg altså! Hele kontoen hennes har blitt helt kommersiell og hun merker omtrent ikke et eneste bilde til tross for at det stort sett er sponsede produkter! Loven for merking er ganske tydelig, men Lise har vel kanskje litt vanskeligheter med å forstå seg på slikt! Dette burde hun vite som jobber som salg. Er til å bli matt av!

Selv en vaskelmiddelselger må vite hva som er lov og rett.

Ikke noe gærent i å være vaskemiddelselger altså, for all del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at hun leser her inne når hun i dag merker innlegget sitt riktig med «REKLAME» med store bokstaver først i innlegget. Men hallo, hvor vanskelig kan det være. Men siden du leser her inne Lise, så vil jeg også fortelle deg at det IKKE er innafor å bruke filter når du reklamerer for fillers, rynkebehandling etz slik du gjør på story i dag! Håper FIM og forbrukertilsynet går henne litt i sømmene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffefilter skrev (På 10.5.2021 den 16.21):

Selv en vaskelmiddelselger må vite hva som er lov og rett.

Ikke noe gærent i å være vaskemiddelselger altså, for all del. 

«Selv en vaskemiddelselger»… 🙄 Jeg har arbeidet i ungdomsskolen i mange år, dette er klassisk mobbing. Har ikke en døyt med interesse for Valøe,  vaskemiddel eller interiør, men å se hvordan mean girlsene jeg jobber med til dagen blir i fri dressur som voksne damer, er interessant. Og trist, mest av alt trist. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallander skrev (På 10.5.2021 den 18.59):

Skjønner at hun leser her inne når hun i dag merker innlegget sitt riktig med «REKLAME» med store bokstaver først i innlegget. Men hallo, hvor vanskelig kan det være. Men siden du leser her inne Lise, så vil jeg også fortelle deg at det IKKE er innafor å bruke filter når du reklamerer for fillers, rynkebehandling etz slik du gjør på story i dag! Håper FIM og forbrukertilsynet går henne litt i sømmene. 

Det heter «går henne litt etter i sømmene». 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Wallander skrev (På 28.4.2021 den 9.46):

Enig. Fint hjem, men ekstremt sterilt, lite liv og lite personlighet. Fulgte henne en stund og etterhvert ble bildene bare kjedeligere og kjedeligere med det samme opp igjen og lite inspirerende. Å ekstreme og endeløse vaskereklamer! Av moderne hjem finnes det mange som er mer inspirerende enn hennes konto. Reagerer også på eksponeringen av barna på den kontoen der. Man kan si mye om andre influensere som Sara Emilie etz i forhold til eksponering av barn, men det er ingenting i forhold til det Valø deler på story. Deler ofte barna sine når de bader, har lite kle på seg osv. Ikke bra.

Har reagert på det samme. Men sluttet å følge henne for en stund siden. Null inspo -mye reklame -altfor mye bruk av barn..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Humoristen

Hun var nominert til Gullfjæren, moderne hjem , men vant ikke. Hva synes dere om vinneren kontra hennes hus?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristen skrev (39 minutter siden):

Hun var nominert til Gullfjæren, moderne hjem , men vant ikke. Hva synes dere om vinneren kontra hennes hus?

 

 

Egil sitt hus ser mer ut som et hjem versus Lise sitt hus som ser ut som en møbelkatalog.

Begge har en minimalistisk stil, men synes Egil klarer å vise personlighet. Han har bilder på veggene, levende planter og friske blomster. Han er veldig flink på stilleben og styling til foto. Selv om stilen er enkel og dempet i fargevalg klarer han å skape et lunt uttrykk og jeg som liker en fargerik og mer eklektisk stil kunne ha flyttet inn og trivdes hos Egil.

Lise sitt hus er et stort kjempefint hus totalt blottet for personlighet etter min mening. Det fremstår som «kaldt» og tomt selv om det er fylt med mange ting som hver for seg er fine, men som sammen gir en «katalogfølelse»

Hos Egil ser det ut som han har kjøpt ting han liker hos ulike butikker mens det hos Lise ser ut som hun har gått inn på en butikk og kjøpt alt som har «riktig merke».

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
EtuMoana skrev (På 22.6.2021 den 10.04):

Egil sitt hus ser mer ut som et hjem versus Lise sitt hus som ser ut som en møbelkatalog.

Begge har en minimalistisk stil, men synes Egil klarer å vise personlighet. Han har bilder på veggene, levende planter og friske blomster. Han er veldig flink på stilleben og styling til foto. Selv om stilen er enkel og dempet i fargevalg klarer han å skape et lunt uttrykk og jeg som liker en fargerik og mer eklektisk stil kunne ha flyttet inn og trivdes hos Egil.

Lise sitt hus er et stort kjempefint hus totalt blottet for personlighet etter min mening. Det fremstår som «kaldt» og tomt selv om det er fylt med mange ting som hver for seg er fine, men som sammen gir en «katalogfølelse»

Hos Egil ser det ut som han har kjøpt ting han liker hos ulike butikker mens det hos Lise ser ut som hun har gått inn på en butikk og kjøpt alt som har «riktig merke».

Takk, derfor er interiør litt vanskelig …. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...