Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Altså, blir overrasket om det huset blir solgt til den prisen. Ligger i gokk. Markedet i området er veldig selektivt, det er noen områder som er populære, men generelt vanskelig å selge boliger i den prisklassen. 
 

Har sagt det før, jeg synes det huset er så kjedelig og uinspirerende. Masse «riktige» møbler og interiør, men satt sammen ligner det mer på en møbelbutikk, ikke et hjem. Fryktelig upersonlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12,8 mill er jo ingenting for et så stort hus. I hvertfall ikke prismessig for oss som er vant til slike priser her på Østlandet. Blir nok sprekere med freshere farger! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å prisen for årets kvalmeste går til… 🙄🤢 Hell og lykke med salg, men makan til selvskryt fra fasadedronninga har ingen hemninger!😳🤮 Alt er fint på Instagram🤭

5E30792D-C796-4981-AFE5-BE2F28FE06AF.jpeg

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallander skrev (Akkurat nå):

Å prisen for årets kvalmeste går til… 🙄🤢 Hell og lykke med salg, men makan til selvskryt fra fasadedronninga har ingen hemninger!😳🤮 Alt er fint på Instagram🤭

5E30792D-C796-4981-AFE5-BE2F28FE06AF.jpeg

Sykt... Snakk om fasadeliv

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp noenting på instastory jeg🤔 rart.... Har ikke fått opp noenting fra den dama på lange tider i story... Kan det være at hun sitter å fjerner folk fra å kunne se? Har aldri kommentert i negativ retning. Så skjønner evt ikke hvorfor 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (1 time siden):

Sykt... Snakk om fasadeliv

Blir den dama aldri fornøyd??? Virker ikke sånn..... Må være veldig trist å jobbe så hardt for overgå seg selv hele tiden. Alt er alltid så svulstig.
Husker forresten hun sa at hun var religiøs for lenge siden. Er ikke mye som er religiøst med den dama der. Bare trist 😞 

Er det noen her som kjenner henne på ordentlig? Er hun virkelig slik, eller er det bare en fasade hun prøver hardt å holde på? Virker veldig påklistret hele greia....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wallander skrev (10 timer siden):

Å prisen for årets kvalmeste går til… 🙄🤢 Hell og lykke med salg, men makan til selvskryt fra fasadedronninga har ingen hemninger!😳🤮 Alt er fint på Instagram🤭

5E30792D-C796-4981-AFE5-BE2F28FE06AF.jpeg

Tror noen må fortelle henne hva "sykt ydmyk" betyr

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bite i meg det jeg sa om at huset ville være tungsolgt. Men er fortsatt overbevist om at pris er for høy. Noen har blitt blendet av et instahjem.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (15 minutter siden):

Jeg må bite i meg det jeg sa om at huset ville være tungsolgt. Men er fortsatt overbevist om at pris er for høy. Noen har blitt blendet av et instahjem.. 

Tror vi er flere som ble overrasket. Fristende å tippe at kjøper er en av hennes følgere😅

Uansett, kjekt for de å få en så god pris! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (6 timer siden):

Tror noen må fortelle henne hva "sykt ydmyk" betyr

Ja dette var lite ydmykt! Voksne folk som så ukritisk skryter over hvor mye penger de har.. usjarmerende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset er greit nok det, ingenting galt med det. Men ja lite personlig og kjedelig. Det kan man ytre å ha en mening om uten å være det spøtt misunnelig. Det er dama det i hovedsak stusses på. Hvorfor ha i bioen sin at huset er 500 kvadrat for så å bli tatt på sengen når hun skal selge å fjerne det, da huset i realiteten er litt over 300. Det er det kvalmende selvskrytet og overdrivelsene mange reagerer på🤮 Den krampaktige fasaden det fremstår som hun helt manisk prøver å opprettholde. Men som for de fleste blir oppfattet som nettopp det; KRAMPEAKTIG!  For ikke å glemme alle de med personlige erfaringer med henne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (På 3/15/2022 den 10.13):

Jeg må bite i meg det jeg sa om at huset ville være tungsolgt. Men er fortsatt overbevist om at pris er for høy. Noen har blitt blendet av et instahjem.. 

Solgt for 13,5mill, så det var tydeligvis riktig pris og lettsolgt😲

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte henne før, men når det ble mye av de samme bildene av huset om og om igjen så ble det kjedelig å følge med. For meg er huset litt for sterilt med lite personlighet. Den store peisen som blokkerer utsikten fra kjøkkenet kunne jeg vært foruten. Jeg lurer på om de hadde hatt råda til å bygge huset uten all den sponsen 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiffle
Wallander skrev (På 14.3.2022 den 22.20):

Å prisen for årets kvalmeste går til… 🙄🤢 Hell og lykke med salg, men makan til selvskryt fra fasadedronninga har ingen hemninger!😳🤮 Alt er fint på Instagram🤭

5E30792D-C796-4981-AFE5-BE2F28FE06AF.jpeg

Folk som sier de er ydmyke er IKKE ydmyke. blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffle
Frublå skrev (På 14.3.2022 den 23.23):

Får ikke opp noenting på instastory jeg🤔 rart.... Har ikke fått opp noenting fra den dama på lange tider i story... Kan det være at hun sitter å fjerner folk fra å kunne se? Har aldri kommentert i negativ retning. Så skjønner evt ikke hvorfor 🤷‍♀️

Du får lage deg en "skyggekonto" så finner du fort ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffle skrev (1 time siden):

Du får lage deg en "skyggekonto" så finner du fort ut av det :)

Da er det faktisk sånn at jeg har blitt blokkert på instastoryen hennes 🤦‍♀️ Fant det ut nå. Veldig spesielt. Jeg kjenner henne ikke overhodet. Men skjønner mye mer av alt som har blitt skrevet om henne her inne nå. Så tåpelig å bli utestengt fordi jeg kommenterte en story om at hun brukte spray på skjermene i den nye bilen deres. Vi har også kjøpt ny bil, og da fikk vi klar beskjed om at touch-skjermer og andre skjermer ikke skal ha fuktighet på seg. Kun tørre mikrofiberkluter. Fikk da selvfølgelig et svar hvor hun forsvarte dette. Og det må hun gjerne gjøre. Ville egentlig bare si ifra så hun ikke ødela bilen- og gav andre råd som ikke anbefales av leverandører.. Kun et velment råd og ikke noe annet fra min side.. Ikke noe spydig eller stygt skrevet overhodet.. Hun likte tydeligvis ikke at jeg stilte spørsmålstegn ved produktene hun reklamerte for...

Makan til hårsår dame 🤯 Tåler virkelig ingen verdens ting hun der.... 

Det får meg til å tenke på alt tøv hun har lagt ut på instastory (før jeg ble blokkert der selvfølgelig😝) om at man skal være snille med hverandre og nestekjærlighet og bla bla bla. Altså......🙄 Jeg har aldri vært ufin eller ønsket henne noe som helst vondt. Også blir man blokkert på story bare fordi man gir et lite tips/råd. Har ikke ord jeg. Den dama må ha store problemer med seg selv.... stakkars! Ble ihvertfall «kurert» fra å forsvare den dama på noen som helst måte for å si det sånn 🥵 Det der er bare latterlig! 

Endret av Frublå
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blinkie

LV skriver at huset deres er 500 kvm på hennes private IG profil. Med en gang Finn annonsen osv kommer ut, da er huset «bare» 342 kvm. Det blir for dumt spør dere meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle om huset er 220 eller 800 kvm. Synes hun klarer seg fint jeg, hun er tross alt salgssjef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grauthaud skrev (Akkurat nå):

Spiller vel ingen rolle om huset er 220 eller 800 kvm. Synes hun klarer seg fint jeg, hun er tross alt salgssjef

Men hvorfor skryte av at det er større enn det der da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grauthaud skrev (7 minutter siden):

Spiller vel ingen rolle om huset er 220 eller 800 kvm. Synes hun klarer seg fint jeg, hun er tross alt salgssjef

Tuller du???? En salgssjef som ikke tåler konstruktiv kritikk? Uproft kaller man det 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...