Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blåklokka*

Etter å ha sett reportasjen på Herlige hjem, så lurer jeg på om hun fikk betalt fra diverse firmaer for å nevne firmanavn... Den butikken hun fikk inn for å style soverommet og senga før besøket, fikk i hvert fall dårlig uttelling da det ikke ble vist i det hele tatt🙈

Veldig mye prat om utsikten og de store vinduene med lyset inn, men sannheten er at de utvendige rullgardinene er nede konstant. Kjører forbi nesten daglig og har faktisk ikke sett de oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flaskepost

Greit nok hjem, så lenge man liker det selv er det vel helt OK. Jeg foretrekker et hjem med personlighet og sjel. Personlig synes jeg leiligheten hennes ser ut som en butikk under avvikling, og så hadde jeg valgt å bygge et mindre hus, så slapp jeg å leie ut halve huset i to leiligheter som dem gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Flaskepost skrev:

Greit nok hjem, så lenge man liker det selv er det vel helt OK. Jeg foretrekker et hjem med personlighet og sjel. Personlig synes jeg leiligheten hennes ser ut som en butikk under avvikling, og så hadde jeg valgt å bygge et mindre hus, så slapp jeg å leie ut halve huset i to leiligheter som dem gjør. 

Er smart å ha utleie i egen bolig, om en bygger det rett vil en kunne få leietakere til å betale ned huset.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Flaskepost

Hollywood frue som må leie bort halve huset.....knis... tror neppe naboene vet hvem hun er. Er det hun selv som har startet denne tråden? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
8 timer siden, Blåklokka* skrev:

Et lite snev av hennes virkelige jeg på instastory i kveld, latterliggjøring av underholdningen på hotellet... 

Undres om hun har tatt det vekk nå? Det jeg reagerte på var alkoholen hun drakk, med hennes barn i fanget.😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*
1 time siden, Jegserdeg skrev:

Undres om hun har tatt det vekk nå? Det jeg reagerte på var alkoholen hun drakk, med hennes barn i fanget.😫

Jepp, nå var det borte fra story gitt🙈 

Ja, håper virkelig det var alkoholfri vin! Men muligens ikke, med tanke på at hun la ut den instastoryen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jegserdeg
På 7.12.2019 den 8.26, Blåklokka* skrev:

Jepp, nå var det borte fra story gitt🙈 

Ja, håper virkelig det var alkoholfri vin! Men muligens ikke, med tanke på at hun la ut den instastoryen... 

Hun skimtes igjennom historien idag f.eks, hvor hun "håner" sin mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva har skjedd nå? Ser hun har stengt profilen sin.. noen som vil fortelle hvordan hun har oppført seg mot tidligere samarbeidspartnere? 

Endret av Showmustgoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*
13 timer siden, Showmustgoon skrev:

Hva har skjedd nå? Ser hun har stengt profilen sin.. noen som vil fortelle hvordan hun har oppført seg mot tidligere samarbeidspartnere? 

Har hun stengt den profilen som heter lisevalo for de som ikke er følgere? Hun skrev at den skulle bli ren bedriftsprofil, og laget en ny som kun er for familie og venner. Veldig fornuftig å ikke vise barna på bedriftsprofilen synes jeg, selv om hun da må begynne å kjøpe barneklær selv🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Huset mitt er ikke utstilling som mange trur» og leker som er fint satt på bord, sofa osv....ikke for å være slem eller noe...men synes det såg ryddig ut selv med litt leker i kjellerstue😅😆 men det er nå meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blåklokka*
8 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Hvorfor? Har det skjedd noe? 

Har vel ikke skjedd noe spesielt som jeg har fått med meg i hvert fall. Hun skrev hun ville bruke mindre tid på sosiale medier, samt ikke vise barna lenger. Begge deler er jo forståelig. Hun skal vel tilbake i jobb snart (?) og da strekker nok tiden ikke til til å være like aktiv på Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flaskepost
28 minutter siden, 01jenta skrev:

«Huset mitt er ikke utstilling som mange trur» og leker som er fint satt på bord, sofa osv....ikke for å være slem eller noe...men synes det såg ryddig ut selv med litt leker i kjellerstue😅😆 men det er nå meg....

Det tenkte jeg også på. Så ut som det var hun som hadde plassert dem der på utstilling. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flaskepost
1 minutt siden, Blåklokka* skrev:

Har vel ikke skjedd noe spesielt som jeg har fått med meg i hvert fall. Hun skrev hun ville bruke mindre tid på sosiale medier, samt ikke vise barna lenger. Begge deler er jo forståelig. Hun skal vel tilbake i jobb snart (?) og da strekker nok tiden ikke til til å være like aktiv på Instagram. 

Sikkert lurt å stenge "bedriftskontoen" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...