Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

meretekristin skrev (1 time siden):

Jo Lise gjør det. Jeg støtten henne i mobbe situasjonen hun var i, men plutselig helt ut av det blå blokkerte hun meg. Jeg fikk kontakt med henne på en annen måte og hun hun utdypet aldri hvorfor. Lise er gal ja og det kan mange andre også dokumentere.

Kjenner du Lise personlig siden du "beskytter henne"? 

Nei jeg kjenner henne ikke, men har lært at det er alltid to sider av en sak. Hun er også en mor og en kone, og hadde hun vært gal så hadde vel mannen dratt sin vei med ungene? 

For meg virker hun mer for å være litt stor og fin på det. Synes også det er merkelig at hun ikke har delt prosessen med husbyggingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Horselady skrev (26 minutter siden):

Nei jeg kjenner henne ikke, men har lært at det er alltid to sider av en sak. Hun er også en mor og en kone, og hadde hun vært gal så hadde vel mannen dratt sin vei med ungene? 

For meg virker hun mer for å være litt stor og fin på det. Synes også det er merkelig at hun ikke har delt prosessen med husbyggingen. 

Tror det er fordi de ikke har gått etter planen. Hun delte ho inspo bilde til sitt neste hus og det var ikke måte på. Jeg _tror_ de har gått for nøkkelferdig hus, av de som ble lagt ut tidligere på finn.no😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (23 timer siden):

Hun er aktiv igjen ja, med samme kontoen som før. 
Hun la nylig ut noen bilder fra datterens rom, nydelig tapet! Det gleder meg å se litt farger og mønster, og ikke bare hvitt/beige😊

Jeg var visst blokkert jeg, av uviss grunn. Har aldri hatt kontakt med henne. Jaja, går vel kanskje ikke glipp av så mye uansett 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wibes2023 skrev (22 timer siden):

Skremmende at hun har små barn??? Er du seriøs? Hva i alle dager er skremmende med det? Håper DU ikke har barn som kan dømme en person på den måten du gjør. Alle her forstår at du ikke plutselig ut av det blå fikk en melding med drittslenging, da må det være en grunn til det. Legg gjerne ut sjermdump av det stygge, så kan jeg helder spise ordene mine! 

Det er meg klekkelig uinteressant om du tror på meg eller ikke. Men det er helt sant at hun sendte meg melding helt ut av det blå og jeg er ikke den eneste som fikk tilsendt slike meldinger, det er viden kjent innenfor interiørfolk på Instagram hvordan hun holdt på. 

Endret av J_1990
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13en skrev (6 timer siden):

Tro meg dette er kjent i hele interiør miljøet på Instagram. Lise sendte meldinger i hytt og vær til mange for å rakke ned ei annen interiør instagrammer. Det var heeelt drøyt. Hun er en kjent mobber! Å jeg har sett bevis fra flere. Lise er et virkelig ondt menneske!

Det er helt sant… hun var ute etter å ødelegge livet til ei på Instagram av ukjent grunn og hun prøvde å dra med alle andre for å mobbe og fryse ut vedkommende og når man ikke ønsket å ta del i det hun holdt på med gikk hun i mot de som satte ned foten mot henne også. Barnslig mobbeoppførsel!

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (På 29.4.2023 den 15.27):

Det er helt sant… hun var ute etter å ødelegge livet til ei på Instagram av ukjent grunn og hun prøvde å dra med alle andre for å mobbe og fryse ut vedkommende og når man ikke ønsket å ta del i det hun holdt på med gikk hun i mot de som satte ned foten mot henne også. Barnslig mobbeoppførsel!

Ja, det var akkurat slik det var. Helt forkastelig og en grusom måte å oppføre seg på av et voksent menneske! Enkelte i dette miljøet er jo helt syke og Instagram går dem fullstendig til hodet! Valser over andre mennesker for å heve seg selv. Grusomt! Å nei, dette er ikke rykte spredning. Jeg har med mine egne øyne sett det med begge to.

Endret av 13en
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som kan få stoppet denne dama. At hun holder på som hun gjør, useriøs og blokkerer personer uten grunn, henger ut personer som kommer med en kommentar, deler bilder av sine barn i uheldige situasjoner. 

Ja noen burde melde henne for eksponering av barn som ikke kan forsvare seg selv.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vipps publiserte hun et langt innlegg om kjøp av ferdighus og at hun skjermer barna osb. Og forklaring på hvorfor de ikke har bygd.

Sitert Lise:

Samt at det finnes mennesker som ikke har de rette intensjonene. Det finnes gode mennesker men også de som bruker hvert sekund til å fotfølge privatlivet til både meg og andre her inne. 

Hun beskriver jo seg selv, noe ofte skjer med slike mennesker som Lise. Hun er ondskapsfull, men fremstår så uskyldig og snill😝

Lise: vi vet du leser her inne.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meretekristin skrev (13 timer siden):

Og vipps publiserte hun et langt innlegg om kjøp av ferdighus og at hun skjermer barna osb. Og forklaring på hvorfor de ikke har bygd.

Sitert Lise:

Samt at det finnes mennesker som ikke har de rette intensjonene. Det finnes gode mennesker men også de som bruker hvert sekund til å fotfølge privatlivet til både meg og andre her inne. 

Hun beskriver jo seg selv, noe ofte skjer med slike mennesker som Lise. Hun er ondskapsfull, men fremstår så uskyldig og snill😝

Lise: vi vet du leser her inne.


Håper virkelig flere leser her inne- og ikke faller for det tøvet hun skriver. Hun blokkerer over en lav sko. Selv har jeg blitt blokkert fra story på insta av en eller annen tullete grunn. Det eneste jeg vet jeg har «gjort» henne er å kommentere noen produkter hun reklamerte for. Ikke en slem kommentar heller, bare et undrende svar til et reklameinnlegg. 
Dama er sinnsykt hårsår og tåler ikke annet enn skryt og pene ord. Alt annet tar hun særs personlig og blokkerer over en lav sko. Altså?!?! Hva er dette for et menneske? At folk forsvarer dette kvinnemennesket er meg en gåte. Tror ikke jeg har vært borti en mer falsk person jeg… 
 

Lurer forøvrig på hvorfor de gikk fra det «palasset» de hadde, til et ferdighus som er så plaint som det går an… Syns det var veldig rart å selge det huset de bygde.. Kanskje husdrømmen ble litt for kostbar 🫣🤪 Håper karma kommer og biter henne hardt! 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (På 29.4.2023 den 10.33):

Nei jeg kjenner henne ikke, men har lært at det er alltid to sider av en sak. Hun er også en mor og en kone, og hadde hun vært gal så hadde vel mannen dratt sin vei med ungene? 

For meg virker hun mer for å være litt stor og fin på det. Synes også det er merkelig at hun ikke har delt prosessen med husbyggingen.

Endret av frustrertedruer
Burde ikke bidra med ryktespredning, angrer på kommentaren min.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (23 timer siden):


Håper virkelig flere leser her inne- og ikke faller for det tøvet hun skriver. Hun blokkerer over en lav sko. Selv har jeg blitt blokkert fra story på insta av en eller annen tullete grunn. Det eneste jeg vet jeg har «gjort» henne er å kommentere noen produkter hun reklamerte for. Ikke en slem kommentar heller, bare et undrende svar til et reklameinnlegg. 
Dama er sinnsykt hårsår og tåler ikke annet enn skryt og pene ord. Alt annet tar hun særs personlig og blokkerer over en lav sko. Altså?!?! Hva er dette for et menneske? At folk forsvarer dette kvinnemennesket er meg en gåte. Tror ikke jeg har vært borti en mer falsk person jeg… 
 

Lurer forøvrig på hvorfor de gikk fra det «palasset» de hadde, til et ferdighus som er så plaint som det går an… Syns det var veldig rart å selge det huset de bygde.. Kanskje husdrømmen ble litt for kostbar 🫣🤪 Håper karma kommer og biter henne hardt! 

Hun har sagt flere ganger at det ble for stort, at de ønsket seg noe mindre og derfor ville bygge noe nytt. Det er vel det de har gjort nå, bortsett fra at de har bygget et annet sted enn da hadde tenkt og valgt et ferdighus. Ikke noe galt i det. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint hus, men brukt interiørkonsulent Caroline Helle og fått KLIN lik stil som henne. Lamper tapet spisestue kjøkkeninnredning, benkeplater 😅

spesielt av Caroline og hjelpe noen til å velge akkurat det samme som hun har i eget hus…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve huset ser fint ut,men for et nitrist interiør. Så kaldt og upersonlig. Ikke mye koselig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke noe å bruke tiden på, hun fremstår kjekk og snill men er en som snakker ned andre. Ikke greit.  Håper hun blir gjennomskuet av flere. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...