Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet pris på bordene hun selger? Synes de er innmari fine, men regner med de er svindyre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Horselady skrev:

Noen som vet pris på bordene hun selger? Synes de er innmari fine, men regner med de er svindyre...

Lurte på det samme selv🤔 De er fine! Spør på snap da?

Jeg vil helst ha ett som kan bli 3 meter - så mulig det ikke blir rette valget for oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Liselotte skrev:

Lurte på det samme selv🤔 De er fine! Spør på snap da?

Jeg vil helst ha ett som kan bli 3 meter - så mulig det ikke blir rette valget for oss..

Skjønner ikke greia med at de ikke kan oppgi pris, men at en må spørre på snap. Ser det er ei som spør på Instagram også uten at hun får svar. Ivrig på å reklamere å vise fram produktene, men pris vil de ikke oppgi... 🤔 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/25/2017 at 8:23 PM, Tadaaaaa said:

Hva hun gjør? Hun er bla. salgsdirektør for Eirin Kristiansen, hun fronter flere store firma, etc. Klart de får markedsverdi når en så kjent og suksessrik person viser frem produkt og varer til alle sine følgere... Det sier seg vel selv?

Kjent og suksessrik? Kjenner kun til navnet hennes fra tråden her på kvinneguiden og har skjønt hun pleide å jobbe for Bikbok og at hun har kjøpt og pusser opp et hus med sponsede penger/produkter. Har jeg glemt noen meritter eller anerkjennelser?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Horselady skrev:

Skjønner ikke greia med at de ikke kan oppgi pris, men at en må spørre på snap. Ser det er ei som spør på Instagram også uten at hun får svar. Ivrig på å reklamere å vise fram produktene, men pris vil de ikke oppgi... 🤔 

 

 

Hun har svart nå: 180x90 koster 14 800, 220x110 koster 16 200. 

Hun la veldig vekt på at man måtte spørre på innboks, rart...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ReinaSiete skrev:

Kjent og suksessrik? Kjenner kun til navnet hennes fra tråden her på kvinneguiden og har skjønt hun pleide å jobbe for Bikbok og at hun har kjøpt og pusser opp et hus med sponsede penger/produkter. Har jeg glemt noen meritter eller anerkjennelser?

 

1 time siden, ReinaSiete skrev:

Kjent og suksessrik? Kjenner kun til navnet hennes fra tråden her på kvinneguiden og har skjønt hun pleide å jobbe for Bikbok og at hun har kjøpt og pusser opp et hus med sponsede penger/produkter. Har jeg glemt noen meritter eller anerkjennelser?

Da tror jeg du må sjekke hennes fantastiske instagram - hun BYGGER NYTT hus, skal være med i flere aviser, etc. Hun jobber som sagt for Eirin ✨ Lise er veldig, veldig dyktig! Dere går glipp av mye, og en fantastisk person - siden dere skal være så negative!!! Skal ikke tro på all dritten som står på nett😉🙏🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Femilie skrev:

Hun har svart nå: 180x90 koster 14 800, 220x110 koster 16 200. 

Hun la veldig vekt på at man måtte spørre på innboks, rart...

Så det nå jeg også. 

 

5 minutter siden, Tadaaaaa skrev:

 

Da tror jeg du må sjekke hennes fantastiske instagram - hun BYGGER NYTT hus, skal være med i flere aviser, etc. Hun jobber som sagt for Eirin ✨ Lise er veldig, veldig dyktig! Dere går glipp av mye, og en fantastisk person - siden dere skal være så negative!!! Skal ikke tro på all dritten som står på nett😉🙏🏻 

Er ikke negativ, synes hun virker både trivelig og flink på snap. Det må allikevel være lov til å stille spørsmål om ting her. Hun er vel ikke den eneste som BYGGER NYTT hus 😉 og det at hun jobber for Eirin er vel heller ikke noen grunn til at hun skal kalles for kjent eller være suksessrik 🤔 Men at hun har klart å dra inn så mye sponsoravtaler viser at hun har talent og er flink. Liker interiørsmaken hennes og gleder meg til å se huset ferdig. I tillegg er jeg av og til i Ålesund, å liker tipsene hun har kommet med ang frisør og sminke 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tadaaaaa said:

 

Da tror jeg du må sjekke hennes fantastiske instagram - hun BYGGER NYTT hus, skal være med i flere aviser, etc. Hun jobber som sagt for Eirin ✨ Lise er veldig, veldig dyktig! Dere går glipp av mye, og en fantastisk person - siden dere skal være så negative!!! Skal ikke tro på all dritten som står på nett😉🙏🏻 

Folk bygger hus og er i lokalavisa hver eneste dag. Men herregud, klapp på skuldra til Lise Valø og hennes grandiose og anerkjente presentasjoner. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Kelsi skrev:

Synes det er bra at det blir skrevet om hva Forever Living faktisk driver med. Dette firmaet virker bare useriøst.

https://www.nrk.no/sorlandet/xl/_-nettverkssalg-pavirket-moralen-min-1.13661277

Lise skrev vel litt det samme, at hun til slutt ikke likte den personen hun ble, at produktene slett ikke var så gode og at hun ikke ønsket å stå for de produktene lenger. Hun hadde et lengre innlegg om det på instagram. Hun slettet det senere og alt om forever living. I tillegg stengte hun snapchatkontoen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skorpion89 skrev:

Er bordfirmaet lagt på hylla allerede?

Er iallefall forsvunnet all reklame for det på insta... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Horselady skrev:

Er iallefall forsvunnet all reklame for det på insta... 

Var da såååå poppis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...