Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Nå er hun liksom litt tilbake.. mye dårligere billedkvalitet og skuffende interiør.. blir så nysgjerrig på hva som har skjedd!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (1 time siden):

Nå er hun liksom litt tilbake.. mye dårligere billedkvalitet og skuffende interiør.. blir så nysgjerrig på hva som har skjedd!?

Må vel være noe midlertidig det der vel? Antar at hun legger ut for å skape litt blest. Vært VELDIG stille i det fjøset en stund for å si det sånn…. 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe rart med den dama. Ekstremt mye "sønnen min får SÅÅÅ mye skryt av læreren for å være omsorgsfull og empatisk. Vær snille med hverandre alle sammen, støtt hverandre bla bla bla..". Og så har hun holdt på som hun har holdt på selv. Helt utrolig🤯 Og den stakkars mannen som har sett helt utilpass ut og blitt postet bilde av i bokser og gudene vet hva. Og la meg ikke begynne på alle rare formuleringer og skrivefeil. Alle trenger ikke være influenser. Håper dama har fått seg en jobb. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må nok være noe midlertidig ja. Ser ikke ut som henne sin stil i det hele tatt. Mannen i bokser? Der ble hele familien eksponert i bare trusa🤯 Husker hun delte bilde av sin 1-2 år gamle datter naken i bare bleia med en lang tekst om at hun hadde perfekt kropp og utseende akkurat som hun var og at hun ikke var tykk osv. Delte støtt bilder av barna halvnakne i bare trusa både på sofaen, i sengen og i badekar. Skremmende å tenke på hvor mange av hennes bilder som kanskje har havnet på det mørke nettet. Håper hun har lært når hun kommer tilbake. Enig med den over her. Håper hun har fått seg en skikkelig jobb. Blir provosert av alle disse liksom influenserne som er helt på tryne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la ut på story at de hadde kjøpt nøkkelferdig hus av Fleher boliger, er det det boligprosjektet der alle husene i nabolaget er helt likedan (utvendig i alle fall)?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (6 timer siden):

Hun la ut på story at de hadde kjøpt nøkkelferdig hus av Fleher boliger, er det det boligprosjektet der alle husene i nabolaget er helt likedan (utvendig i alle fall)?

Sikkert i Skråvika. Er jo en del ned i størrelse da. Men hun får det vel til å høres ut som de kjøper noe ekstra flott noe, ikke det samme som de andre nøkkelferdige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enna00 skrev (28 minutter siden):

Er hun aktiv på insta igjen?  Finner ikke kontoen hennes? 

Hun er aktiv igjen ja, med samme kontoen som før. 
Hun la nylig ut noen bilder fra datterens rom, nydelig tapet! Det gleder meg å se litt farger og mønster, og ikke bare hvitt/beige😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er virkelig ikke en god person.. jeg har en ganske stor konto selv innen interiør og fikk plutselig mld fra henne for en tid tilbake hvor hun slang masse dritt om en annen instagrammer. Når jeg ikke ønsket å ta partiet hennes og bli med på drittslengingen ble jeg blokkert og regner med hun slang masse dritt om meg igjen til andre. Virkelig fjortisoppførsel og mobbing, skremmende at hun har små barn, håper hun lærer sine barn bedre oppførsel enn den hun selv har.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (5 timer siden):

Hun er virkelig ikke en god person.. jeg har en ganske stor konto selv innen interiør og fikk plutselig mld fra henne for en tid tilbake hvor hun slang masse dritt om en annen instagrammer. Når jeg ikke ønsket å ta partiet hennes og bli med på drittslengingen ble jeg blokkert og regner med hun slang masse dritt om meg igjen til andre. Virkelig fjortisoppførsel og mobbing, skremmende at hun har små barn, håper hun lærer sine barn bedre oppførsel enn den hun selv har.

Skremmende at hun har små barn??? Er du seriøs? Hva i alle dager er skremmende med det? Håper DU ikke har barn som kan dømme en person på den måten du gjør. Alle her forstår at du ikke plutselig ut av det blå fikk en melding med drittslenging, da må det være en grunn til det. Legg gjerne ut sjermdump av det stygge, så kan jeg helder spise ordene mine! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnhiild
J_1990 skrev (7 timer siden):

Hun er virkelig ikke en god person.. jeg har en ganske stor konto selv innen interiør og fikk plutselig mld fra henne for en tid tilbake hvor hun slang masse dritt om en annen instagrammer. Når jeg ikke ønsket å ta partiet hennes og bli med på drittslengingen ble jeg blokkert og regner med hun slang masse dritt om meg igjen til andre. Virkelig fjortisoppførsel og mobbing, skremmende at hun har små barn, håper hun lærer sine barn bedre oppførsel enn den hun selv har.

Ja, det er skremmende å tenke på at man oppfører seg slik når man har små barn. Det er jo som kjent ikke første gang. Skulle tro man lærte av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lito skrev (11 timer siden):

Gal

Hvordan kan du sitte å kalle en person gal? Det er stygt det! 

Angående melding på instagram. Jeg vil også gjerne se den. Tror ikke noe på at Lise ut at det blå sender melding og rakker ned på andre. Det er alltid to sider av en sak. Legg gjerne med svar før og etter Lise sine meldinger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan du sitte å kalle en person gal? Det er stygt det! 

Angående melding på instagram. Jeg vil også gjerne se den. Tror ikke noe på at Lise ut at det blå sender melding og rakker ned på andre. Det er alltid to sider av en sak. Legg gjerne med svar før og etter Lise sine meldinger også.

Jo Lise gjør det. Jeg støtten henne i mobbe situasjonen hun var i, men plutselig helt ut av det blå blokkerte hun meg. Jeg fikk kontakt med henne på en annen måte og hun hun utdypet aldri hvorfor. Lise er gal ja og det kan mange andre også dokumentere.

Kjenner du Lise personlig siden du "beskytter henne"? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan du sitte å kalle en person gal? Det er stygt det! 

Angående melding på instagram. Jeg vil også gjerne se den. Tror ikke noe på at Lise ut at det blå sender melding og rakker ned på andre. Det er alltid to sider av en sak. Legg gjerne med svar før og etter Lise sine meldinger også.

Tro meg dette er kjent i hele interiør miljøet på Instagram. Lise sendte meldinger i hytt og vær til mange for å rakke ned ei annen interiør instagrammer. Det var heeelt drøyt. Hun er en kjent mobber! Å jeg har sett bevis fra flere. Lise er et virkelig ondt menneske!

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...